Motos talla "madelman"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Motos talla "madelman"

Entrada Autor: Mckinley » dv. gen. 12, 2007 8:17 pm

Si se suposa que la mitjana d'alçada de l'èsser humà cada vegada ès més alta, com pot ser que els fabricants s'entestin a fer les motos més petites!!!
Aquesta tarda he tingut la sort de pujar-me en una Yamaha FJR 1300 i quina ha estat la meva sorpresa quan he vist que no hi cabia!! :shock: :shock: . La part de baix del carenat em quedava enclastat entre el genoll i el turmell, i a més a més al mig del carenat hi surt el cap d'un cargol que se'm clavava com una punxa! :evil:
Soc alt però tampoc no tant ,només faig 1,86 (eh David e Imma?), i tal com puja la canalla avui dia no entenc que treguin una moto al mercat a on la gent mitjanament alta no hi capiga. Sort que no ès la moto que vull perque si no ho tindria clar, no me la podría comprar. Ja no parlem si em volgués comprar una RR, acabaría "artrósic" en dos dies.
De tot aixó he tret una conclusió: Visca les MAXITRAILS!!!!!!
Tenen tots els avantatges: són més barates, són gairebé tant còmodes com una GT, i a més a més tant pots anar per asfalt com per pistes.
En fin, tot aixó es sota el meu punt de vista.
Vsssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. gen. 12, 2007 8:23 pm

DOncs si la FJR et sembla petita, no pujis mai a una MotoGuzzi Norgue!!!
Els meus genolls queden encastats al carenat!!!


PD: penso el mateix que tu de les maxitrails per aixo...... :roll: :roll:
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Re: Motos talla "madelman"

Entrada Autor: Gerard » dv. gen. 12, 2007 9:44 pm

Mckinley ha escrit:Soc alt però tampoc no tant ,només faig 1,86
Jo diria que es 1,86 i mig, i per això no i caps a les motos.

Avui dia, la cirurgia fa meravelles. :wink: :wink: :wink:

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Re: Motos talla "madelman"

Entrada Autor: Mckinley » dv. gen. 12, 2007 10:23 pm

Depardie escrigué:
Avui dia, la cirurgia fa meravelles. :wink: :wink: :wink:
Doncs ja estas demanant hora perque t'estirin, que veig que a moto parada toques de puntetes a terra :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
De bon rotllo, eh????????? (ja saps que sí) :wink:
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. gen. 13, 2007 12:38 am

Ve jo no faig la talla, algú em pot dir si as pot baixa, i cuan la honda Deauville pues es una moto que ma agrada mol però es mol alta per una persona de 1`62 per jo porto una custom si es puges vaja sols 10 cm. ja em aniria ve gracias..........
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Re: Motos talla "madelman"

Entrada Autor: NouSetTres » ds. gen. 13, 2007 1:35 am

Mckinley ha escrit:Si se suposa que la mitjana d'alçada de l'èsser humà cada vegada ès més alta, com pot ser que els fabricants s'entestin a fer les motos més petites!!!
Aquesta tarda he tingut la sort de pujar-me en una Yamaha FJR 1300 i quina ha estat la meva sorpresa quan he vist que no hi cabia!! :shock: :shock: . La part de baix del carenat em quedava enclastat entre el genoll i el turmell, i a més a més al mig del carenat hi surt el cap d'un cargol que se'm clavava com una punxa! :evil:
Soc alt però tampoc no tant ,només faig 1,86 (eh David e Imma?), i tal com puja la canalla avui dia no entenc que treguin una moto al mercat a on la gent mitjanament alta no hi capiga. Sort que no ès la moto que vull perque si no ho tindria clar, no me la podría comprar. Ja no parlem si em volgués comprar una RR, acabaría "artrósic" en dos dies.
De tot aixó he tret una conclusió: Visca les MAXITRAILS!!!!!!
Tenen tots els avantatges: són més barates, són gairebé tant còmodes com una GT, i a més a més tant pots anar per asfalt com per pistes.
En fin, tot aixó es sota el meu punt de vista.
Vsssssssssssss

AMEN!!!!


Per cert, jo faig 1'93!!!! Són el que trec el casc a tots en totes les concentracions jejejejejejejeje
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 13, 2007 8:37 pm

Pues majos que suerte teneis!

Por que a mi todas me van grandes......(1´67 de altura...aunque he de reconocer que mi gran problema es la altura de las motos y no el "envoltorio"....jejeje ahi, encajo a la perfeccion en todas.....

CISCU La solucion para la altura de la Deauville, seria o modificiar altura de Suspensiones (aunque no se si se puede hacer en la Deauville) o rebajar el asiento un poco, dentro de un margen de comodidad...(se pierde algo, pero lo ganas en seguridad)

Ho, como ultimo recurso, seria....bajar la presion de los neumaticos... :mrgreen: pero no te lo aconsejo, mas que nada por que los desgastarias muy rapido.....

Saludossss

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. gen. 13, 2007 8:55 pm

CISCU ha escrit:Ve jo no faig la talla, algú em pot dir si as pot baixa, i cuan la honda Deauville pues es una moto que ma agrada mol però es mol alta per una persona de 1`62 per jo porto una custom si es puges vaja sols 10 cm. ja em aniria ve gracias..........
Com et diu Burmanes,es pot rebaixar el seint en un tapicer,coneixo a mes de un company que ho ha fet i es nota molta millora
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Burgmanes
Presentats
Entrades: 26
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:06 pm
Ubicació: Noguera

Entrada Autor: Burgmanes » ds. gen. 13, 2007 9:04 pm

Se me olvidaba decir, que yo en mi Strom, tambien lo llevo rebajado, por eso sé, que funciona....Se pierde algo de comodidad pero se aguanta bien....

Ademas de que el Tapicero en cuestion es un manitas :mrgreen:
y lo dejo niquelao....

Saludossss

Avatar de l’usuari
Burgmuppet
Presentats
Entrades: 125
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Burgmuppet » dl. gen. 15, 2007 9:46 am

burgmanes ha escrit:.....Ademas de que el Tapicero en cuestion es un manitas :mrgreen:
y lo dejo niquelao....

Saludossss


:lol: :lol: :lol:

Imatge

Imatge
Núria i Pep


Imatge

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dl. gen. 15, 2007 3:43 pm

Muchas gracias por vuestros consejos, será cuestión en un futuro planteárselo pues las custom no son tan cómodas como parecen, en paseos si pero la cosa cambia cuando quieres estirarte un poco mas, pues según tengo entendido las motos cuando mas bajas menos manejables, no se si alguien lo a experimentado le agradeceré su opinión……
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. gen. 15, 2007 3:59 pm

CISCU ha escrit:
pues según tengo entendido las motos cuando mas bajas menos manejables, no se si alguien lo a experimentado le agradeceré su opinión……
Hola Ciscu, de segur que algú tindra dates científiques sobre el que dius, però jo no sabria dir.te-ho. Si que et puc dir, que la meva GS 1200, tan alta com sembla i és, resulta molt, però que molt fàcil de portar en curves. Sempre i quant estiga en moviment ( obviament). La millor resposta es provar.ho per tu mateix. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. gen. 15, 2007 4:17 pm

CISCU ha escrit:... pues según tengo entendido las motos cuando mas bajas menos manejables, ...
Bones!!!

Parlant des del punt de vista d'estar parat, això que dius és bastant raonable, imagina't que el seient de la moto estigues a 30cms del terra, no hi hauria forma de moure-la sentat al seient... llavors està l'altre punt de vista de les trails, que tampoc pots fer força perquè no s'arriba prou bé...

L'ideal, per mi, talla mitja ni molt alta ni molt baixeta i si s'arriba amb els peus a terra millor!!!

I parlant des del punt de vista d'estar en moviment, si no m'equivoco, com més curta sigui la distància entre eixos més manejable serà la moto, també afecta l'angle de la forquilla.

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “General”