LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Fjodor » dc. oct. 09, 2013 4:11 pm

No home.. això ja m'ho penso... només estem generalitzant...

:okcat

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Sergibuda » dc. oct. 09, 2013 4:43 pm

Imatge



Algunes motos fan soroll, les meves fan música.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Jesus » dc. oct. 09, 2013 5:00 pm

Un pepino brutal, fa 10 anys encara m' hagués atrevit a dur- la...ara em limitaria a gaudir la seva belleça radical.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Fjodor » dc. oct. 09, 2013 5:13 pm

Molt bé Sergi!
A mi també m'agrada que les motos petin!.. però al circuit...

Es que... a la ciutat, per exemple... pot arribar a ser molest... en fi... cadascú... :birracat

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Jordivili » dc. oct. 09, 2013 9:21 pm

:b9 [quote user="CMB" post="243586"][quote user="Fjodor" post="243584"]Jo porto uns Akrapovic HOMOLOGATS, que no fan més fressa que qualsevols altres de l'estil. I que jo sàpiga no vaig fent l'animal...
Relacionar persones-estils de conducció amb marques... ummm... crec que és un error... Potser no t'agraden i punt.

Però en fi, cadascú...oi?

:holacat


A més, crec que els que fan més fressa són els de les Harleys i sucedanis amb escapes fets a mà... dic jo.[/quote]

No crec que en Jordi penses amb tu... (segurament no heu coincidit mai! :b9 :b9 :b9 )

D'acord amb el tema Harleys, quin espant!

Amb lo fines que s'escolten algunes honda o bmw.[/quote]


Finura i BMW no son sinonims amb el meu idioma pero per gustos colors que diuen :b9 :b9
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 09, 2013 9:22 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: CMB » dc. oct. 09, 2013 10:03 pm

[quote user="Jordivili" post="243644"]:b9 [quote user="CMB" post="243586"][quote user="Fjodor" post="243584"]Jo porto uns Akrapovic HOMOLOGATS, que no fan més fressa que qualsevols altres de l'estil. I que jo sàpiga no vaig fent l'animal...
Relacionar persones-estils de conducció amb marques... ummm... crec que és un error... Potser no t'agraden i punt.

Però en fi, cadascú...oi?

:holacat


A més, crec que els que fan més fressa són els de les Harleys i sucedanis amb escapes fets a mà... dic jo.[/quote]

No crec que en Jordi penses amb tu... (segurament no heu coincidit mai! :b9 :b9 :b9 )

D'acord amb el tema Harleys, quin espant!

Amb lo fines que s'escolten algunes honda o bmw.[/quote]


Finura i BMW no son sinonims amb el meu idioma pero per gustos colors que diuen :b9 :b9[/quote]

jajajaja, bé, ja he posat 'algunes' i pensava amb la K 6 cil

:okcat

Avatar de l’usuari
Xago
Presentats
Entrades: 112
Membre des de: dj. set. 26, 2013 10:39 am
Ubicació: Calonge & L´H

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Xago » dj. oct. 10, 2013 10:54 am

Anem a veure .......... segons el meu humil criteri :
Jo tinc una ZZR1400 que desenvolupa 200 cv amb el raim air . Té una velocitat punta d'uns 310 km/h, ¿¿¿¿ i que ? ? ? ? ? ?¿¿¿¿¿¿¿¿ Per això sóc un delinqüent o un boig descerebrat que va cremant roda i fotent als altres conductors ? ? ? ? ? ?

Aquesta KTM está molt bé. És àgil , potent i veloç , i considero que hi ha moltíssimes al mercat molt semblants a aquesta. Les marques projecten i desenvolupen el que els dóna la real gana i són molt lliures de fer-ho . Poden limitar i restringir cv de potència en alguns països , però jo considero que la potència de les màquines que portem, es troba al nostre cervell . Us asseguro que amb tot el potent que és la meva maquina, moltes vegades vaig a 50 i a 60 km/h passejant per infinitat de paisatges bonics. ¿¿¿¿¿¿Perquè aquesta moto i no una altra menys potent ? ? ? ? ? ? ? La resposta és simple .......... perquè és la moto que mes m'agrada de totes les que hi ha al mercat , ni mes ni menys .
No per fer més soroll la moto corre més , ni per tenir una moto super potent , vagis sempre com posseït pel diable . És només la meva humil opinió. :okcat
Imatge
The ninja turtle and the power kawasaki green attack again :jump :jump :jump

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Leclerk » dj. oct. 10, 2013 11:52 am

[quote user="Fjodor" post="243609"]Molt bé Sergi!
A mi també m'agrada que les motos petin!.. però al circuit...

Es que... a la ciutat, per exemple... pot arribar a ser molest... en fi... cadascú... :birracat[/quote]

A mi em molesten moltíssim els sorolls forts dels escapes no homologats per la ciutat. de sempre. Es que em provoca mal estar. I seria molt mes estricte encara en termes de decibels.

Al circuit també he patit una mica anant darrera segons quin escape, però entenc que ja és un altre terreny.

Salut.

PD: Que consti que porto els escapes de serie a la Ducati (amb catalitzador i tot, com ha de ser)
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 19, 2013 5:54 pm

Avui han estat rodant els tècnics de la casa per l'interior de Màlaga. Destaquen la suavitat i lanfinura de tot, com si fós una Honda o una Suzuki.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Kpeps » ds. oct. 19, 2013 11:34 pm

Dons a mi,el soroll d'un quatre cilindres o un bicilindric potent amb un escapament de qualitat m'agrada molt,te un punt que m'agrada,la estridencia desagradable no pero el soroll de potencia quan enrosques.....
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: JoanCG » dg. oct. 20, 2013 6:04 am

[quote user="Fjodor" post="243545"]Rebutjar una marca per ser capdavanters amb tecnologia? I ara...
Unaltra cosa es que hi hagi descerebrats que la portin com no s'ha de portar.
I quan va sortir la primera CBR 900?
I quan va sortir la primera FZR EXUP?
I quan va sortir les RD 500, les RG 500 Gamma, les RD 350...
I quan ha sortit la Panigale 1099?
I quan BMW va treure la S1000RR? o la HP4? diuen 193 CV...

Però aquestes marques no són "violentes" clar...
Les marques venen els seus productes i punt... les motos no van soles. Les porten les persones.

Amb un Vespino GL també es pot ser "violent"!!

Salut
:birracat[/quote]

Ni més, ni menys.

I efectivament, les motos que fan més soroll amb diferència, son les Harleys i les 50cc dels marrecs que van sense silenciadors homologats.

En fam més que la meva KTM amb Akra homologat pel carrer i amb DbKiller, que fa un soroll més grèu que el originals, però no mes alt.

Salut !!! :viscat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Jesus » dg. oct. 20, 2013 10:45 am

[quote user="Jordivili" post="243644"]:b9 [quote user="CMB" post="243586"][quote user="Fjodor" post="243584"]Jo porto uns Akrapovic HOMOLOGATS, que no fan més fressa que qualsevols altres de l'estil. I que jo sàpiga no vaig fent l'animal...
Relacionar persones-estils de conducció amb marques... ummm... crec que és un error... Potser no t'agraden i punt.

Però en fi, cadascú...oi?

:holacat


A més, crec que els que fan més fressa són els de les Harleys i sucedanis amb escapes fets a mà... dic jo.[/quote]

No crec que en Jordi penses amb tu... (segurament no heu coincidit mai! :b9 :b9 :b9 )

D'acord amb el tema Harleys, quin espant!

Amb lo fines que s'escolten algunes honda o bmw.[/quote]


Finura i BMW no son sinonims amb el meu idioma pero per gustos colors que diuen :b9 :b9[/quote]

Juanito fas tard... amb el bóxer d' aigua s' han acabat les vibracions...va finíssim... :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Leclerk » ds. oct. 26, 2013 4:46 pm

[youtube]-dYvV4zr7iE[/youtube]
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Ieie » dg. oct. 27, 2013 7:05 am

Als que us agraden las motos que van fines i no fan soroll... ¿perquè no proveu las elèctriques? :callo

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Fjodor » dl. oct. 28, 2013 9:29 am

buuuuuuuuuuuuuuhhhhh.... de moment no.... aixxxxxxxxxxx

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Leclerk » dc. nov. 20, 2013 7:54 pm

Espero no fer-me pesat, però és que em te flipat aquesta màquina...

[youtube]BTkBAqitO8c[/youtube]
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: JoanCG » dc. nov. 20, 2013 8:19 pm

Es espectacular, sí. Una petita cúpula pel vent, i a gaudir !!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 23, 2013 11:39 pm

[quote user="Prony" post="243514"]Potser es per aquesta mena de "violència" que desprèn....."[/quote]

avui m'he estat llegint la presentacio de la revista Solo moto d'aquesta maquina,el provador lAlbert Escoda ,ja ho diu,es una maquina que incita a la violencia,ell sense anar mes lluny,deixa anar frases...una rere l'altre....que mira tu,entre amics de 20 anys i en edat de creiexement mental i dites en un bar,poden semblar una cosa de fanfarroneria juvenil,pero en una revista que la llegeix tot quisqui,lo que diu que ha fet en una carretera oberta no te gaire explicacio,estic per escriure a la revista i a la direccio general de transit perque prenguin cartas al asunto,ja que aixo es incitar a la violencia a sobre de la moto a futurs compradors i usuaris que sens dubte no tenen el seu nivell,realment de pena :foracat :foracat
una de la frases antologiques d'aquest pilot kamikaze que no provador : cogi ritmo y empece a empujar al lider del grupo (amb menys seny que ell,perque un altre el fa parar) Thomas Kutruf,relaciones publicas de KTM,que le da al puño de lo lindo y el ritmo fue incrementandose hasta llegar al delirio.......en fi,si aixo ha de sortir publicat,diu molt poc d'aquest senyor que pot ser molt bon pilot pero res mes..... i de la revista que ho publica,ja dic que no es un circuit on esta fent totes aquests bravuconades,sino de cami a Ronda en carretera oberta :foracat :foracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 24, 2013 1:19 am

Kpeps, no et facis mala sang... això no deixa de ser una maniobra de màrketing... Busquen el cantó salvatge del potencoal comprador d' aquesta jogina...Jo no li donaria més importància.

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: LA BÈSTIA DE LES BÈSTIES

Entrada Autor: 650X » dl. nov. 25, 2013 9:29 pm

[quote user="Kpeps" post="247452"][quote user="Prony" post="243514"]Potser es per aquesta mena de "violència" que desprèn....."[/quote]

avui m'he estat llegint la presentacio de la revista Solo moto d'aquesta maquina,el provador lAlbert Escoda ,ja ho diu,es una maquina que incita a la violencia,ell sense anar mes lluny,deixa anar frases...una rere l'altre....que mira tu,entre amics de 20 anys i en edat de creiexement mental i dites en un bar,poden semblar una cosa de fanfarroneria juvenil,pero en una revista que la llegeix tot quisqui,lo que diu que ha fet en una carretera oberta no te gaire explicacio,estic per escriure a la revista i a la direccio general de transit perque prenguin cartas al asunto,ja que aixo es incitar a la violencia a sobre de la moto a futurs compradors i usuaris que sens dubte no tenen el seu nivell,realment de pena :foracat :foracat
una de la frases antologiques d'aquest pilot kamikaze que no provador : cogi ritmo y empece a empujar al lider del grupo (amb menys seny que ell,perque un altre el fa parar) Thomas Kutruf,relaciones publicas de KTM,que le da al puño de lo lindo y el ritmo fue incrementandose hasta llegar al delirio.......en fi,si aixo ha de sortir publicat,diu molt poc d'aquest senyor que pot ser molt bon pilot pero res mes..... i de la revista que ho publica,ja dic que no es un circuit on esta fent totes aquests bravuconades,sino de cami a Ronda en carretera oberta :foracat :foracat[/quote]

Aquesta moto em te el cor robat, però s'està creant una fama "d'enfant terrible" que tela. Es una autentica màquina de fer curves.

PERÒ...

Estic totalment d'acord amb tu Josep, durant les jornades de presentació de la superduke es van gravar molts videos que ara estan penjats al youtube, en algun d'ells es pot observar com en carreteres obertes al trànsit es feien maniobres il·legals/proves d'acceleració/aixecades de roda... una cosa es vendre una moto i l'altre deixar constància que els provadors es pasen les lleis per .... evidentment això no ho fan a Austria. Ho deixo aquí.

Valoreu vosaltres mateixos els videos.

[youtube]T5QZ9uCRFA8[/youtube]

[youtube]rVurRswwWxc[/youtube]

[youtube]SEgAr0TupY0[/youtube]

Respon

Torna a “General”