"Nova" Yamaha Sr400

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: "Nova" Yamaha Sr400

Entrada Autor: Vicenç » dl. març 10, 2014 11:46 am

Llagasta ha escrit:si que torna la Sanglas 400 si.... fins i tot la Sanglas portava millors frens, aquesta SR sense ABS ( no es obligatori ? ) i amb fré de tambor al darrere i sense cap ajuda electrónica ... servirá de base als més puristes 60´s per "fabricar-se " una Cafe-Racer ... i també per ciutat es millor un scooter.... no hi veig la gràcia ... :cry:
Bon dia!!!!

Tot el sant dia queixant-nos que les motos actuals duen massa electrònica i que ja no es pot dur una moto com abans, i ara que en treuen una que no duu res de tot això ens queixem perquè no ho porta... 8) 8) 8)

Qui vol aquesta la vol així. Es com quan els diuen als de les Harleys que no corren, que no frenen, que no tenen estabilitat o que l'Springer es antidiluviana... però qui s'ho compra ja ho sap, i és el que vol.

Jo, i segurament m'equivoco, però la veig aquesta SR com una moto pel qui no vol anar amb un scooter (que algún n'hi ha), però tampoc vol ni un pepino ni una d'aquestes modernes que no saps ben bé que és. Una moto sencilla, pràctica, que a poca traça que tinguis li pots fer tu qualsevol cosa, i que et permet fer trajectes tant urbans com interurbans amb completa solvència. Per no parlar de base per possibles modificaciones... però això ja és una altra cosa.

Que és cara????. Doncs tot depen. Si és una moto fiable que et dona un servei a un preu molt baix i que en deu-quinze anys no s'espatlla ni una sola vegada... doncs no és cara. Si agafem una MT07, per posar una de la mateixa marca que és més barata i que dona millors prestacions, però als cinc-sis anys l'hem de canviar... doncs ens ha sortit més cara preu X any...


El que si que m'agradaria saber és d'aquí un temps quantes s'han venut en cada pais europeu... Segurament ens duriem alguna sorpresa...
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: "Nova" Yamaha Sr400

Entrada Autor: Ieie » dl. març 10, 2014 5:14 pm

Sempre he pensat que la SR 500 podría ser la moto de la meva vida, en especial l'últim model que tenía añgún cv més.
Penso que la SR 400 és (o séría) massa cara, si arribés aquí. També crec que s'en vendríen pocas, ¿els arguments? els que ja s'han citat més amunt; estètica, arrancada i la competència dels maleïts scooters (més nets, més potents, més avanguardistes, més plastificats...).
Crec també que es pot vendrer be als mercats més "cultes", osia mediterrànis i "sureños" abstenir.vos.
Ep, és la meva opinió. No us emprenyeu.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: "Nova" Yamaha Sr400

Entrada Autor: JordiTrident » dt. març 11, 2014 9:54 am

Bé, jo no se si es cara o barata però molts motoristes només veuen la moto com una relació preu/prestacions/equipament...i s'entesten a comparar coses que no ho són perque s'oblida la part passional, de gustos personals o fins i tot de les tendències.

És clar que això és un fòrum de turisme i tots busquem el punt de practicitat, equipament i tot això però no es pot oblidar que el món de la moto no s'acaba aquí i les marques ho saben.

Les tendències actuals en la customització i personalització de motos, no és Harley ni les pseudo-custom japoneses. Wrenchmonkies, Deus ex Machina o els espanyols CRD Motorcycles, elsolitariomc, Valtoron, Fuel Motorcycles, La Corona,...i tants d'altres que barrejen la moda surf, el disseny gràfic, .... motos simples i despullades, monos, japos dels 80, bmw de 2v...xafardegeu per la xarxa. A la mateixa web oficial de Yamaha que heu posat, ja hi ha un apartat amb una preparació dels Wrechmonkies, heu vist que ha fet BMW en la presentació de la nineT? mostrar-la a tots aquests preparadors "mudernillos" amb barbes i camises de quadres perque la reinterpretin...tendències...el món (per sort) no s'acaba amb les V-Strom i les maxiscooters (i ara que ningú se m'ofengui :wink: :wink: :wink: :wink: )

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Respon

Torna a “General”