A moure el cul!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

A moure el cul!

Entrada Autor: Terraxaman » ds. maig 05, 2007 2:37 pm

Hola nois/es:


Aquest misatge vol ser en certa mesura una matissació-rectificació del d'ahir, respecte a les apreciacions inicials de la F-800-ST. La pluja que va caure ahir a la tarda em va impedir acabar el test que volía fer, així que avui a primera hora he anat a provar-la en sec i amb més confiança pel Montseny i per una carretereta que va de Moià a Tona on hi ha una de les corbes més divertides que conec:

Imatge

Com podeu veure son uns quants revolts encadenats que et fan moure el culete a dreta, esquerra, dreta, esquerra... ben peraltats i amb visibilitat, son divertits i no gaire perillosos, m'hauria agradat anar amb algú per a fer-nos les típiques fotos per a la posteritat, però...
Des de l'altre banda

Imatge

Fins a Moià uns 13 Qms. s'alternen bons revolts i rectes avui hi havia molt de trànsit i no era questió de fer-se mal. És una carretera a tenir en compte, eh, James?!
Després m'he tornat cap el meu jardí, el Montseny, on he fet el recorregut clàssic: Seva-Coll Formic- Turó de l'Home- Sant Marçal-Viladrau, on hem retrobat els meravelosos paisatges que McKinley ens recordava a la seva darrera GT.
Imatge
Haig de reconèixer que la ST ha mostrat ser una excel·lent companya de carreteres revirades, tot i que no li agradin els ferms en mal estat, els neumàtics Bridgestone Battlax potser tampoc són els més adequats si hi ha humitat, doncs en algun revolt humit he tornat a notar com se'n anava una mica del darrera, suspensions?...
Però haig de dir que per a tenir una moto utilitària, sense pretensions excesives no defrauda a ningú, al contrari, l'única pega la mida, és una moto per a motoristes de tamany mitja-petit, jo arribo al terra amb les plantes dels dos peus, fermament recoltzats al terra i les cames una mica plegades. Ah!, el seient és força còmode, en ser força estret per la part del davant, et permet els moviments amb facilitat.
La veritat es que malgrat que la posició de conducció i el tamany de la moto no s'ajusten a les meves necssitats els 250 Qms. d'avui m'han fet canviar força la meva apreciació. Crec que és una màquina excel·lent per a les noies, i per a qualsevol que vulgui iniciar-se en aixó de les motos sport-turisme, avui penso que la St és més que res de ciutat i rutes no massa llargues.
Imatge
Se que en aquest fòrum hi ha un parell de companys/es que la tenen, ara me les miraré amb més atenció, espero que els resultats a mig i llarg termini s'ajustin a tot el que podem demanar a una màquina moderna, ben equipadeta, de línia cridanera i una mica agressiva, amb un pes molt limitat i unes excel·lents prestacions, tot i que la ST no és la S.
Bé era un deure contret amb ells, no volia quedar-me amb mal gust de boca, esperaré encuriosit a veure si treuen la F-800-GS i amb quines característiques surt al carrer.

Imatge

Una abraçada
V'sssssssssssssss

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » ds. maig 05, 2007 5:47 pm

Bones de nou, Eduard.

Ara em tens encuriosit, d’on has tret aquesta maquina?, t’ha la deixat algú aquesta ST?, i la S de l’altre post?.
Dons res noi, ja estic esperant per veure la teva comparativa quan surti la F 800 GS.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: A moure el cul!

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 05, 2007 5:57 pm

Jo no l'he provada la ST, però això que dius de que és més feta per ciutat que per rutes llargues..... :roll: Que diguis que no està feta a la teva mida, val. :lol:

Veig que tens el mateix gust en aquest revolt. Fa 4 diumenges, un dia que vaig anar a Tona a veure els companys que marxàven de ruta cap a Andorra i altres a fer la volta d'Osona, vaig passar-hi, i la veig fer 4 vegades!!!!!! Però la Deauville no servia per "encadenar-los". :oops: Espero que el proper moto que tingui vagui millor. Per cert, no vas fer cap foto des d'on tens aparcat el moto a la 2ª foto? Jo flipo amb les vistes d'allí. Imatge

Imatge

P. D : De on has tret aquest moto ara??????Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 05, 2007 6:00 pm

Angel ha escrit:
Ara em tens encuriosit, d’on has tret aquesta maquina?

Jejejeje....jo escrivint i l'Àngel que ja li ha preguntat.Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » ds. maig 05, 2007 10:32 pm

Hola nois/es:


Tinc una petita col·lecció 8)

Imatge

Ara m'he afeccionat a les BMW... :wink:

Serà per l'edat...

Imatge



Imatge


Imatge

Imatge




Encara hi ha alguna més....juuuaaasss.... :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssssssssss

V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » ds. maig 05, 2007 11:55 pm

Osti Terra, al primer cop d´ull me acollonido, pensava que t´havies passat al "lado oscuro" :lol: :lol:
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. maig 06, 2007 1:02 am

Holaaaaaa,

Les meves felicitacios (i una mica de sana enveja) per tenir l'oportunitat de provar aquestes motos en la forma qua ho has fet. Pel que fa a les conclusions sento no poder-les ni confirmar ni rebatre, però segurament el que dius del bridgestone sigui el principal responsable.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dg. maig 06, 2007 7:46 pm

Ostres Terraxaman...ets una caixa de sorpreses...!!!
És possible que alguna altre vegada ens hagis parlat d'aquesta colecció de motos...???
És que em sona molt i molt...!!! :wink:
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dg. maig 06, 2007 8:01 pm

Carai Terra ja veig que compartim la mateixa afició amb dues diferencies una, la quantitat i l’altre jo el trial i tu l’enduro per cert l’ossa es una 250 i de competició no sabia que Ossa hagués tret cap model semblant com las Bultacos Tss, Montesas Spor 250,o alguna variació de les 24 hrs de les Ducati Mototrans

Imatge
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 06, 2007 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dg. maig 06, 2007 9:17 pm

Terraxaman ha escrit:


Imatge


Imatge
M’agrada mes com et queda la Llibertat :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dg. maig 06, 2007 11:48 pm

Hola nois/es:

bul1256 ha escrit:Carai Terra ja veig que compartim la mateixa afició amb dues diferencies una, la quantitat i l’altre jo el trial i tu l’enduro per cert l’ossa es una 250 i de competició no sabia que Ossa hagués tret cap model semblant com las Bultacos Tss, Montesas Spor 250,o alguna variació de les 24 hrs de les Ducati Mototrans

Imatge
Juuuaaassss.... Juuuaasssss... les meves possibilitats econòmicas limiten la meva col·lecció a una sóla moto: Llibertat!, si ja sé que es la millor del món, innigualable i insuperable 8) , potser per aixó només em cal una per a sentirme absolutament satisfet...
La veritat és que em conformaria amb les coxeres on estàn guardades aquestes magnífiques maravelles que pertanyen a una col·lecció privada a la que tinc accés de tant en tant...
En quant a la Ossa de velocitat, no sé si era 250 o 350 cc. la duia un pilot anomenat Santi Herreros que va guanyar alguns campionats d'Espanya a la década dels 60-70 i va arribar a participar al campionat del món...
Aquí la pots veure més detalladament:
Imatge
Em sembla recordar que amb aquesta altre va còrrer algunes carreres del mundial:

Imatge

Si vols passejar-te per la col·lecció pots seguir el següent enllaç:
http://motostrail.com/xoops/modules/new ... 79&forum=1

V'ssssssssssssssss

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. maig 07, 2007 2:32 pm

Terraxaman ha escrit:Juuuaaassss.... Juuuaasssss...
La veritat és que em conformaria amb les coxeres on estàn guardades aquestes magnífiques maravelles que pertanyen a una col·lecció privada a la que tinc accés de tant en tant...
Ah Terraxaman...ja m'ho semblava a mi això...!!!
Recordo que al poc temps que entrèssis al foro, em vas enviar un privat amb alguna Triumph clàssica treta precisament d'aquesta colecció...
Estàs fet tot un catxondo!!! :wink: :wink: :wink:
Pel que fa a la moto d'en Santi Herreros, la Ossa monocasc...No va ser amb aquesta que va perdre la vida mentre competia???
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Respon

Torna a “General”