Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 18, 2013 6:59 pm

[quote user="Ricmel" post="246838"]
També em sembla que els "antiBMW" contribueixen decisivament a alimentar el mite BMW.
[/quote]

aquests ''anti'' son els que la fan mes gran i als propietaris de BMW mes orgullossos de la seva moto :birracat :birracat ja que els que les critiquen (que no als que no en tenen una,eh !!! no confongueu) son vistos com envejossos,passa lo mateix amb las Harley Davidson o Ducati i altres marcas amb carisma......

[quote user="Randy-650" post="246843"][quote user="Jesus" post="246842"]....... amb la R1000RR també estan tenint molt éxit al sector de les RR...terreny on les japos sempre havien dominat amb autoritat.
[/quote]
Discrepo.
Suposo que et refereixes a la S1000RR, oi? I no, la S1000RR no està entre les R's grosses més venudes. Primer perquè no n'hi han, i segón perquè per portar una S1000RR per carretera s'ha d'estar molt fort, si no pregunta-li al Kpeps.
Poques s'en veuen per carretera, no creus? :okcat[/quote]

aquest model de moto ha tingut molt exit ja que sense tocar-la gaire podias anar a fer tandas dignament,aqui s'en han venut moltes sense matricularlas,a Alemanya en els primers 10 messos de l'any per exemple s'ha venut molt mes que moltes motos mes ''llogiques'' que venian a donar l'estocada definitiva al liderat de vendes de la GS,JA VEIEU....a EEUU per exemple sen han venut a milers i aixo que tenen unes lleis ben restrictives amb lo que a la velocitat es refereix i Randy,per portar-la no cal estar fort...sino estar atletic que es diferent :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Jesus » dl. nov. 18, 2013 7:01 pm

Randy, has pogut recopilar estadístques del mercat europeu dels últims anys per mirar les vendes de la S1000RR?

Salut!!! :birracat
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 19, 2013 12:22 pm

[quote user="Kpeps" post="246898"]

aquest model de moto ha tingut molt exit ja que sense tocar-la gaire podias anar a fer tandas dignament,aqui s'en han venut moltes sense matricularlas,a Alemanya en els primers 10 messos de l'any per exemple s'ha venut molt mes que moltes motos mes ''llogiques'' que venian a donar l'estocada definitiva al liderat de vendes de la GS,JA VEIEU....a EEUU per exemple sen han venut a milers i aixo que tenen unes lleis ben restrictives amb lo que a la velocitat es refereix i Randy,per portar-la no cal estar fort...sino estar atletic que es diferent :b9 :b9 :b9[/quote]

Aviam si m'explico; la S1000RR juga al mateix nivell que la KTM RC8, unes motos que tal i com les treus de la botiga ja pots anar a fer tandes sols canviant els pneumàtics i posant semislicks. Això és degut a dues coses:

1.- BMW participa al Mundial de SBK sense escatimar gastos, i s'ha donat a conèixer com a motoR de primera línia.
2.- A nivell mundial s'han construït circuits on abans era impossible somiar-ho, i molta gent s'ha aficionat a agafar el remolc i anar a fer tandes.

Molts no les matriculen? Correcte. La tenen una temporada i la matriculen per vendre-la. Quantes n'hi han aquí al mercat de segona mà? Moltes. Masses. Potser algo falla si hi ha tanta gent que se la ven, crec.
He estat buscant les vendes a nivell mundial de les altres R's japonenes tipus CBR1000, R1, ZXR1000 i GSXR1000 i no les veig enlloc. Però he anat algun diumenge a veure tandes a Montmeló i Castellolí i el 95% dels que corren porten una japonesa. Alguns amb Ducati o KTM i quasibé ningú amb Aprilia. BMW s1000RR sols la vaig veure una vegada a Motmeló, i penso que era un corredor del Campionat d'España. Amb això vull dir que se suposa que es venen moltes més japoneses que BMW S1000RR.

Parlant de les vendes de BMW a tot el món, he trobat això:

Entre los modelos más exitosos de la fábrica alemana se encuentran la R1200GS y R1200GS Adventure, de las que se vendieron 17.249 unidades y 10.203 respectivamente; la todopoderosa S1000RR con 8.970 unidades vendidas, un gran número para tratarse de una deportiva de más de 15.000 euros; la R1200RT con 7.909 unidades y las K1600GT y K1600GL de las que se han vendido 10.033 motocicletas.
También hay que destacar el gran número de ventas de sus nuevas maxi-scooters que recordemos, se lanzaron a mediados del 2012 y que han tenido una gran acogida entre los amantes de este sector. BMW ha vendido 5.300 unidades de la C600 Sport y C650T.


Font:http://m.plusmoto.com/record-ventas-bmw-2012.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 19, 2013 12:23 pm

[quote user="Jesus" post="246899"]Randy, has pogut recopilar estadístques del mercat europeu dels últims anys per mirar les vendes de la S1000RR?

Salut!!! :birracat[/quote]

No ho veig enlloc. Aviam si després m'entretinc una estona a buscar-ho. :SOS
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Esparver » dt. nov. 19, 2013 3:12 pm

Ostres, això de que els envejosos fan mes gran el mite de les BMW's m'ha fet molta gracia..........ho dieu en serio això, i us ho creieu?.............. :sonat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Molt content d'anar amb una Honda de 21 anys que no li fan ombra moltes motos modernes....la BMW ja me la compraré quan sigui gran......d'altura i edat!

Salut

Sam

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Ricmel » dt. nov. 19, 2013 4:22 pm

[quote user="Esparver" post="247024"]Ostres, això de que els envejosos fan mes gran el mite de les BMW's m'ha fet molta gracia..........ho dieu en serio això, i us ho creieu?.............. :sonat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Molt content d'anar amb una Honda de 21 anys que no li fan ombra moltes motos modernes....la BMW ja me la compraré quan sigui gran......d'altura i edat!

Salut

Sam[/quote]

Això d'"envejosos" no ho subscric. Ara bé, no entenc que motards que no els agrada BMW, cosa normal perquè contra gustos no hi ha disputes, tinguin BMW com a referència, ni que sigui negativa.

No em feu cas, hi ha moltes coses que no entenc... :sonat

Ja sabeu alló de "no penseu en un elefant"! :b9
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 19, 2013 4:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 19, 2013 5:57 pm

[quote user="Esparver" post="247024"]Ostres, això de que els envejosos fan mes gran el mite de les BMW's m'ha fet molta gracia..........ho dieu en serio això, i us ho creieu?.............. :sonat :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
[/quote]

fixat que no he dit que siguin....sino que son vistos,que es ben diferent......ara veig que dit aixi queda una mica ''pedant'' :cat_vergonya :cat_vergonya :b9 :b9 :b9
Imatge

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Per Què BMW Domina El Mercat De Les Motos?

Entrada Autor: Ximetric » dc. nov. 20, 2013 5:22 pm

Bé, crec que hi ha qui va en moto i qui va/anem en BMW !!!!
JE, je, evidentment és broma.
M'agraden les motos i el "motorisme" en tant que cadascú es monta la "pel·lícula" que vol, molt més que en altres esports o aficions, i el que és més important: TOTS podem conviure en el mateix mon/espai amb germanor i alegria.
Per BMW, per tots els altres fabricants/entusiastes de les motos... PER MOLTS ANYS !!!
Ximetric l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 20, 2013 5:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Respon

Torna a “General”