Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Quina marca de motos t'inspira menys confiança?

Harley Davidson
8
13%
Yamaha
1
2%
Suzuki
0
No hi ha cap vot
BMW
13
21%
Honda
2
3%
Kawasaki
0
No hi ha cap vot
Triumph
3
5%
Aprilia
22
35%
KTM
0
No hi ha cap vot
Ducati
14
22%
 
Vots totals: 63

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 14, 2013 10:49 pm

Estic parlant en terminis generals.

Aquesta enquesta pot ser divertida, crec. :computer
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Boolean » dl. oct. 14, 2013 11:14 pm

Com a antibmw declarat no podia dirne cap altre... jejeje....

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Jesus » dt. oct. 15, 2013 12:10 am

[quote user="Boolean" post="244065"]Com a antibmw declarat no podia dirne cap altre... jejeje....[/quote]

Comença la festa ... :b9 :b9 :b9 ... sort que fas uns vídeos collonuts que si no ... :666

Salut !!! :birracat

PD: a que no saps que he votat !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 15, 2013 12:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Leclerk » dt. oct. 15, 2013 9:19 am

Osti quin post !!!

Pinta divertit, aquí hi haurà debat :orquestra

Jo he votat Harley Davidson.

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Boolean » dt. oct. 15, 2013 9:51 am

[quote user="Jesus" post="244068"][quote user="Boolean" post="244065"]Com a antibmw declarat no podia dirne cap altre... jejeje....[/quote]

Comença la festa ... :b9 :b9 :b9 ... sort que fas uns vídeos collonuts que si no ... :666

Salut !!! :birracat

PD: a que no saps que he votat !!! :mrgreen:[/quote]

Que dolenta es la enveja,..... aisssss..... :b9

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Joan XT » dt. oct. 15, 2013 9:52 am

Jo hagués marcat un parell de marques però si només es pot votar una, votaré per la que esta de "moda" ara.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 15, 2013 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Storm » dt. oct. 15, 2013 1:47 pm

He votat Aprilia. Després de 18 vots, cap ni un per a les japoneses.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Alex » dt. oct. 15, 2013 4:16 pm

[quote user="Boolean" post="244065"]Com a antibmw declarat no podia dirne cap altre... jejeje....[/quote]

m'ho has tret de la boca :jajacat :holacat
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Xavier » dt. oct. 15, 2013 4:31 pm

Difícil de dir.

He votat als americans, tot i que les Harleys m'agraden molt. Havia sentit dir que solien tenir tonteries que et feien visitar el mecànic molt sovint.

Segurament són llegendes urbanes. Però vaja, ja he votat.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Kpeps » dt. oct. 15, 2013 5:44 pm

[quote user="Storm" post="244087"] Després de 18 vots, cap ni un per a les japoneses.[/quote]

aixo es normal,perque encara que son motos amb las que pots anar arreu...no inspiren res de res,casi casi com las Triumph que no tenen anima (els clons) no las autenticas....ja m'enteneu :666 :666 jo tambe he votat ....Triumph es clar
p.d. avui en dia totes van be,el que passa es que estem en un pais motoristicament parlant encara per evolucionar :callo :callo
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 15, 2013 5:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. oct. 15, 2013 10:06 pm

És curiós que Ducati tingui més vots que HD. A mi em sembla que no hi ha color, però les percepcions són així, no tenen perquè tindre res a veure amb la realitat.
Per cert, en quan a les japoneses, podem dir que són impersonals, que són una copia, que no ens agraden... Però sent justos no podrem dir que no són fiables. :burrucat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 15, 2013 10:20 pm

[quote user="Kpeps" post="244097"][quote user="Storm" post="244087"] Després de 18 vots, cap ni un per a les japoneses.[/quote]

aixo es normal,perque encara que son motos amb las que pots anar arreu...no inspiren res de res,casi casi com las Triumph que no tenen anima (els clons) no las autenticas....ja m'enteneu :666 [/quote]

Els avis discrepen! :b9

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 16, 2013 9:02 am

[quote user="Randy-650" post="244109"][quote user="Kpeps" post="244097"][quote user="Storm" post="244087"] Després de 18 vots, cap ni un per a les japoneses.[/quote]

aixo es normal,perque encara que son motos amb las que pots anar arreu...no inspiren res de res,casi casi com las Triumph que no tenen anima (els clons) no las autenticas....ja m'enteneu :666 [/quote]

Els avis discrepen! :b9

Imatge[/quote]

las han pujat en remolc...el del mitg no te carnet :nonocat :nonocat no em refereixo a moltos com la RVF ,ja saps a que em refereixo i puc dir una cosa,a la que passan de certs km'ss no us enganyeu,las Japonesses com totes quan no tenen un ou tenen una castanya,el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament,salvant exepcions es clar,pero el que es cert es que els components generals son igual de debils en totes las marcas,per lo tant no ni ha cap de fiable.......al 100 %
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 16, 2013 9:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Cuco » dc. oct. 16, 2013 9:52 am

[quote user="Kpeps" post="244126"][el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Es clar, per això quan busqueu una trail que hagi aguantat bé el pas dels anys o el maltractament de la muntanya busqueu una Yamaha XT, o una Honda Dominator, que encara volten pel món com un grapat de Yamaha SR250 de 20 anys...

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: JosepM » dc. oct. 16, 2013 9:53 am

kpeps ha dit:
a la que passan de certs km'ss no us enganyeu,las Japonesses com totes quan no tenen un ou tenen una castanya,el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament,salvant exepcions es clar,pero el que es cert es que els components generals son igual de debils en totes las marcas,per lo tant no ni ha cap de fiable.......al 100 %

--------------------------------------------------------------

La meva moto actual, una Varadero, porta 174000 km. Li canvio l'oli cada 6000, i entre canvi i canvi mai n'hi he afegit gens.
Pel que fa a la resta, pastilles i pneumàtics. I un (crec) defecte congènit: quatre filets al costat del pany massa prims, que van causar algun problema fins que em vaig decidir a reempalmar-los.
Estic més que satisfet de la fiabilitat de la meva moto. Com ho estava de la seva predecessora, una Transalp que em vaig vendre amb 113000 perquè corria poc, però que estava en un molt bon estat.

De fet, un motiu pel qual no m'he comprat una BMW és perquè em vaig jurar que totes les meves motos tindrien radiador.
Ara que, per fi, BMW ha tret la GS LC, estaré al tanto de què dieu els que en teniu, per tenir-la com a opció quan jubili la Varadero.

Salut,

Josep M.
JosepM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 16, 2013 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 16, 2013 10:01 am

[quote user="Cuco" post="244128"][quote user="Kpeps" post="244126"][el que passa es que en la majoria de cassos,Ducati's,Guzzis,Harley's,BMW'S,acostumen a estar al mercat anys i anys en canvi las Japonesses a la que arriven als 50000 km's (i no son moltes) ja son carn de desballastament[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9

Es clar, per això quan busqueu una trail que hagi aguantat bé el pas dels anys o el maltractament de la muntanya busqueu una Yamaha XT, o una Honda Dominator, que encara volten pel món com un grapat de Yamaha SR250 de 20 anys...[/quote]

aquestes que anomenes son un altre mon i ja saps a quines motos em referia .....que tu de motos en saps una mica :birracat i ja saps de que va el mercat que no es lo mateix un Land Rover.....que un Rover :picant
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Fjodor » dc. oct. 16, 2013 10:22 am

KTM... ja veieu! :birracat

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Ximetric » dc. oct. 16, 2013 10:22 am

Vinga beemeuverus, animeu-vos !!, que ja anem segons !!!
Salut, que mentre hi hagin campanyes...
Je, je, je...
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Minina » dc. oct. 16, 2013 11:20 am

No ho entenc. :boig Està el foro ple de BMW i es de les motos que inspiren menys confiança? :martell :martell

La que inspira mes confiança es la nostra :castells
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 16, 2013 11:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Quina Marca De Motos T'inspira Menys Confiança?

Entrada Autor: Storm » dc. oct. 16, 2013 4:46 pm

[quote user="Kpeps" post="244097"][quote user="Storm" post="244087"] Després de 18 vots, cap ni un per a les japoneses.[/quote]

aixo es normal,perque encara que son motos amb las que pots anar arreu...no inspiren res de res,casi casi com las Triumph que no tenen anima (els clons) no las autenticas....ja m'enteneu :666 :666 jo tambe he votat ....Triumph es clar
p.d. avui en dia totes van be,el que passa es que estem en un pais motoristicament parlant encara per evolucionar :callo :callo[/quote]

Que som un país encara per evolucionar motorísticament, ho dius pel model de moto més venut? És que si no, no sé pas a què treu cap.

Ànima? Què és ànima? Una màquina que et porta a la feina cada dia, a rodar per mig món carregada com un ruc, sense cap avaria en 80.000 km, sense afegir-li ni una gota d'oli, no té ànima? O és que justament aquesta és la seva ànima? Si parlem d'inspirar ("res de res"), què passa, que l'ànima resulta que és l'embolcall? Quin contrasentit, oi?

Em sembla difícil de rebatre objectivament que els japos han contribuït més que ningú -a partir de les bases històriques europees- al desenvolupament, definició i popularització de la moto moderna.
Si m'obliguen a triar entre el que m'ha semblat captar que és el teu concepte d'ànima -que suposo que té tants significats com motoristes hi ha- i la fiabilitat, l'ànima te la regalo tota.

Respon

Torna a “General”