GUARDARAILS II "Voy a por ti" (l'aventura continua

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

GUARDARAILS II "Voy a por ti" (l'aventura continua

Entrada Autor: Jeppy » dj. abr. 26, 2007 6:17 pm

Imatge
El pont de Torroella de Montgri. Bon disseny
Imatge
Es veu clarament,no???
Imatge
Aixi millor???

Bé, companys... deixeu-me explicar la aventureta d'aquesta tarda. Aventura que posaré en coneixement de GISA, de la alcaldía de Torroella i de qui sigui necessari per que el que m'ha past no es repeteixi:
Sobre les 16,20 Hrs. he decidit pasar per Torroella. Portava la cámera per fer les fotos del pont, o millor dit, dels guardarrails. N'he fet una de molt maca (la primera) per gaudir del disseny de qui ha fet aquest pont. Potser la gent anava a tot drap ja que s'acosten el.leccions i cal que tot estigui preparat... fins aqui, tot legal i licit.
Encara no havia tirat la segona, s'em presenta un impresentable demanant-me qui soc i que faig... per que faig fotos i amb quin dret m'he cregut de fer-ho (tot en castellá, clar). L'hi he explicat que soc un ciudatá, que em dic Josep, que soc de begur i que puc fer fotos on em dongui la gana i que alhora s'identifiqués i si anava amb ganes de "gresca" que cap problema, que la policia municipali els mossos d'esquadra amb una trucada venien de seguida. No s'ha identificat, encara que he de dir que posteriorment, l'hi he tret que es diu "LUCIO" i es el cap d'obres de una empresa subcontractada per GISA per fer les obres. L'hi he dit que no tenia que témer rés, ja que sols feia les fotos per que la administraciò s'en adonés que estava posant guardarrails no normalitzats. M'ha comentat que degut a pressions que han fet gent de les motos (que, segons ell, son uns crápules que només corren i només volen drets- jo anava vestit amb la jaqueta amb proteccions-). al darrer moment, s'han vist obligats a posar unes plaques per que rellisquin els que "van deprisa".
En vistes d'aquest comentari, l'hi he demanat que dongués lñes gracies a qui correspongués i que ho faria extensiu via foros d'internet.
Aquí si que la he fet grossa!!!!. quan l'hi he emncionat internet, m'ha dit que si jo feia qualsevol comentari... (sic) "voy a ir a por ti y sabrás quien soy yo, ya que no amenazo en balde y tengo amigos". M'ha fet gracia el noi i l'hi he preguntat si sabía on buscar per trobar un foro... naturalment, no en te ni la mes remota idea, ja que si no es amb un boli per fer la quiniela, no sap per que serveix qualsevol altre mitjá tècnic. Però s'ha mantingut amb les seves amenaces, aixi que, a partir d'ara, ja ho sé: quan vegi que he publicat aixó, em toca fugir del pais, jajajajajaja
En fi, que encara queden energumens com aquest que es pensen que amb amenaces faran callar la gent que va en moto com nosaltres i es queixa per uns guardarrails que ens escapcen braços i cames. Naturalment . aixó ho posaré en coneixement de la alcaldia de Torroella i de GISA. Vos en faré cinc centims.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 26, 2007 6:24 pm

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

A part de la fama de que sempre anem com a boixos moltes vegades tambe tenim la fama de que som una mica uns
:box :discussio :box :discussio :box :discussio :box :discussio

Vols dir que no li faria "gracia" anar una cinquantena de motos a fer fotos en aquest pont a veure que diu??


Deu n´hi do com esta el mon!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. abr. 26, 2007 6:31 pm

Steelman ha escrit::shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

A part de la fama de que sempre anem com a boixos moltes vegades tambe tenim la fama de que som una mica uns
:box :discussio :box :discussio :box :discussio :box :discussio

Vols dir que no li faria "gracia" anar una cinquantena de motos a fer fotos en aquest pont a veure que diu??


Deu n´hi do com esta el mon!!!
El cabrejariem :b9 :jump :b9 :jump :b9 :jump :b9 :jump

Però: val la pena???
Espera que estic fent la carta a GISA i al alcalde....espera...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dj. abr. 26, 2007 6:57 pm

Carta enviada ara mateix a GISA amb copia al alcalde de Torroella de Montgrí

Srs.,
A resultes d'una puntualització feta al Sr. Alcalde de Torroella de Montgrí, per el que fa als guardarrails instal.lats en el nou pont i la seva condició de "fora de normativa vial" d'aquests moments, he decidit anar a fer unes fotos (que adjunto) per documentar aquest email.
Quina ha estat la meva sorpresa quan al fer la primera foto, una persona m'ha vingut a empaitar de males maneres: Que qui era i per que feia fotos del pont???. M'he identificat: soc en Josep, de Begur i soc un ciudatá que fa fotos en un lloc públic i estic en tot el meu dret. Quan he vist les males maneres, he mencionat que si seguia per aquell cami, potser els mossos o la policia local hauría de fer l'arbitratge...
Un cop suavitzat, l'hi he explicat que les fotos les feia per documentar una petició de que es cobrissin els guardarrails en forma d "H", ja que aixó representava un perill per als conductors de bicicletes i motos i aixó es posaria en un "forum". Després de criticar el gremi de les motos (encara que ell també hi va a la feina), m'ha amenaçat seriosament amb les segúents paraules:"Si publicas algo, voy a por ti. No amenazo en balde, que para esto tengo amigos". Aquest individu, es diu LUCIO.
Crec que a dia d'avui, aquestes paraules son tercermundistes i propies d'algú que no hauria ni d'estar com a peó i s'el investeix com a cap d'obra. La meva pregunta es com una persona així está contractada per una empresa que alhora es subcontractada per la administració. Em pregunto per qué i amb quin criteris es fan les clasificacions per treballar per a la administració...
En principi, la meva intenció era posar en coneixement seu la fora de normativa dels guardarrails del pont. Per paraules del Lucio, sembla que s'en han adonat i posarán unes plaques protectores... espero que sigui així.
Bona tarda
Josep Agudo
(Em reservo el dret de donar amplia publicitat als fets d'avui)
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. abr. 26, 2007 7:00 pm

a mi em fa riure,aquesta gent, però qui s´han cregut que son.....

jo el deixo amb la paraula a la boca, per cert parlant de boca,has notat quina al.lè feia....... :x


Potser " l´administració" l´hi ha fet rectificar la feina mal feta i per aixó está de mala llet......per fer les coses mal fetes.... :evil:
Imatge

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. abr. 26, 2007 10:36 pm

justament ahir vaig passar i al veure que pavimentaven el terra dels peatons, vaig pensar que, en un cop de fe, potser estaven esperant a acabar per colocar algun element mes de protecció,
lo que si que faré sera enviar una carta a l'ajuntament de pPalamos, al carrer Vincke han cargolat una planxa metalica a terra just en una cruilla per tapar uns forats, es com les planxes de ferro que fan servir per tapar els forats de les canonades pero aquest sembla definitiu per que esta collat am b cargols de cap hexagonal,
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. abr. 26, 2007 11:35 pm

Doncs si vols la meva opiniò , crec que el fet és denunciable, no pq li fagin res a l'home sinò pq quedi constancia de l'amenaça, ja que si per unes fotos t'ha ameneçat aixì ves a sapiguer l'individu, en questiò i que vagin advertits.

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » ds. abr. 28, 2007 10:06 pm

Ahir al mati em van trucar de l'Ajuntament de Torroella de Montgri de part de l'alcalde. Per una part es disculpaven (no tenien per qué) per el que em va dir el Cap d'bres de la empresa constructora. D'altre part, informar-me que han fet pressió a Gisa i han accedit a corretgir la errada i hi posarán proteccions.
Crec que alguna cosa hem aconseguit!!!!! :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. abr. 28, 2007 10:18 pm

JEPPY ha escrit:Ahir al mati em van trucar de l'Ajuntament de Torroella de Montgri de part de l'alcalde. Per una part es disculpaven (no tenien per qué) per el que em va dir el Cap d'bres de la empresa constructora. D'altre part, informar-me que han fet pressió a Gisa i han accedit a corretgir la errada i hi posarán proteccions.
Crec que alguna cosa hem aconseguit!!!!! :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban :ban


ENHORABONA JEPPY !!!!!!

FELICITATS !!!!!!!!


Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dg. abr. 29, 2007 8:36 am

Moltes Felicitats !!!!!! :ban :jump :ban :jump


Si no fos per gent com tu, les coses no canviarien mai.... Moltes gràcies :!: :!:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. abr. 29, 2007 4:43 pm

Aixó es una acciò conjunta de tots els que intentem gaudir de la moto. De veritat, aixó es un grà de sorra i cadasqún de nosaltres intenta posar el seu. Entre tots farem una platja, no??? Temps al temps....
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » dg. abr. 29, 2007 6:57 pm

Enhorabona si, pero encara mes GRACIES, perque has evitat un perill per a tots els motoristes (ufff, odio la paraula "motero")

Records
Imatge

Respon

Torna a “General”