Possible adeu de Rossi

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Possible adeu de Rossi

Entrada Autor: Steelman » dj. nov. 28, 2013 12:25 pm

Ahir Rossi va comunicar aixó:
Si estoy aquí y quiero seguir corriendo voy a tener que mantenerme delante en 2014, más cerca de los tres primeros. De febrero a junio, las pruebas de pretemporada y las seis primeras carreras del campeonato serán cruciales para decidir si continuar o parar de correr en MotoGP al final de la temporada. Me gustaría seguir durante un par de años, pero sólo si son competitivos"», asegura el italiano, de 34 años, en el programa especial de Italia 1 La Nueva Era: Un año de MotoGP que se emite hoy y del que ya circula este autoultimátum de uno de los pilotos más grandes de todos los tiempos, si no el que más
Font informació


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Possible Adeu De Rossi

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 28, 2013 3:50 pm

home,si encara hi es,a part de la qualitat que te,en hores baixas aixo si,es perque no hi ha cap Italià que pugui estar davant a Moto GGPP i aixo a les televisions d'aquell pais no els interessa :nonocat :nonocat perque si no jo crec que ja s'hauria retirat,ha donat el que podia donar i amb la de titols que te,no crec que sigui el paper que li correspon :picant :picant
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 28, 2013 3:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Possible Adeu De Rossi

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 29, 2013 12:46 am

El piloto italiano acusa al canal Italia 1 de "instrumentalizar" su entrevista
Se aseguraba que en Mugello decidiría si renueva o se baja de la moto

"Mi entrevista, que casualmente la emitieron ayer y la realicé hace un mes, ha sido instrumentalizada". Así de rotundo se muestra Valentino Rossi para desmentir una posible retirada a final de la próxima temporada si no lograba ser competitivo. El canal Italia 1 aseguraba que el italianoya tenía fecha para tomar la decisión: Mugello. Rossi ha querido dejar claro que "espero correr dos o tres años más".


Imatge

Valentino Rossi se ha mostrado rotundo en palabras al periódico 'Il corriere dello sport': "Espero correr dos o tres años más. Está claro que me interesa la competición, porque quiero continuar ganando".
El piloto de Yamaha acusa al canal Italia1 de malinterpretar sus palabras: "Mi entrevista, que casualmente la emitieron ayer y la realicé hace un mes, ha sido instrumentalizada".
Según aseguraban Valentino Rossi dejaría el Mundial de MotoGP a final de la próxima temporada sino conseguía ser competitivo en las seis primeras carreras. La fecha tope para tomar la decisión de renovar o bajarse de la moto era Mugello.
El campeonísimo ha querido desmentir esta información asegurando que "tengo la máxima ilusión por seguir corriendo". Aún nos queda mucho VR46...


http://www.telecinco.es/motogp/motogp/p ... 25273.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Possible adeu de Rossi

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 29, 2013 6:35 am

Holaaa,

Una cosa es certa, aquestes declaracions ja fa temps que ho vaig llegir en un lloc o altra, això segur. Si ho farà o no ja ho veurem.

La meva opinió es que si no pot anar al mateix ritme que els guanyadors, millor deixar-ho, tot i que ara ja porta 3 anys mig arrossegant-se pels circuits i potser ja ha fet una mica tard.

Una cosa si que tinc clara, si desprès del que ha fet amb el seu cap de mecànics (Jeremi Burges) no pot anar al mateix ritme que l’altra Yamaha... es que les ganes de fer-ho li han fet perdre el mon de vista.
Podria passar que el Burges s’acabés fotent un bon fart de riure



:???: :???: :???:
Sort,

Respon

Torna a “General”