Assegurances

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Assegurances

Entrada Autor: SetCincTres » dv. maig 04, 2007 6:14 pm

Hola a tothon.

Hi ha una dita que diu "et recordes de Sta. Barbara, quan trona" i aixo es lo que amb passa a mi, despres del ensurt d'en Randy vaig mirar la meva assegurance de la moto i com que amb venç ara m'he mirat les cobertures i el que ting ara no cobreix l'asistencia sanitaria al conductor, i per aixo he fet algun presupost.

Ara els posso a veure si amb podeu dir alguna cosa de les companyias i cobertures.

--LINEA DIRECTA (la que tinc ara.)
Tercers
Responsabilitat Obligatoria
Responsabilitat voluntaria
Asistencia viatge
Defensa i reclamacions
Seguro conductor (Sols mort e invalides)
Preu 313,- €

--FENIX DIRECTO
Tercers Plus.
R.C. Obligatoria
R.C. Complementaria
Asesorament multes
Accidents corporals (Mort, invalides i asistencia sanitaria)
Asistencia viatge
Retirada de carnet
Preu 228,- E

--MAPFRE
R.C. Obligatoria
R.C. Suplementaria
Defensa Juridica
Seguro conductor (Mort, Invalides i asistencia sanitaria)
Robo i incendi (Franq. 1.400,-€)
Asistencia viatge
Prestec per reparacio del vehicle
Preu 330,-€ (es pot partir el rebut)

--MAPFRE
Tot risc
R.C. Obligatoria
R.C. Suplementaria
Defensa juridica
Seguro conductor (Igual que l'altre)
Robo (Franq. 1.400,-€)
Danys al propi vehicle e incendi (Franq. 1.400,-€)
Asistencia en viatge
Prestec per reparacio del vehicle
Preu 401,-€ (es pot partir el rebut)

--AXA
R.C.Obligatoria
R.C. Voluntaria
Proteccio Juridica
Accidentes personals ( Mort. invalides i asistencia sanitaria)
Danys el casc
Incendi, robo i rotura de faro (Franq. 10% del valor del sinistre.)
Preu 392,- €

Moltes gracies anticpades per a tots.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dv. maig 04, 2007 6:59 pm

Jolin, doncs a mi, de 900 i pico d'euros no em baixa.... Hauré de crèixer força més perquè em baixi el seguro d'una vegada per totes.

Asseguradores = LLADREEEEEEEEEEEEEES!!!!! :Disparant

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. maig 04, 2007 7:03 pm

El millor és poder parlar amb una persona de confiança, ella serà la que solucionarà els problemes que puguis tenir.

En cas de no conèixer ningú, els consells dels amics i coneguts poden ser interessants.

Em sembla que en Randy està al dia d'aquest tema (al menys amb la seva companyia) :wink:

Jo tinc a la meva germana i estic satisfet amb el bon servei que em dona sempre
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. maig 04, 2007 7:15 pm

Laia_Hornet ha escrit:Jolin, doncs a mi, de 900 i pico d'euros no em baixa.... Hauré de crèixer força més perquè em baixi el seguro d'una vegada per totes.

Asseguradores = LLADREEEEEEEEEEEEEES!!!!! :Disparant
Tu el problema el tens en la edat suposo (si és que la teva edat és un problema. Ja vodria jo tenir aquets problemes. je j je)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. maig 04, 2007 7:18 pm

stromkel ha escrit:
Em sembla que en Randy està al dia d'aquest tema (al menys amb la seva companyia) :wink:
Exacte. Però penseu que com que la culpa és de l'altre, la meva companyia sols és la intermediaria. Jo tinc Linea Directa Aseguradora, i de moment -dic de moment- es porten bastant bé......

Reso perquè duri.

Et dic la veritat, penso que el millor és fer l'assegurança en una oficina, davant una persona, no per via telefònica. :shock: I de totes maneres, truca-hi personalment i digues què és el que t'ofereixen exactament amb la teva pòlisa.

Et copio un e-mail que vaig rebre de la meva companyia de un dia que vaig solicitar informació:

Le agradecemos el interés mostrado por la página web de Línea Directa Aseguradora. En relación a su consulta le informamos que la asistencia en carretera es desde el kilómetro cero, tanto por avería como por accidente.

En caso de accidente o avería , ocurridos en España, Francia, Portugal, Andorra o Gibraltar, que impida al vehículo asegurado circular por sus propios medios, LÍNEA DIRECTA se hará cargo de los gastos de remolque del vehículo hasta el taller que elija el asegurado en España.

Si el siniestro o avería ocurriese en un país distinto de los mencionados anteriormente, LÍNEA DIRECTA se hará cargo de los gastos de remolque del vehículo hasta el taller oficial de la marca más próximo o al de su elección, siempre que esté a la misma o inferior distancia, con un límite máximo de 100km.

En relación a su consulta sobre el ocupante, le informo que la asistencia a las personas es a partir del Km.25, y le incluiría a usted y a su acompañante.

Si tiene alguna duda o desea realizar nuevas consultas puede hacerlo a través del buzón de la página web.

Un cordial saludo,
Paloma Pulido
Dpto. Fidelización Motos.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 04, 2007 7:37 pm

Randy-650 ha escrit: Et dic la veritat, penso que el millor és fer l'assegurança en una oficina, davant una persona, no per via telefònica. :shock: I de totes maneres, truca-hi personalment i digues què és el que t'ofereixen exactament amb la teva pòlisa.

Mes que en una oficina d'assegurances, cal fer-le amb alguna persona coneguda que es dediqui a les assegurances, cal tenir en comte que moltes entitats asseguradores obren oficines per oferir els seus serveis i productes, pero a l'hora de qualsevol reclamacio tenen les mans lligades per la central.

Com dic, per fer qualsevol assegurança, cal fer-ho amb una persona de confiança, que pugui negociar amb les entitats de tu a tu, que estigui assabentat de les millors condicions, tant les generals com les particulars, i que pugui oferir un bon preu encara que no sigui el millor.

Perque dic aixo? perque ens podem trobar si ho fem nosaltres directament i adquirim qualsevol producte assegurador, ens podem trobar que en cas de sinistre s'ens digui el de sempre, HO COBREIX TOT MENYS EL QUE T'HA PASSAT. Aqui entra la negociacio directe amb el director de sucursal o director de zona i depenen del tipus de sinistre, ells tenen maniga ampla per autoritzar un pagament, sempre depenen de que qui li fa pressio (el teu company asegurador) tingui una cartera respectable.

Quedarieu parats de la quantitat de sinistres que es pagan per aquest fet, i que en qualsevol altre situacio serian rebutjats, amb totes les de la llei, per el primer administratiu que rebi el vostre expedient.

No se si me explicat prou be .....

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dv. maig 04, 2007 7:43 pm

Jajaja, doncs si. Encara que porti moto desde...... :roll: :roll: UF, ja ni m'enrecordo.....jajaja, doncs es un problema això de tenir 23 anyets i portar moto "gran". :cry:

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. maig 04, 2007 7:45 pm

El meu fill en te 17 i per l'Aprilia 49cc en pago 500 eurelios
:wall

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dv. maig 04, 2007 9:57 pm

Jo la veirtat es que aixo de les assegurances en miro bastant, ja que per questions de feina a vegades hem trobo que les companyies posen problemes a moltes coses, i un dels principals problemes es el de cobrir l'assitència sanitaria dels ocupants de la moto.
Una vegada dit tot això dic que jo pago de la meva NTV700, amb assistència sanitària IL.LIMITADA dels tothom que va en la moto, pago 540 euros en Lepanto, tinc 26 anys y no gaires de carnet. Es contractat a traves d'un amic, si algú vol saber més.......aqui estic.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. maig 04, 2007 10:16 pm

POLVORINBCN ha escrit: i un dels principals problemes es el de cobrir l'assitència sanitaria dels ocupants de la moto.
Els hi pots fer una polissa d'assistencia sanitaria, aqui al forum ni ha un que en fa :D

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

POLVORINBCN
Presentats
Entrades: 214
Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
Ubicació: Esparreguera

Entrada Autor: POLVORINBCN » dv. maig 04, 2007 10:30 pm

jejejej com es sol dir...... que cada uno con lo suyo jejejeje :lol:
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"

http://www.bokaterrosa.com/

Avatar de l’usuari
Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dv. maig 04, 2007 11:56 pm

Estic llegint aquest fil i la veritat és que penso que alguns en teniu molta raó i d'altres esteu una mica errats. En Randy té molta raó. Sempre és millor fer l'assegurança amb una companyia (sigui la que sigui) que et garantitzi que, si venen mal dades, podràs arribar fins al màxim responsable. Això no ho pots fer amb LINEA DIRECTA, per exemple. Com a totes les coses de la vida, ningú no dona "duros" a quatre pessetes i les companyies d'assegurances tampoc. Són empreses que hi són per guanyar diners, no per fer de ONG. Les companyies del telèfon acostumen a tenir molta lletra petita que ningú es mira mai. Les companyies grans són una mica més garantistes.
És molt fàcil: comparem el que costa un Dacia Logan i un Renault Megane. Ténen una diferència de, al menys, 14000 Euros. Fan el mateix, tal i com diu l'anunci, però no ho fan de la mateixa forma. Doncs a les assegurances passa el mateix.

Jo, si us hagués d'aconsellar, us aconsellaría MAPFRE o ALLIANZ. També CATALANA, encara que amb la boca una mica petita. I us ben asseguro que no us equivocareu i també us asseguro que sé del que parlo. Val la pena pagar una mica més, encara que alguna vegada sigui un bon troç més, però tenir la garantía de que no tindrás problemes afegits al gran problema que és tenir-ne un accident.


V'ssssssssssss
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Respon

Torna a “General”