A moure el cul!
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
A moure el cul!
Hola nois/es:
Aquest misatge vol ser en certa mesura una matissació-rectificació del d'ahir, respecte a les apreciacions inicials de la F-800-ST. La pluja que va caure ahir a la tarda em va impedir acabar el test que volía fer, així que avui a primera hora he anat a provar-la en sec i amb més confiança pel Montseny i per una carretereta que va de Moià a Tona on hi ha una de les corbes més divertides que conec:
Com podeu veure son uns quants revolts encadenats que et fan moure el culete a dreta, esquerra, dreta, esquerra... ben peraltats i amb visibilitat, son divertits i no gaire perillosos, m'hauria agradat anar amb algú per a fer-nos les típiques fotos per a la posteritat, però...
Des de l'altre banda
Fins a Moià uns 13 Qms. s'alternen bons revolts i rectes avui hi havia molt de trànsit i no era questió de fer-se mal. És una carretera a tenir en compte, eh, James?!
Després m'he tornat cap el meu jardí, el Montseny, on he fet el recorregut clàssic: Seva-Coll Formic- Turó de l'Home- Sant Marçal-Viladrau, on hem retrobat els meravelosos paisatges que McKinley ens recordava a la seva darrera GT.
Haig de reconèixer que la ST ha mostrat ser una excel·lent companya de carreteres revirades, tot i que no li agradin els ferms en mal estat, els neumàtics Bridgestone Battlax potser tampoc són els més adequats si hi ha humitat, doncs en algun revolt humit he tornat a notar com se'n anava una mica del darrera, suspensions?...
Però haig de dir que per a tenir una moto utilitària, sense pretensions excesives no defrauda a ningú, al contrari, l'única pega la mida, és una moto per a motoristes de tamany mitja-petit, jo arribo al terra amb les plantes dels dos peus, fermament recoltzats al terra i les cames una mica plegades. Ah!, el seient és força còmode, en ser força estret per la part del davant, et permet els moviments amb facilitat.
La veritat es que malgrat que la posició de conducció i el tamany de la moto no s'ajusten a les meves necssitats els 250 Qms. d'avui m'han fet canviar força la meva apreciació. Crec que és una màquina excel·lent per a les noies, i per a qualsevol que vulgui iniciar-se en aixó de les motos sport-turisme, avui penso que la St és més que res de ciutat i rutes no massa llargues.
Se que en aquest fòrum hi ha un parell de companys/es que la tenen, ara me les miraré amb més atenció, espero que els resultats a mig i llarg termini s'ajustin a tot el que podem demanar a una màquina moderna, ben equipadeta, de línia cridanera i una mica agressiva, amb un pes molt limitat i unes excel·lents prestacions, tot i que la ST no és la S.
Bé era un deure contret amb ells, no volia quedar-me amb mal gust de boca, esperaré encuriosit a veure si treuen la F-800-GS i amb quines característiques surt al carrer.
Una abraçada
V'sssssssssssssss
Aquest misatge vol ser en certa mesura una matissació-rectificació del d'ahir, respecte a les apreciacions inicials de la F-800-ST. La pluja que va caure ahir a la tarda em va impedir acabar el test que volía fer, així que avui a primera hora he anat a provar-la en sec i amb més confiança pel Montseny i per una carretereta que va de Moià a Tona on hi ha una de les corbes més divertides que conec:
Com podeu veure son uns quants revolts encadenats que et fan moure el culete a dreta, esquerra, dreta, esquerra... ben peraltats i amb visibilitat, son divertits i no gaire perillosos, m'hauria agradat anar amb algú per a fer-nos les típiques fotos per a la posteritat, però...
Des de l'altre banda
Fins a Moià uns 13 Qms. s'alternen bons revolts i rectes avui hi havia molt de trànsit i no era questió de fer-se mal. És una carretera a tenir en compte, eh, James?!
Després m'he tornat cap el meu jardí, el Montseny, on he fet el recorregut clàssic: Seva-Coll Formic- Turó de l'Home- Sant Marçal-Viladrau, on hem retrobat els meravelosos paisatges que McKinley ens recordava a la seva darrera GT.
Haig de reconèixer que la ST ha mostrat ser una excel·lent companya de carreteres revirades, tot i que no li agradin els ferms en mal estat, els neumàtics Bridgestone Battlax potser tampoc són els més adequats si hi ha humitat, doncs en algun revolt humit he tornat a notar com se'n anava una mica del darrera, suspensions?...
Però haig de dir que per a tenir una moto utilitària, sense pretensions excesives no defrauda a ningú, al contrari, l'única pega la mida, és una moto per a motoristes de tamany mitja-petit, jo arribo al terra amb les plantes dels dos peus, fermament recoltzats al terra i les cames una mica plegades. Ah!, el seient és força còmode, en ser força estret per la part del davant, et permet els moviments amb facilitat.
La veritat es que malgrat que la posició de conducció i el tamany de la moto no s'ajusten a les meves necssitats els 250 Qms. d'avui m'han fet canviar força la meva apreciació. Crec que és una màquina excel·lent per a les noies, i per a qualsevol que vulgui iniciar-se en aixó de les motos sport-turisme, avui penso que la St és més que res de ciutat i rutes no massa llargues.
Se que en aquest fòrum hi ha un parell de companys/es que la tenen, ara me les miraré amb més atenció, espero que els resultats a mig i llarg termini s'ajustin a tot el que podem demanar a una màquina moderna, ben equipadeta, de línia cridanera i una mica agressiva, amb un pes molt limitat i unes excel·lents prestacions, tot i que la ST no és la S.
Bé era un deure contret amb ells, no volia quedar-me amb mal gust de boca, esperaré encuriosit a veure si treuen la F-800-GS i amb quines característiques surt al carrer.
Una abraçada
V'sssssssssssssss
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: A moure el cul!
Jo no l'he provada la ST, però això que dius de que és més feta per ciutat que per rutes llargues..... :roll: Que diguis que no està feta a la teva mida, val. :lol:
Veig que tens el mateix gust en aquest revolt. Fa 4 diumenges, un dia que vaig anar a Tona a veure els companys que marxàven de ruta cap a Andorra i altres a fer la volta d'Osona, vaig passar-hi, i la veig fer 4 vegades!!!!!! Però la Deauville no servia per "encadenar-los". :oops: Espero que el proper moto que tingui vagui millor. Per cert, no vas fer cap foto des d'on tens aparcat el moto a la 2ª foto? Jo flipo amb les vistes d'allí.
P. D : De on has tret aquest moto ara??????
Veig que tens el mateix gust en aquest revolt. Fa 4 diumenges, un dia que vaig anar a Tona a veure els companys que marxàven de ruta cap a Andorra i altres a fer la volta d'Osona, vaig passar-hi, i la veig fer 4 vegades!!!!!! Però la Deauville no servia per "encadenar-los". :oops: Espero que el proper moto que tingui vagui millor. Per cert, no vas fer cap foto des d'on tens aparcat el moto a la 2ª foto? Jo flipo amb les vistes d'allí.
P. D : De on has tret aquest moto ara??????
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
- Albert GS
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
- Ubicació: Granollers
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Bul1256
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
- Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
- Contacta:
Carai Terra ja veig que compartim la mateixa afició amb dues diferencies una, la quantitat i l’altre jo el trial i tu l’enduro per cert l’ossa es una 250 i de competició no sabia que Ossa hagués tret cap model semblant com las Bultacos Tss, Montesas Spor 250,o alguna variació de les 24 hrs de les Ducati Mototrans
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 06, 2007 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
La veritat és que em conformaria amb les coxeres on estàn guardades aquestes magnífiques maravelles que pertanyen a una col·lecció privada a la que tinc accés de tant en tant...
En quant a la Ossa de velocitat, no sé si era 250 o 350 cc. la duia un pilot anomenat Santi Herreros que va guanyar alguns campionats d'Espanya a la década dels 60-70 i va arribar a participar al campionat del món...
Aquí la pots veure més detalladament:
Em sembla recordar que amb aquesta altre va còrrer algunes carreres del mundial:
Si vols passejar-te per la col·lecció pots seguir el següent enllaç:
http://motostrail.com/xoops/modules/new ... 79&forum=1
V'ssssssssssssssss
Juuuaaassss.... Juuuaasssss... les meves possibilitats econòmicas limiten la meva col·lecció a una sóla moto: Llibertat!, si ja sé que es la millor del món, innigualable i insuperable 8) , potser per aixó només em cal una per a sentirme absolutament satisfet...bul1256 ha escrit:Carai Terra ja veig que compartim la mateixa afició amb dues diferencies una, la quantitat i l’altre jo el trial i tu l’enduro per cert l’ossa es una 250 i de competició no sabia que Ossa hagués tret cap model semblant com las Bultacos Tss, Montesas Spor 250,o alguna variació de les 24 hrs de les Ducati Mototrans
La veritat és que em conformaria amb les coxeres on estàn guardades aquestes magnífiques maravelles que pertanyen a una col·lecció privada a la que tinc accés de tant en tant...
En quant a la Ossa de velocitat, no sé si era 250 o 350 cc. la duia un pilot anomenat Santi Herreros que va guanyar alguns campionats d'Espanya a la década dels 60-70 i va arribar a participar al campionat del món...
Aquí la pots veure més detalladament:
Em sembla recordar que amb aquesta altre va còrrer algunes carreres del mundial:
Si vols passejar-te per la col·lecció pots seguir el següent enllaç:
http://motostrail.com/xoops/modules/new ... 79&forum=1
V'ssssssssssssssss
- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Ah Terraxaman...ja m'ho semblava a mi això...!!!Terraxaman ha escrit:Juuuaaassss.... Juuuaasssss...
La veritat és que em conformaria amb les coxeres on estàn guardades aquestes magnífiques maravelles que pertanyen a una col·lecció privada a la que tinc accés de tant en tant...
Recordo que al poc temps que entrèssis al foro, em vas enviar un privat amb alguna Triumph clàssica treta precisament d'aquesta colecció...
Estàs fet tot un catxondo!!!
Pel que fa a la moto d'en Santi Herreros, la Ossa monocasc...No va ser amb aquesta que va perdre la vida mentre competia???