Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Leclerk" post="232856"]Jo avans mencionava la Hypermotard, però no pretenia pas comparar-les.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Kpeps" post="232859"][quote user="Leclerk" post="232856"]Jo avans mencionava la Hypermotard, però no pretenia pas comparar-les.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.[/quote]
Efectivament, aquestes motos no tenen res a veure amb maxitrails.
Ara, no sé què vol dir per a tú la paraula "ferro" quan et refereixes a una moto; suposo que per cadascú, un "ferro" és allò que no agrada. Per a mí, per exemple, podrien ser ser una GS500, uns SLR650 (tot i ser magnífiques motos, eh?), però...també deia que era un ferro fa uns anys una BMW r1200GS i ja veieu, ara és una de les dues opcions a triar !!!
En tot cas, tot i que no me la compraria, una KTM 990SM, o una Hypermotard, inclús la HP2 Megamoto, poden ser poc pràctiques, radicals, i tot el que vulguis, menys ferros. Son màquines de guerra, eines esmolades que, això sí estan "especialitzades" en un terreny concret, poc polivalents.
Salut i bon rotllo !! :birracat
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.[/quote]
Efectivament, aquestes motos no tenen res a veure amb maxitrails.
Ara, no sé què vol dir per a tú la paraula "ferro" quan et refereixes a una moto; suposo que per cadascú, un "ferro" és allò que no agrada. Per a mí, per exemple, podrien ser ser una GS500, uns SLR650 (tot i ser magnífiques motos, eh?), però...també deia que era un ferro fa uns anys una BMW r1200GS i ja veieu, ara és una de les dues opcions a triar !!!
En tot cas, tot i que no me la compraria, una KTM 990SM, o una Hypermotard, inclús la HP2 Megamoto, poden ser poc pràctiques, radicals, i tot el que vulguis, menys ferros. Son màquines de guerra, eines esmolades que, això sí estan "especialitzades" en un terreny concret, poc polivalents.
Salut i bon rotllo !! :birracat
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 04, 2013 8:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
En la intimidad, i en mis sírculos un ferro és una ...............................................
:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
... :nonocat millor no fer enemistats, que ja n'hi ha prous que em tenen mania... :holacat
:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
... :nonocat millor no fer enemistats, que ja n'hi ha prous que em tenen mania... :holacat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 05, 2013 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Per molt que com veurem a continuació, motociclismo ha tornat a manipular dades per tal d’afavorir a aquells qui es gasten més diners en la seva empresa en publicitat i altres conceptes, el cert és que tendenciositats apart, de les següents dades es desprenen conclusions (o jo les veig així, compte), objectives.
Sense tenir ànims paranoics, en aquest cas les dues manipulacions estan en las puntuacions que donen:
1-En l’anterior edició individual de prova a fons de la KTM i BMW, en la suma final de punts ells mateixos les puntaven millor la KTM que la BMW, i ara, curiosament al revés. Té poca importància, per que el que s’ha de veure, entenc que és la importància que cadascú de nosaltres li donem als aspectes puntuats. Però esta lleig.
2-La puntuació en frens i acabats és el que fa declinar segons ells la balança a favor de la BMW. He vist en detall els acabats de totes dues, i son igual de bons. I de la frenada, totes dues porten equip de frens radials brembo.
Però en fi, escric això “per rizar el rizo”.
EL que sí és definitiu, i entenc que no han manipulat, son les gràfiques de potència i parell motor, que per a mi és el més important. I aquí ni una és millor que l’altre ni l’altre que una. Va, lògicament en funció del què busca del motor cadascú. BMW més parell amb diferència, KTM a partir de 7.500rmp es dispara en potència màxima.
En el meu cas m’agrada molt més, a falta de provar-la, la gràfica de la BMW, ja que no acostumo a anar a més de 8000rmp pràcticament mai.
Que cadascú doncs, tregui les seves pròpies conclusions.
SALUT !!!
Sense tenir ànims paranoics, en aquest cas les dues manipulacions estan en las puntuacions que donen:
1-En l’anterior edició individual de prova a fons de la KTM i BMW, en la suma final de punts ells mateixos les puntaven millor la KTM que la BMW, i ara, curiosament al revés. Té poca importància, per que el que s’ha de veure, entenc que és la importància que cadascú de nosaltres li donem als aspectes puntuats. Però esta lleig.
2-La puntuació en frens i acabats és el que fa declinar segons ells la balança a favor de la BMW. He vist en detall els acabats de totes dues, i son igual de bons. I de la frenada, totes dues porten equip de frens radials brembo.
Però en fi, escric això “per rizar el rizo”.
EL que sí és definitiu, i entenc que no han manipulat, son les gràfiques de potència i parell motor, que per a mi és el més important. I aquí ni una és millor que l’altre ni l’altre que una. Va, lògicament en funció del què busca del motor cadascú. BMW més parell amb diferència, KTM a partir de 7.500rmp es dispara en potència màxima.
En el meu cas m’agrada molt més, a falta de provar-la, la gràfica de la BMW, ja que no acostumo a anar a més de 8000rmp pràcticament mai.
Que cadascú doncs, tregui les seves pròpies conclusions.
SALUT !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 10, 2013 6:27 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
en aquest nivell de mquinas que cadascu compri la que mes li agradi,,ja que totes estan molt per sobre de:
1º posibilitat de pilotatge al seu maxim rendiment,allunyadissim del 99,9 % del nivell de pilotatge dels usuaris que las compraran,en el cas de la BMW segur.
no em cansare de repetir d'ara endavant que tant la BMW com la KTM son motos RR amb format trail i conduccio facil i perdoneu-me l'expresio,pero mes d'un ''abuelo cebolleta dels que les compren'' com ara JO,se la fotaran pel barret si els hi busquen las pessigolles......la KTM perque esta fora de lloc el potencial del motor i ademes es exigent en la conduccio ,la BMW si vas en Rain o en Road encara..... pero si li poses la conduccio en Dynamic,com deia aquell ''AL LORO''
2º las lleis fan que quan vaig veure que una agafava 225 per hora i l'altre quasibe 250 no em vaig pijar de riure de miracle,per el tipus de motos que son i en lo que las han convertit.
la Triumph i la ST son mes ''llogiques'' parlant del motor es clar i en aquestes veig que comoditat i ergonomia estan molt ben posicionades,la transmisio de la KTM la penalitza,no m'extranya,en aquest tipus de moto i al public a on va dirigida.
1º posibilitat de pilotatge al seu maxim rendiment,allunyadissim del 99,9 % del nivell de pilotatge dels usuaris que las compraran,en el cas de la BMW segur.
no em cansare de repetir d'ara endavant que tant la BMW com la KTM son motos RR amb format trail i conduccio facil i perdoneu-me l'expresio,pero mes d'un ''abuelo cebolleta dels que les compren'' com ara JO,se la fotaran pel barret si els hi busquen las pessigolles......la KTM perque esta fora de lloc el potencial del motor i ademes es exigent en la conduccio ,la BMW si vas en Rain o en Road encara..... pero si li poses la conduccio en Dynamic,com deia aquell ''AL LORO''
2º las lleis fan que quan vaig veure que una agafava 225 per hora i l'altre quasibe 250 no em vaig pijar de riure de miracle,per el tipus de motos que son i en lo que las han convertit.
la Triumph i la ST son mes ''llogiques'' parlant del motor es clar i en aquestes veig que comoditat i ergonomia estan molt ben posicionades,la transmisio de la KTM la penalitza,no m'extranya,en aquest tipus de moto i al public a on va dirigida.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="JoanCG" post="232896"][quote user="Kpeps" post="232859"][quote user="Leclerk" post="232856"]Jo avans mencionava la Hypermotard, però no pretenia pas comparar-les.
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.[/quote]
Efectivament, aquestes motos no tenen res a veure amb maxitrails.
Ara, no sé què vol dir per a tú la paraula "ferro" quan et refereixes a una moto; suposo que per cadascú, un "ferro" és allò que no agrada. Per a mí, per exemple, podrien ser ser una GS500, uns SLR650 (tot i ser magnífiques motos, eh?), però...també deia que era un ferro fa uns anys una BMW r1200GS i ja veieu, ara és una de les dues opcions a triar !!!
En tot cas, tot i que no me la compraria, una KTM 990SM, o una Hypermotard, inclús la HP2 Megamoto, poden ser poc pràctiques, radicals, i tot el que vulguis, menys ferros. Son màquines de guerra, eines esmolades que, això sí estan "especialitzades" en un terreny concret, poc polivalents.
Salut i bon rotllo !! :birracat[/quote]
home Joan,aquestes motos que anomenes son motos,''practicas'' pero no ferros,he expressat la paraula ferro malament,ja que es diu ferro a la moto merdosa i es clar que las anomenades no ho son pas :cat_vergonya :cat_vergonya
La KTM que "juga" a la categoria de la Ducati Hypermotard és la KTM 990 SMR (per cert, que m'encanta :okcat ).
Salut.[/quote]
amb tot el respecte.....aixo son ''ferros'' com la HP2 MEGAMOTO de BMW ,per una estona son correctes i divertidissims,pero no es pot comparar amb les motos que ens ocupen que no tenen res a veure,per cert avui he trucat a Marsimoto per provar-la i ja m'han dit que mes endavant cara a la setmana vinent...potser...que l'han de matricular i assegurar,a veure que.[/quote]
Efectivament, aquestes motos no tenen res a veure amb maxitrails.
Ara, no sé què vol dir per a tú la paraula "ferro" quan et refereixes a una moto; suposo que per cadascú, un "ferro" és allò que no agrada. Per a mí, per exemple, podrien ser ser una GS500, uns SLR650 (tot i ser magnífiques motos, eh?), però...també deia que era un ferro fa uns anys una BMW r1200GS i ja veieu, ara és una de les dues opcions a triar !!!
En tot cas, tot i que no me la compraria, una KTM 990SM, o una Hypermotard, inclús la HP2 Megamoto, poden ser poc pràctiques, radicals, i tot el que vulguis, menys ferros. Son màquines de guerra, eines esmolades que, això sí estan "especialitzades" en un terreny concret, poc polivalents.
Salut i bon rotllo !! :birracat[/quote]
home Joan,aquestes motos que anomenes son motos,''practicas'' pero no ferros,he expressat la paraula ferro malament,ja que es diu ferro a la moto merdosa i es clar que las anomenades no ho son pas :cat_vergonya :cat_vergonya
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
mireu la cargoleria " tornilleria " de la nova GS i veureu l´anagrama a cada cargol :
que una marca generalista com BMW Motorrad tingui aquest detall al detall indica ganes de fer bé les coses :okcat
Ei !!! que no vull dir que les altres marques no siguin tan o més bones que BMW eh ??? :nonocat
que una marca generalista com BMW Motorrad tingui aquest detall al detall indica ganes de fer bé les coses :okcat
Ei !!! que no vull dir que les altres marques no siguin tan o més bones que BMW eh ??? :nonocat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 10, 2013 10:30 am, en total s’ha editat 3 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
My mother... quantes voltes sobre el tema... total el que s'ha de dir:
TANTOS CAPOS, TANTOS BARRETOS..
Compra (SI POTS) la que més t'agradi...
OI?
:holacat
TANTOS CAPOS, TANTOS BARRETOS..
Compra (SI POTS) la que més t'agradi...
OI?
:holacat
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Ja m'hi he pogut enfilar :jajacat
Però només en parat. :foracat
A veure quin dia trobo un moment per acostar-me al concessionari .... però pel qupe he vist, quasi prefereixo no acostar-m'hi. La moto es troba molt lleugera, maniobrable, sembla més fàcil de moure que la 990 (ja dic que amb la moto parada )
Té uns molt bons detalls d'acabament. Es veu molt ben feta, ben acabada, rematada. Materials de qualitat, regulació de pantalla molt fàcil, ...
A més, em va a la mida :okcat
Però només en parat. :foracat
A veure quin dia trobo un moment per acostar-me al concessionari .... però pel qupe he vist, quasi prefereixo no acostar-m'hi. La moto es troba molt lleugera, maniobrable, sembla més fàcil de moure que la 990 (ja dic que amb la moto parada )
Té uns molt bons detalls d'acabament. Es veu molt ben feta, ben acabada, rematada. Materials de qualitat, regulació de pantalla molt fàcil, ...
A més, em va a la mida :okcat
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Què curiós...
A MI TAMBÉ EM VA A LA MIDA!!!
:birracat :boig :boig :boig :boig :boig
A MI TAMBÉ EM VA A LA MIDA!!!
:birracat :boig :boig :boig :boig :boig
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[youtube]lngn_N6KZqM[/youtube]
Oh......i amb els neumàtics d'origen... :shock:
Oh......i amb els neumàtics d'origen... :shock:
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 19, 2013 11:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Albert_KTM" post="233263"]Ja m'hi he pogut enfilar :jajacat
Però només en parat. :foracat
A veure quin dia trobo un moment per acostar-me al concessionari .... però pel qupe he vist, quasi prefereixo no acostar-m'hi. La moto es troba molt lleugera, maniobrable, sembla més fàcil de moure que la 990 (ja dic que amb la moto parada )
Té uns molt bons detalls d'acabament. Es veu molt ben feta, ben acabada, rematada. Materials de qualitat, regulació de pantalla molt fàcil, ...
A més, em va a la mida :okcat[/quote]
Umm, aquesta foto és de Torelló, no?
I aquest baul ja muntat?
Qui se l'ha comprat ja?
En Dani?
:birracat
Però només en parat. :foracat
A veure quin dia trobo un moment per acostar-me al concessionari .... però pel qupe he vist, quasi prefereixo no acostar-m'hi. La moto es troba molt lleugera, maniobrable, sembla més fàcil de moure que la 990 (ja dic que amb la moto parada )
Té uns molt bons detalls d'acabament. Es veu molt ben feta, ben acabada, rematada. Materials de qualitat, regulació de pantalla molt fàcil, ...
A més, em va a la mida :okcat[/quote]
Umm, aquesta foto és de Torelló, no?
I aquest baul ja muntat?
Qui se l'ha comprat ja?
En Dani?
:birracat
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
HA HA
És just davant del Trèvol, si, però no és pas d'en Dani :nonocat
Jo també m'ho pensava quan vaig parar :b9
És just davant del Trèvol, si, però no és pas d'en Dani :nonocat
Jo també m'ho pensava quan vaig parar :b9
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Més:
[youtube]DWGIDmBtZ84[/youtube]
[youtube]DWGIDmBtZ84[/youtube]
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 20, 2013 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2517
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Te molt bona pinta aquesta MÁQUINA !! :eyes
Salut i kilómetres
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="Albert_KTM" post="233843"]HA HA
És just davant del Trèvol, si, però no és pas d'en Dani :nonocat
Jo també m'ho pensava quan vaig parar :b9[/quote]
És la del frankfurt 86 em penso. Davant del bar hi té un gual ben peculiar...
És just davant del Trèvol, si, però no és pas d'en Dani :nonocat
Jo també m'ho pensava quan vaig parar :b9[/quote]
És la del frankfurt 86 em penso. Davant del bar hi té un gual ben peculiar...
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2246
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
[quote user="JoanCG" post="233814"][youtube]lngn_N6KZqM[/youtube]
Oh......i amb els neumàtics d'origen... :shock:[/quote]
Espero que no sigui aigua salada, de totes maneres es una bona manera de netejar la cadena... m'ho apunto. :b9 :b9 :b9
Oh......i amb els neumàtics d'origen... :shock:[/quote]
Espero que no sigui aigua salada, de totes maneres es una bona manera de netejar la cadena... m'ho apunto. :b9 :b9 :b9
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Al Solo Moto (que soc de l’opinió que son més imparcials en les proves entre marques), han tret les seves “HDTest”, tant de la GS com de la Adventure.
Com a curiositat, en Solo Moto la potència la donen al motor, i a Motociclismo a la roda.
Lògicament, les diferencies de potència, haurien de ser proporcionalment les mateixes, sigui al motor, o la roda.
En tot cas, el resultat ara dona les diferències que els fabricants anuncien, les lògiques (124 Cv la GS, 142Cv la KTM), junt amb les gràfiques de parell motor.
A motociclisme, en comptes de 17Cv de potència de menys en la BMW, donaven només 11Cv. La diferència no es res significatiu amb aquests valors de potència, però les coses son com son.
Amb el Paint, he dibuixat una gràfica damunt l’altre (ja sé que no feia falta, però em sobraven 5 minuts...):
La de motociclismo (fixeu-vos les diferències que surt en la parell motor de la KTM vs BMW):
La BMW sola de Solo Moto:
Les dues de Solo Moto (en verd la BMW):
I aquí, les diferències en el parell motor son molt menors...és a dir, no gaire diferents l'una de l'altre...malpensem de motociclismo? :foracat
Salut !!
P.D. Ja sé que això la la majoria tant us fa, però jo li donc importància, sobretot el tema de parell motor, i per això ho comparteixo.
Com a curiositat, en Solo Moto la potència la donen al motor, i a Motociclismo a la roda.
Lògicament, les diferencies de potència, haurien de ser proporcionalment les mateixes, sigui al motor, o la roda.
En tot cas, el resultat ara dona les diferències que els fabricants anuncien, les lògiques (124 Cv la GS, 142Cv la KTM), junt amb les gràfiques de parell motor.
A motociclisme, en comptes de 17Cv de potència de menys en la BMW, donaven només 11Cv. La diferència no es res significatiu amb aquests valors de potència, però les coses son com son.
Amb el Paint, he dibuixat una gràfica damunt l’altre (ja sé que no feia falta, però em sobraven 5 minuts...):
La de motociclismo (fixeu-vos les diferències que surt en la parell motor de la KTM vs BMW):
La BMW sola de Solo Moto:
Les dues de Solo Moto (en verd la BMW):
I aquí, les diferències en el parell motor son molt menors...és a dir, no gaire diferents l'una de l'altre...malpensem de motociclismo? :foracat
Salut !!
P.D. Ja sé que això la la majoria tant us fa, però jo li donc importància, sobretot el tema de parell motor, i per això ho comparteixo.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 24, 2013 6:56 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Avui m’han deixat la r1200GS, i me l’han entregat tal i com els hi he demanat, amb el modus “Dynamic”. L’he de tornar dijous matí, i hi he conduit un parell d’hores de moment.
Encara tinc recents les sensacions de la KTM Adventure, i acabo de baixar de la BMW.
No avorriré explicant allò ja dit en innumerables comparatives. Les dues son excel•lents, dues punyeteres meravelles. Però efectivament, res a veure una amb l’altre a nivell de sensacions. Absolutament res. Dos mons diferents.
Efectivament amb la BMW, pel seu sistema de suspensions. o la potència de menys versus la KTM que fa que no se’t acumuli la feina, o pel que sigui, no ho sé, però és molt més fàcil anar de pressa amb la GS que amb la KTM. Així és. Ho he pogut comprovar i ara entenc per què ho diuen.
I aquí és on entrem en allò que dic sempre, de que “hi ha tantes motos perfectes com conductors al mòn ”. El que resulta bo per un, és dolent per un altre i viceversa. Tots som i per tant volem coses diferents en una moto. Per tant aquestes conclusions que comparteixo amb vosaltres, segurament només serveixen per al meu cas.
Hi ha qui busca el que brinda la BMW, que és del meu punt de vista, la lògica en una màquina, estabilitat al frenar, facilitat de conducció i potència de sobres per qualsevol necessitat puntual. Una eina fantàstica, pràctica i ara en comparativa amb el antic motor, sobrada per una conducció encara més lleugera.
Però per aquell que ve del mon de les RRs, aquell que encara de forma puntual vol que se li posin els pels de punta en una acceleració en 3º ó 4º...la que transmet és la KTM (per a mi, repeteixo). Una bèstia parda que sap estar arraulida si et convé, tot i que en un moment donat et pot esgarrapar si et descuides amb el gas. La BMW, obres a fons, i...sí, va tirant, va tirant, va pujant de voltes, però... no et fot com en el cas de la KTM, una coça al cul, només va més de pressa i prou. No transmet.
Definitivament, com diu el lema BMW “...si te gusta conducir”, doncs compra una BMW. I com resa el de KTM, “ready to race...”. I si algú té dubtes del que he dit, que provi les dues, i ja explicarà.
Quedi clar que només estic parlant de la potència, en la resta ja hi ha prou especialistes que han dit el què.
Com en el cas de la meva professió, el mon dels cotxes, on ens fem molt pesats en que els clients provin abans de comprar, recomano exactament el mateix amb una moto. Les diferències es noten una bestiesa, tot i que les dues màquines siguin un compendi de virtuts.
No hi ha més. Ara toca decidir amb quin dels dos lemes em sento més a gust. Conduir o pilotar?
Salut !!!
Encara tinc recents les sensacions de la KTM Adventure, i acabo de baixar de la BMW.
No avorriré explicant allò ja dit en innumerables comparatives. Les dues son excel•lents, dues punyeteres meravelles. Però efectivament, res a veure una amb l’altre a nivell de sensacions. Absolutament res. Dos mons diferents.
Efectivament amb la BMW, pel seu sistema de suspensions. o la potència de menys versus la KTM que fa que no se’t acumuli la feina, o pel que sigui, no ho sé, però és molt més fàcil anar de pressa amb la GS que amb la KTM. Així és. Ho he pogut comprovar i ara entenc per què ho diuen.
I aquí és on entrem en allò que dic sempre, de que “hi ha tantes motos perfectes com conductors al mòn ”. El que resulta bo per un, és dolent per un altre i viceversa. Tots som i per tant volem coses diferents en una moto. Per tant aquestes conclusions que comparteixo amb vosaltres, segurament només serveixen per al meu cas.
Hi ha qui busca el que brinda la BMW, que és del meu punt de vista, la lògica en una màquina, estabilitat al frenar, facilitat de conducció i potència de sobres per qualsevol necessitat puntual. Una eina fantàstica, pràctica i ara en comparativa amb el antic motor, sobrada per una conducció encara més lleugera.
Però per aquell que ve del mon de les RRs, aquell que encara de forma puntual vol que se li posin els pels de punta en una acceleració en 3º ó 4º...la que transmet és la KTM (per a mi, repeteixo). Una bèstia parda que sap estar arraulida si et convé, tot i que en un moment donat et pot esgarrapar si et descuides amb el gas. La BMW, obres a fons, i...sí, va tirant, va tirant, va pujant de voltes, però... no et fot com en el cas de la KTM, una coça al cul, només va més de pressa i prou. No transmet.
Definitivament, com diu el lema BMW “...si te gusta conducir”, doncs compra una BMW. I com resa el de KTM, “ready to race...”. I si algú té dubtes del que he dit, que provi les dues, i ja explicarà.
Quedi clar que només estic parlant de la potència, en la resta ja hi ha prou especialistes que han dit el què.
Com en el cas de la meva professió, el mon dels cotxes, on ens fem molt pesats en que els clients provin abans de comprar, recomano exactament el mateix amb una moto. Les diferències es noten una bestiesa, tot i que les dues màquines siguin un compendi de virtuts.
No hi ha més. Ara toca decidir amb quin dels dos lemes em sento més a gust. Conduir o pilotar?
Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 14, 2013 3:26 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos
Jo crec que el teu "altre jo" ja ha triat
Estàs perdut :b9
Estàs perdut :b9