Bon dia!!!!Llagasta ha escrit:si que torna la Sanglas 400 si.... fins i tot la Sanglas portava millors frens, aquesta SR sense ABS ( no es obligatori ? ) i amb fré de tambor al darrere i sense cap ajuda electrónica ... servirá de base als més puristes 60´s per "fabricar-se " una Cafe-Racer ... i també per ciutat es millor un scooter.... no hi veig la gràcia ...
Tot el sant dia queixant-nos que les motos actuals duen massa electrònica i que ja no es pot dur una moto com abans, i ara que en treuen una que no duu res de tot això ens queixem perquè no ho porta... 8) 8) 8)
Qui vol aquesta la vol així. Es com quan els diuen als de les Harleys que no corren, que no frenen, que no tenen estabilitat o que l'Springer es antidiluviana... però qui s'ho compra ja ho sap, i és el que vol.
Jo, i segurament m'equivoco, però la veig aquesta SR com una moto pel qui no vol anar amb un scooter (que algún n'hi ha), però tampoc vol ni un pepino ni una d'aquestes modernes que no saps ben bé que és. Una moto sencilla, pràctica, que a poca traça que tinguis li pots fer tu qualsevol cosa, i que et permet fer trajectes tant urbans com interurbans amb completa solvència. Per no parlar de base per possibles modificaciones... però això ja és una altra cosa.
Que és cara????. Doncs tot depen. Si és una moto fiable que et dona un servei a un preu molt baix i que en deu-quinze anys no s'espatlla ni una sola vegada... doncs no és cara. Si agafem una MT07, per posar una de la mateixa marca que és més barata i que dona millors prestacions, però als cinc-sis anys l'hem de canviar... doncs ens ha sortit més cara preu X any...
El que si que m'agradaria saber és d'aquí un temps quantes s'han venut en cada pais europeu... Segurament ens duriem alguna sorpresa...