Proteste ya realitzat!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Proteste ya realitzat!

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 22, 2007 9:49 pm

Bè, el tema guardarrails ha passat ja , des del meu punt de vista una petita barrera , ja social. Ara ja ho han fet saber de forma clara i entenedora a la societat. De mica en mica.... espero que no triguin gaire.

Ah! 5 de maig mani, recordeu.

Aqui teniu el video del proteste ya de la setmana passada

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 23, 2007 6:03 pm

gracies! A veure si es veritat que socialment ens van entent
Pero jo miro el meu entorn i per molt que m´hi esmeri, no ens entenen.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. abr. 23, 2007 10:24 pm

Mireu, fa uns mesos, moltissima gent no sabia q era un guardarrail, i ara, cada vegada hi ha més gent informada.

Em de seguir lluitant. Explicar a la gent del nostre voltant quin és el nostre problema, q sàpiguen que és el que demanm, etc.

El fet de que sortissim pel CQC ens ajudarà molt, de veritat. Em de seguir lluitant com fins ara, seguir amb les manifestacions, amb les recolectes de firmes, etc.
S'estan fent els primers canvis, de moment és poca cosa, però bueno, anem bé. Ara no podem rendir-nos!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 23, 2007 10:33 pm

Laia_Hornet ha escrit:Mireu, fa uns mesos, moltissima gent no sabia q era un guardarrail, i ara, cada vegada hi ha més gent informada.

Em de seguir lluitant. Explicar a la gent del nostre voltant quin és el nostre problema, q sàpiguen que és el que demanm, etc.

El fet de que sortissim pel CQC ens ajudarà molt, de veritat. Em de seguir lluitant com fins ara, seguir amb les manifestacions, amb les recolectes de firmes, etc.
S'estan fent els primers canvis, de moment és poca cosa, però bueno, anem bé. Ara no podem rendir-nos!!!!!!!!!!!!!!

Laia, posa l'enllaç de la noticia de TV3 on comenten el canvi q estan fent a El Figuero :wink:


V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dl. abr. 23, 2007 11:02 pm

Oído cocina!!!!

Enllaç de TV3 : La notícia és bona....però claro, en aquest país no es poden fer les coses bé a la primera, i al final ens han instal·lat els guardarrails convencionals... :?

http://www.telenoticies.cat/pnoticies/n ... int=186702


També os deixo l'enllaç d'un reportatge q vam fer amb els de TV3. Sortim alguns de la colla de motos.ws


Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 23, 2007 11:29 pm

Laia_Hornet ha escrit:Mireu, fa uns mesos, moltissima gent no sabia q era un guardarrail, i ara, cada vegada hi ha més gent informada.

Em de seguir lluitant. Explicar a la gent del nostre voltant quin és el nostre problema, q sàpiguen que és el que demanm, etc.

El fet de que sortissim pel CQC ens ajudarà molt, de veritat. Em de seguir lluitant com fins ara, seguir amb les manifestacions, amb les recolectes de firmes, etc.
S'estan fent els primers canvis, de moment és poca cosa, però bueno, anem bé. Ara no podem rendir-nos!!!!!!!!!!!!!!
Completament d'acord! Aixì es parla.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. abr. 23, 2007 11:38 pm

Ho vaig veure el divendres a la nit a Tele 5. I soc del pensar que es cert; abans ningú en tenia constància de que eren un perill. Ara poc a poc la gent va adonant-se.
Per cert aixó del meló contra el guardarail... :evil: :evil: :evil: impresiona una mica. No?.
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. abr. 24, 2007 1:59 am

Laia_Hornet ha escrit:Enllaç de TV3 : La notícia és bona....però claro, en aquest país no es poden fer les coses bé a la primera, i al final ens han instal·lat els guardarrails convencionals... :?
Sí, ja han posat en uns quants revolts, que no a totes les tanques, de la carretera de can Massana les proteccions aquestes de sota la tanca normal, tal com deien a TV3 que farien.

El problema és que a segons quines tanques, després de posar-hi aquesta protecció et segueixes escolant per sota. Això passa perquè tot i que en teoria són estàndard, sempre n'hi han de més amunt i de més avall (per diferencies del terreny, etc.).

En aquest darrer cas és pitjor perquè sobresurten per dalt els cantells de les biguetes o pals. O sia que si caus cap sota malament i si saltes per sobre també, et pots tallar i menjar el pal...
Al punt de l'accident d'en Randy l'altre dia, hi passava això: a causa d'altres xocs o el que sigui, es van afluixant les tanques i baixen.

També crec que gent com tu, Laia, que estan concienciats amb el problema, és molt bó que ajudin a fer-lo public amb reportatges així, gràcies de part de tots.
tonet ha escrit:Per cert aixó del meló contra el guardarail... impresiona una mica. No?.
Jo no ho havia vist això del CQC, està molt bé, meló, carabassa i pinya inclosos...... Val més ser realistes!! Visca el Protestarte!!!!

http://www.protestarte.com
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. abr. 24, 2007 9:25 am

Laia_Hornet, per què no et passes pel fòrum de presentacions i ens fas cinc cèntims de qui ets? Molts et conèixen de la última sortida, però la resta no et coneixem! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 25, 2007 1:31 pm

Mireu, potser la gent no es tant espavilada com creiem i els hi hauriem d´explicar aixi

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dc. abr. 25, 2007 1:48 pm

Pot semblar una conya, però d’aquesta manera s’asseguren que tothom ho entengui... :? :? :?
Totes les iniciatives que ens ajudin son benvingudes... :D :D :D
Jo posaria aquests cartells a les escoles, on els pares van a recollir als seus fills, futurs moteros... :wink:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. abr. 25, 2007 2:38 pm

Potser ja heu firmat. Jo no ho havia fet, però crec que val la pena. :)

http://antiguardarrailes.sobreruedas.or ... sec=firmar

Imatge
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. abr. 25, 2007 6:20 pm

miquelpericas ha escrit:Potser ja heu firmat. Jo no ho havia fet, però crec que val la pena. :)

http://antiguardarrailes.sobreruedas.or ... sec=firmar

Imatge
Ara ho acabo de fer.
Gràcies Miquel. :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dj. abr. 26, 2007 3:07 pm

Diuen que les firmes via internet no són del tot vàlides (no se si es pe rfer-nos la punyeta o que). Jo tinc les plantilles originals per la recollida de firmes. Si voleu us le spuc enviar per email o així, i d'aquesta manera podeu fer que firmi molta més gent (pares, mares, fills, germans, tiets, tietes, avis, avies, cosins, cosines, veins, veines, amics...... :D :D ).

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. abr. 26, 2007 5:26 pm

Les nostres signatures ja les va recollir en Lujolisla a la sortida de l'Emporda.


Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. abr. 26, 2007 7:25 pm

He tornat a signar, però no surt la meva provincia!!!!
Ho he tingut de fer amb "Gerona"...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Respon

Torna a “General”