Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: VMan » dc. nov. 06, 2013 8:41 am


Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 06, 2013 8:49 am

El nou quadro és molt maco!!
A veure si aquestes suspensions noves electroniques no s´espatllen com ha passat amb les primeres versions del ESA, en les segones tinc entens que ja no pasa..
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Albert » dc. nov. 06, 2013 8:56 am

Holaaa,

Una actualització de una bona moto que no entenc per qué no s'en veuen mes pel carrer.


:( :(
Sort,

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. nov. 06, 2013 6:53 pm

Segons he pogut veure al foro de Tenere, a més porta indicador de marxa, punys calefactables de serie, cruise control, pantalla regulable manualment amb suport de gps (similar al que porto jo de Touratech), intermitens LED, nous retrovisors, tapa lateral per al subxasis del seient...

També han treballat amb el motor, encara que la potencia només ha augmentat 2 cv. Anirem comentant. :holacat

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Rad » dc. nov. 06, 2013 8:58 pm

[quote user="Albert" post="245660"]Holaaa,

Una actualització de una bona moto que no entenc per qué no s'en veuen mes pel carrer.


:( :([/quote]

Jo tampoc ho entenc.
Crec, sincerament, que es veuen mes GS per la facilitat de finançament que fa BMW.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 06, 2013 10:07 pm

la moto en detall amb explicacions i fotos d'un blog,per si pot interessar,a mi sempre m'ha semblat una moto molt maca i compacta del perque no s'en veuen gaires es una cosa que no he entes,per el preu (fins ara) i per la qualitat,aquest nou model,dubto que baixi de 17500 eurets.......

http://traildreamer.com/nueva-super-tenere-14/
Imatge

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Molinenc » dc. nov. 06, 2013 11:06 pm

Jo crec que no s'en veuen mes simplement per el preu. La gent prefereix BMW si s'ha de gastar el mateix...

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Albert » dj. nov. 07, 2013 12:57 am

Holaaaa,

[quote user="Molinenc" post="245755"]Jo crec que no s'en veuen mes simplement per el preu. La gent prefereix BMW si s'ha de gastar el mateix...[/quote]

Per el logo ? Per fiabilitat? Per pretigi ? Per Status?


:roll: :roll: :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Molinenc » dj. nov. 07, 2013 7:11 am

[quote user="Albert" post="245765"]Holaaaa,

[quote user="Molinenc" post="245755"]Jo crec que no s'en veuen mes simplement per el preu. La gent prefereix BMW si s'ha de gastar el mateix...[/quote]

Per el logo ? Per fiabilitat? Per pretigi ? Per Status?


:roll: :roll: :???:[/quote]

Per tot una mica. Si passa el mateix amb els cotxes...
Els audi sembla que els regalin.

Un Subaru imprezza o un mitsubishi lancer evo li donen mil patades a qualsevol mercedes, audi i bmw. I perque no se'n veuen més pel carrer? Doncs pel mateix. No es el mateix dir (o que et vegin) amb un subaru, que amb un audi. Amb La marca alemanya "fardes" més.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 07, 2013 8:47 am

Jo ara per ara penso que és una de les motos més versàtilsbdel mercat, amb molt bona fiabilitat i que serveix per tot, peeeeeerò és massa baixa del càrter pels que els hi agradi una moto per fer 'el burro', i toca als esglaons i en segons quins salts.
També penso com en Molinenc, les GS tiren massa. No és el mateix anar amb una GS que amb una ST.

A mi m'encanta, sóc fan de Yamaha de fa molts anys, i no em faria res tenir-ne una. Els que en tenen una no es queixen pas, no? :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 07, 2013 9:09 am

[quote user="Randy-650" post="245780"]. Els que en tenen una no es queixen pas, no? :okcat[/quote]

no,no es queixen,tots els que la tenen diuen que es una maquina esplendida,pero la majoria que conec que l'han tingut se las han venut enseguida i els que ho volen fer no repetiran model,es curios aquest fet,el preu d'aquesta moto no te comparacio amb la BMW si que de sortida es el mateix,pero es una moto que s'acava venen per menys de 13000 euros (la actual) i aixo no te comparacio,he parlat amb un xicot de Yamaha i diu que el model nou,amb las suspensions i punys,etc,etc,si hi poses maletes pot arrivar als 19000 eurets de tarifa .......ja veurem.... :gathering
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 07, 2013 9:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: 650X » dj. nov. 07, 2013 9:49 am

Per mi, l'empenta definitiva d'aquest model seria al treure-li 25-30kg per que com a mínim tingués una lleugeressa semblant al model que tots van a buscar quan es tracta de fer comparacions.

Per mi el tema pès es important, en una moto amb aspiracions a fer alguna pista es importantíssim. La part motor i components de la antiga ST estava sense cap dubte al nivell desitjat, però tothom sap que el que mirem quan ens comprem una moto, apart del preu es la capacitat de la moto de fer-nos sentir comodes durant la conducció, la ST es molt comode i t'hi sents força bé ràpidament, però als primers km, mentres encara estàs tantejant inercies i mirar de com agafar les corves amb la ST, en canvi des del km 0 la gs es una moto fàcil i crec que aquí està el secret (amb una gs pots venir, engegar i fer curves sense gaires problemes.) :birracat

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Xavmar » dj. nov. 07, 2013 1:19 pm

[quote user="650X" post="245785"]Per mi, l'empenta definitiva d'aquest model seria al treure-li 25-30kg per que com a mínim tingués una lleugeressa semblant al model que tots van a buscar quan es tracta de fer comparacions.

Per mi el tema pès es important, en una moto amb aspiracions a fer alguna pista es importantíssim. La part motor i components de la antiga ST estava sense cap dubte al nivell desitjat, però tothom sap que el que mirem quan ens comprem una moto, apart del preu es la capacitat de la moto de fer-nos sentir comodes durant la conducció, la ST es molt comode i t'hi sents força bé ràpidament, però als primers km, mentres encara estàs tantejant inercies i mirar de com agafar les corves amb la ST, en canvi des del km 0 la gs es una moto fàcil i crec que aquí està el secret (amb una gs pots venir, engegar i fer curves sense gaires problemes.) :birracat[/quote]

Completament d'acord, la GS es molt fàcil de conduir, paralever, telelever, ..... fins els mes negat's com jo la porten
:b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. nov. 07, 2013 8:01 pm

Jo de moment no penso canviar de moto, conec mes de dotze que la tenen i només un se l'ha canviat... per un altre ST Worldcrosser. Deixan de banda en Jaume (el del blog Traildreamer) que se l'ha canviat per una Tenere 660 per preparar-la.

També em de tenir en compte la particularitat del mercat nacional pel que fa a les BMW, cosa que no pasa a d'altres països, aquí la "xapa blanc i blava" tira molt.
ErnesTDM l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 07, 2013 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Deivid » dv. nov. 08, 2013 12:01 am

Joé, doncs desde que la vaig probar fa mes d'un any que m'he decidit canviar la meva V per aquesta, però estic fent calaix...i ara resulta que surt una i puja una pastarrufa :foracat collons, tenia pensat fer el pas l'any que ve, però "vistu-lu-vistu" igual m'he d'esperar un altre any, vaja kk

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 08, 2013 8:23 am

Jo sòc dels que varen canviar.... i no pq fos mala moto si no pel mal disseny per viatjar a duo.
Si no fos per aixó....és una gran moto
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 08, 2013 10:17 am

Holaaaa,

[quote user="Xavmar" post="245806"][quote user="650X" post="245785"]Per mi, l'empenta definitiva d'aquest model seria al treure-li 25-30kg per que com a mínim tingués una lleugeressa semblant al model que tots van a buscar quan es tracta de fer comparacions.

Per mi el tema pès es important, en una moto amb aspiracions a fer alguna pista es importantíssim. La part motor i components de la antiga ST estava sense cap dubte al nivell desitjat, però tothom sap que el que mirem quan ens comprem una moto, apart del preu es la capacitat de la moto de fer-nos sentir comodes durant la conducció, la ST es molt comode i t'hi sents força bé ràpidament, però als primers km, mentres encara estàs tantejant inercies i mirar de com agafar les corves amb la ST, en canvi des del km 0 la gs es una moto fàcil i crec que aquí està el secret (amb una gs pots venir, engegar i fer curves sense gaires problemes.) :birracat[/quote]

Completament d'acord, la GS es molt fàcil de conduir, paralever, telelever, ..... fins els mes negat's com jo la porten
:b9 :b9 :b9[/quote]

Doncs si les coses van per aquí on dieu, més els hi val refer totalment el model o seguiran amb les engrunes de la quota de mercat !!

Es curiós per això, per que estic segur de que el 75% de les GS’s que hi ha en circulació no crec que els sues propietaris s’hagin plantejat mai de sortir del asfalt. Parlant de Catalunya només.


:roll: :roll: :cool:
Sort,

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Nova Yamaha Xtz 1200 Supertenere 2014

Entrada Autor: ErnesTDM » dv. nov. 08, 2013 7:39 pm

[quote user="Steelman" post="245919"]Jo sòc dels que varen canviar.... i no pq fos mala moto si no pel mal disseny per viatjar a duo.
Si no fos per aixó....és una gran moto[/quote]

Portaves les maletes originals? Ho pregunto perque amb les originals la meva dona no ha tingut mai problemes. Estava pensant en canviar-les per unes Hepco Becker, pel tema de la capacitat.

Respon

Torna a “General”