Nova V-Strom 1000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 05, 2013 10:07 am

[quote user="Prony" post="237891"][quote user="Danielot" post="237849"][quote user="Prony" post="237844"]Si, però hi ha un accessori que sobra:
"imatge d'una cadena"
Entenc que es tracta d'una qüestió de costos, però si volen competir en el sector de les "maxis", la cadena hauria de desaparèixer.
[/quote]Dintre del segment de les maxitrails
la NOVA Caponord,
la NOVA Multiestrada i,
la NOVA KTM Adventure porten cadena.
Em sembla que no cal el cardan per compertir-hi.[/quote]Disculpa la meva humil apreciació, però penso que aquestes tres motos, dues italianes i una austríaca, mai arribaran a veure, ni fent servir el telescopi "hubble", les posicions preferents de les llistes de vendes. I ho tenen clar i assumit. En canvi, Susuki si que lluita en aquesta direcció. El seu objectiu es picotejar pels voltants de la quarta-cinquena posició.
Ara be......trobo a faltar el parer d'en Randy.

Jordi "Prony"[/quote]

que la possin mes o menys al preu de la Vstrom 650 actual ( que poden ) i veureu fins a on arriba a les "llistes " de vendes.... :okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 05, 2013 10:09 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Storm » dv. jul. 05, 2013 11:08 am

No em desagrada. Més que de les prestacions, suposo que el seu èxit dependrà molt de factors com preu, equipament, fiabilitat...
Si representa una millora important respete al model anterior, serà una grandíssima moto, però jo (gustos personals)
també hi trobo a faltar el cardan.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: JoanCG » dv. jul. 05, 2013 11:56 am

Amb el tema dels detractors de la cadena, que veig que el toqueu tots plegats bastant, i ha quelcom que no entenc.

Totes les motos que he tingut i tinc la tenen, i més enllà de utilitzar l’esprai de tant en tant (es fa en 15 segons), i potser una vegada a l'any tensar-la (ni 5 minuts), quina pega li veieu?

Canviant de tema, jo també la trobo molt lletge, aquesta Suzuki, tot i que ja diuen que la bellesa esta en els ulls de qui mira més que en allò mira't...


Salut !!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Minino » dv. jul. 05, 2013 4:38 pm

:burrucat Bonica o lletja, cadena o cardan, bec o boca d'ànec, crec que el que mana és el que costi la moto preu final en €, segur que agradés mes o menys quan se sàpiga el que val (i també m'agrada) Com totes :viscat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Danielot » dv. jul. 05, 2013 8:54 pm

[quote user="Prony" post="237891"][quote user="Danielot" post="237849"][quote user="Prony" post="237844"]Si, però hi ha un accessori que sobra:
"imatge d'una cadena"
Entenc que es tracta d'una qüestió de costos, però si volen competir en el sector de les "maxis", la cadena hauria de desaparèixer.
[/quote]Dintre del segment de les maxitrails
la NOVA Caponord,
la NOVA Multiestrada i,
la NOVA KTM Adventure porten cadena.
Em sembla que no cal el cardan per compertir-hi.[/quote]Disculpa la meva humil apreciació, però penso que aquestes tres motos, dues italianes i una austríaca, mai arribaran a veure, ni fent servir el telescopi "hubble", les posicions preferents de les llistes de vendes. I ho tenen clar i assumit. En canvi, Susuki si que lluita en aquesta direcció. El seu objectiu es picotejar pels voltants de la quarta-cinquena posició.
Ara be......trobo a faltar el parer d'en Randy.

Jordi "Prony"[/quote]


Totes les marques busquen picotejar.

Suzuki buscarà un bossí del pastís amb el preu.

Llavors per tal d'avaratir costos monten la cadena.

Si comparaves els preus de la Varadero, La "antiga GS 1200" amb la STROM 1000 ven bé hi havia una diferencia de 2000€ amb la Honda i de 3500€ amb BMW.

Un bon argument de venta, crec jo.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Alex » dv. jul. 05, 2013 9:12 pm

recordo que al 2006 la meva strom1000 em va costar 9.999 :okcat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Albert » ds. jul. 06, 2013 6:58 am

Holaaaa,

Efectivament Suzuki no competirà per ser líder del mercat en aquest segment amb aquesta moto, no penso pas que ells ho creguin, però si que buscaran recuperar la seva quota de mercat.

Amb la V-Storm “petita” sempre han tingut força èxit, per què no ho han d’aconseguir amb la germana gran si segueixen el mateix camí ?


:cool: :cool: :cool:
Sort,

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 07, 2013 9:03 pm

[quote user="Albert" post="237922"]

Amb la V-Storm “petita” sempre han tingut força èxit, per què no ho han d’aconseguir amb la germana gran si segueixen el mateix camí ?


:cool: :cool: :cool:[/quote]

Molt fàcil. Qui vol una trail grossa es compra una GS, per l'estàtus social que representa de cara la galeria. No és el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom 1000.

Fa molts anys que ens han venut aquesta pel•licula i al final la gent s'ho ha cregut. :cat_vergonya
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Hook » dg. jul. 07, 2013 9:38 pm

[quote user="Randy-650" post="237952"][quote user="Albert" post="237922"]

Amb la V-Storm “petita” sempre han tingut força èxit, per què no ho han d’aconseguir amb la germana gran si segueixen el mateix camí ?


:cool: :cool: :cool:[/quote]

Molt fàcil. Qui vol una trail grossa es compra una GS, per l'estàtus social que representa de cara la galeria. No és el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom 1000.

Fa molts anys que ens han venut aquesta pel•licula i al final la gent s'ho ha cregut. :cat_vergonya[/quote]

+1000
Doncs és una llàstima... :cat_vergonya
Què passà? Ja no recordem quan feiem km per aquestes carreteres que tan ens estimem a sobre d'un pot que no donava més de 40cv (si els donava)?
I què bé que ens ho passàvem... ni controls d'estabilitat, ni suspensions adaptables, ni òsties.
Ens hem tornat un "pijos" (jo m'incloc).

Cadascú ha de fer pel què vulgui (o pugui) però sense oblidar els origens... que al cap i a la fi, ens han fet com som!

Salut!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Albert » dl. jul. 08, 2013 7:45 am

Holaaa,

Sigui pel motiu que sigui, segueixo pensant que tenen la seva part de quota de mercat mes o menys petita o gran. Han d’abandonar-la ?

Jo penso que no.


;) ;) ;)
Sort,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Fjodor » dl. jul. 08, 2013 8:21 am

Qui vol una trail grossa es compra una GS, per l'estàtus social que representa de cara la galeria

------------------------------------------------------------
-1
(hahahahahahà)

Qui es compra una moto per l'estàtus social, de motard té el que jo de xocolater.
(Però sí que he observat això en més de 8 o 10 persones que porten BMW)

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: JoanCG » dl. jul. 08, 2013 8:49 am

[quote user="Fjodor" post="237957"]Qui vol una trail grossa es compra una GS, per l'estàtus social que representa de cara la galeria

------------------------------------------------------------
-1
(hahahahahahà)

Qui es compra una moto per l'estàtus social, de motard té el que jo de xocolater.
(Però sí que he observat això en més de 8 o 10 persones que porten BMW)[/quote]

Totalment d’acord.

Sempre hi haurà gent que per una profunda falta de personalitat, compraran la roba, sabates, ulleres de sol, marca de cotxe o moto corresponent a l’imatge que volen donar davant els altres, sigui la marca que sigui.

Pel que fa a BMW, crec que també hi ha una part de gent no motera, que realment vol una moto per gaudir-la, i davant la immensa oferta que hi ha avui dia, i al no tenir idea de què va bé o no, van sobre segur i agafen BMW (i fan bé, el xx-levers de la BMW van de conya amb els novells).

Salut !!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 08, 2013 8:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Fjodor » dl. jul. 08, 2013 8:54 am

El que es compra una moto sense entendre SEMPRE serà un novell.

Una cosa es que hagis d'escollir entre tres o quatre i et compris la BMW o la que sigui perque t'agrada més. Res a discutir.

Unaltra cosa es comprar-se una moto perque "vesteix"...

-------------------

Un cop em vaig trobar un paio amb una GS per la pista de Cantallops a Espolla amb mocasins! :jajacat :jajacat

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Albert » dl. jul. 08, 2013 9:05 am

Holaaa,

Jo tenia un company de feina, que tenia el mateix de moter que de xocolater, que quan li vaig dir que em volia vendre la Trans-Alp que tenia em va dir que hi estava interessat....
Passat un o dos mesos, li vaig dir que ja era el moment.... “No, mira, es que... he pensat... que una BWM 600 m’anirà millor... ja se que em surt mes cara, però.... “

Era la seva primera moto, a banda de la Scoopy que tenia.

En tot cas... ens estem desviant una mica del tema del fil... La nova V-Storm 1000 Adventure.



:cat_vergonya :cat_vergonya
Sort,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Fjodor » dl. jul. 08, 2013 10:10 am

Tens raó.

Esperarem a veure el preu de la màquina, les prestacions definitives... apart de que ens agradi o no.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 08, 2013 10:49 am

la trobo força maca aquesta maquina,aquests motors son molt fiables i s'els pot treure molt de rendiment,a Suzuki els falta en aquest moment una moto d'aquest segment ja que els que passan de la 650 no tenen continuitat a la marca, si es vendra mes o menys,no penseu nomes en el mercat d'aqui,que la gent fins i tot els mes entessos ''compran lo que compra Vicente'' i si no fixeu-vos en las webs de compra venda Europees i de models que aqui no ni ha ni un en venda,fora d'aqui ni han a carretades,si la gent pensessim amb el cap no es veurien tants ferros de mes de 13500 euros :nonocat :nonocat siguin de la marca que siguin :callo i no tondrien el preu que tenen......
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 08, 2013 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Cesc » dl. jul. 08, 2013 7:18 pm

doncs jo per Setmana Santa la vaig veura al concesionari d'Andorra que hi ha devant l'Hospital i a mi en directa es molt guapa. el preu no el vaig preguntar.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. jul. 10, 2013 1:06 pm

Cesc, no sé quina vas veure al concesionari, però la nova 1.000 segur que no :nonocat

Tot jus ara l'estan rodant pels Alps ...



Imatge

Imatge


http://blogs.motorcyclistonline.com/spi ... 37175.html

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 10, 2013 1:11 pm

Aquesta Strom1000 vestida no sera mala opcio
Si li poses un cubrecarter, protector de punys,maletes, llums auxiliars, defenses,caballet central,...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 269
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: Nova V-Strom 1000

Entrada Autor: Cesc » dc. jul. 10, 2013 1:38 pm

hola Albertktm, potser vaig equivocat pero en el concecionari em van dir que era la nova i la confusio es mes per la versio adventur que per ser la 1000

Respon

Torna a “General”