Tens Una BMW?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon

Tens una BMW?

Si, es clar. Què vols que tingui doncs?
30
53%
Jo una BMW? Estàs boig o què?
27
47%
 
Vots totals: 57

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Merce » dv. nov. 29, 2013 1:23 pm

[quote user="Vicenç" post="248047"]Bon dia!!!!

Aquesta enquesta está cuinada com el barómetre del CEO...

Ja no és només si tenim o no una BMW, també s'hauria de especificar edat, kilòmetres, a quin partit vam votar les darreres eleccions... no, això no...

Però be. Si, tinc una BMW. El dia de reis farà 14 anys, passa dels 130.000Km, tinc quaranta-i-meitat... I no se si en les properes eleccions (de moto...) mantindré la meva fidelitat o cambiaré de partit... (Si es que tornen a haver properes eleccions... que tal i com va la cosa... i ara no parlo de motos...)[/quote]

Vicenç, amb eleccions o sense..., a tu per cap d'any et volem aqui amb nosaltres a Cap de Creus...!! :D :form

Deixa't veure al menys un cop l'any fill meu !!! :cerv ;)
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Xgal » dv. nov. 29, 2013 2:25 pm

[quote user="Cristina" post="248031"][quote user="Jesus" post="247967"]Trobo que aquesta enquesta és massa radical, crec que les dues opcions triades no són gaire encertades, :nonocat ja que jo abans de canviar-me-la vaig estar dubtant entre vàries models de diferents marques. :callo

Si realment es busca una estadistica, amb un SI o un NO n'hi prou, no creus ? :foracat

De moment m'abstinc, ja que tot i tenir-ne una no estic d'acord amb la primera opció, ja que he tingut varis models de diferents maques : Yamaha - FZR (2) i Bulldog, Honda CBR i VTRSP1, Suzuki -GSXR 750 ( 3 ) i 1000 ... i n'he quedat encantat amb totes elles. :callo

Salut !!! :cool:[/quote]

Bones!!

Doncs jo opino com el Jesús, fins i tot dic que la pregunta ratlla la "provocació" :callo[/quote]


Jo també penso que l'enquesta ratlla la provacació :nonocat :nonocat , potser és aixó el que es busca???, no ho se, però la "coletilla" crec que sobra. :callo

Tinc una BMW i n'he tingut dues més, dues honda i també una Suzuki, però no faig cap lleig a altres marques, crec que hi ha vida més enllà de BMW i de Honda, Yamaha, etc. i aixó no fa que hagi de parlar malament d'una o l'atra marca.

La veritat, és que no he votat cap de les dues opcions, no em semblan ajustades al que penso.

Salut i fins aviat :holacat :holacat :birracat

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 29, 2013 3:02 pm

Jo no tinc cap BMW

Tinc aquesta:
Imatge
El que passa, es que el dia abans de cada sortida, em converteixo en MICAEL:
Imatge
I des del planeta Raticulín us envio uns ciber "Fiu-Fiu" i l'endemà us imagineu que porto una BMW Adventure.

CarloJezú "Pronyticulín"

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Jesus » dv. nov. 29, 2013 3:03 pm

[quote user="Randy-650" post="248044"]Aquí hi ha quelcom que no em quadra. El 50% de cadascuna de les opcions? :picant


[quote user="Steelman" post="248020"]A la última KDD un moment vaig baixar al parking a no se que fer i el que hi havia era el següent

43 motos
de les quals 19 GS (850,1150,1200,1200LC)
10 No eren BMW[/quote]

A la sortida d'aquest diumenge ja t'ho diré. :b9

Randy-El Follonero-de -Mototurisme

[mode Prony ON][/quote]

Ja t'agafaré a tu per banda ... :sado !!! Ets el Jordi Évole del foro !!! :666

Salut !!! :okcat

PD: encara no he votat ... a veure si canvies les opcions d'una vegada ... o et farant budú !!! :sonat


Imatge
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Vicenç » dv. nov. 29, 2013 6:31 pm

[quote user="Merce" post="248053"]

Vicenç, amb eleccions o sense..., a tu per cap d'any et volem aqui amb nosaltres a Cap de Creus...!! :D :form

Deixa't veure al menys un cop l'any fill meu !!! :cerv ;)[/quote]

Bon dia!!!!

Enguany no podrà ser, ja que he de tornar just el dia de Sant Esteve (a la nit, això si). Coses que té el viure en una illa i les navieres fer el que els hi dona la gana...
Però s'agraeix molt sincerament l'interés. De veritat.

Amenaço amb que em tornareu a veure... :okcat :okcat :okcat
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: 650X » dv. nov. 29, 2013 7:18 pm

Conyes a part tampoc em sembla tan descabellat preguntar qui te actualment una bmw com a principal moto. Jo en tinc una... i me la van regalar al fer els 30 anys comprant un bollycao... per això es una 30 aniversari. Al pas que anem segurament la seguent serà al 2020 amb la edició especial 40 aniversari.

Salut :b9

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 29, 2013 7:22 pm

Aquí em sembla que n'hi han alguns que veig que no entenen el meu to irònic..... :callo

Si els que us emprenya aquest to meu sobre les BMW m'ho dieu, deixaré de parlar d'elles, eh? Sols heu de dir-m'ho i ja está. :okcat


P.D: Que per cert, al final sé que acabaré amb una GS. Quan, no ho sé, però si que sé que la tindré un any o altre. :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: PEPI600 » dv. nov. 29, 2013 7:23 pm

Jo tampoc puc votar, cap de les dues opcions es vàlida
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Pirata
Presentats
Entrades: 271
Membre des de: dv. des. 14, 2012 5:47 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Contacta:

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Pirata » dv. nov. 29, 2013 7:28 pm

:Skull :Skull

Randi el "follonero" si k senveuen moltes de BMW...i aixo k no son gens barates per k será?...no se ki la encerta l'endebina.

Tant sols puc dir k n'estic molt satisfet de totes les motos k he tingut.

Kawasaki GPZ400 - SUSUKI 750F - YAMAHA TDM850 - HONDA TRASALP XL600V - HONDA VFR 2001-HONDA VFR 2006 - HONDA TRASALP XL-650....i ara amb la RT1200R amb 81.000Km a l'esquena...et diria...la propera la nova RT1200R...?

Salut i KM. :form

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Kike Esteban » dv. nov. 29, 2013 9:08 pm

Jo crec que en Randy està patrocinat per BMW. Es que no perd ocassió! :b9 :b9 :b9
Confeso que tinc una GS 1200 amb dos anys i 40.000 Km. Confeso també que he tingut abans 9 motos i cap era BMW, però he de dir que me les mirava de reull i pensava que un día em tocaría. Després de currar 45 anys ininterrumpudament, em vaig premiar, si premiar. Perquè aquesta moto meva és un premi!! :form
Salut.
Kike
"La moto és un vehicle fantàstic i apassionant, la funció principal del qual es tornar-te a casa."
Santiago Esteban (Pare motero, papà).

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Jordi » dv. nov. 29, 2013 9:43 pm

Jo faig molta brometa, a vegades faig riure i a vegades faig pena però ara m'expressaré seriosament:

Ja tinc quaranta-vuit anys i fins fa mig any ni m'havia plantejat ser propietari d'una BMW. Jo feia molta conya respecte aquesta marca però no era enveja ni res semblant, simplement era......un toc d'humor.

Quan vaig adquirir la primera GS-Adventure, vers l'abril, vaig adonar-me'n del que significava una moto còmode, amb potència, bones suspensions i, molt especialment, una moto que frenava.

Per altres circumstàncies, aquella moto la vaig vendre i vaig tornar a pilotar la meva estimada V-Strom, fet que vaig percebre com un "pas enrere".

Amb tota seguretat, hi ha una raó "subjectiva" que em va fer escollir una BMW i aquesta raó fou pertànyer a un grup on aquesta marca es tan emprada. Possiblement si no fos membre de Mototurisme, a hores d'ara seguiria sense plantejar-me ser propietari d'una BMW.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Jesus » dv. nov. 29, 2013 9:56 pm

[quote user="Randy-650" post="248088"]Aquí em sembla que n'hi han alguns que veig que no entenen el meu to irònic..... :callo

Si els que us emprenya aquest to meu sobre les BMW m'ho dieu, deixaré de parlar d'elles, eh? Sols heu de dir-m'ho i ja está. :okcat


P.D: Que per cert, al final sé que acabaré amb una GS. Quan, no ho sé, però si que sé que la tindré un any o altre. :b9[/quote]

JA TI VAL !!! :b9 :b9 :b9
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Ximetric » dv. nov. 29, 2013 11:14 pm

[quote user="650X" post="248086"]Conyes a part tampoc em sembla tan descabellat preguntar qui te actualment una bmw com a principal moto. Jo en tinc una... i me la van regalar al fer els 30 anys comprant un bollycao... per això es una 30 aniversari. Al pas que anem segurament la seguent serà al 2020 amb la edició especial 40 aniversari.

Salut :b9[/quote]
Si Enric, jo més o menys com tu, quan surti la 50 aniversari em compraré la 30 aniversai al 2020 !!!
Je, ja, ji...
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Kpeps » ds. nov. 30, 2013 10:07 am

[quote user="Jesus" post="248107"][quote user="Randy-650" post="248088"]Aquí em sembla que n'hi han alguns que veig que no entenen el meu to irònic..... :callo

Si els que us emprenya aquest to meu sobre les BMW m'ho dieu, deixaré de parlar d'elles, eh? Sols heu de dir-m'ho i ja está. :okcat


P.D: Que per cert, al final sé que acabaré amb una GS. Quan, no ho sé, però si que sé que la tindré un any o altre. :b9[/quote]

JA TI VAL !!! :b9 :b9 :b9[/quote]

pero que vols que digui...si l'has acollinit viu :b9 :b9 :b9 :b9

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Sergibuda » ds. nov. 30, 2013 12:30 pm

Jo he votat l'opció "Jo una BMW? Estàs boig o què?" i, tot i que no m'agrada que hi hagi només aquestes dues opcions (crec que deixa fora de la votació a molta gent), en el meu cas s'ajusta a la realitat, però no per BMW, sinó perquè BMW no fa motos del tipus que a mi m'agraden.
sergibuda




they called me an accident

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Xgal » dg. des. 01, 2013 10:20 am

[quote user="Sergibuda" post="248139"]Jo he votat l'opció "Jo una BMW? Estàs boig o què?" i, tot i que no m'agrada que hi hagi només aquestes dues opcions (crec que deixa fora de la votació a molta gent), en el meu cas s'ajusta a la realitat, però no per BMW, sinó perquè BMW no fa motos del tipus que a mi m'agraden.[/quote]

Sabia resposta !!!!!! :okcat :okcat , clar i aclaridor..........

Avatar de l’usuari
Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Pedroguzzi » dg. des. 01, 2013 4:20 pm

Sempre he tingut BMW's y Guzzis :castells , ara mateix una Guzzi Breva amb sidecar , pero tambe he tingut ,Yamaha , Sanglas , Laverda, Ducati , Bultaco , Montesa, Derbi,y alguna altre que ara no me recordó
Jo crec que la proliferacio de les alemanas son en part deguts al tema del SELECT ja que es molt fácil accediri a una nova , un altre tama seria cuants km tenen aquestes motos als 3 anys abans de tornarlas a BMW
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Joavel » dg. des. 01, 2013 11:29 pm

Vespino, Derbi, Puch, Mini-Montesa,Iso,Vespa, Bultaco, Triumph...i al final i per ara BMW. Soc promiscu i a l'hora infidel. :jajacat :jajacat :jajacat

I sí l'enquesta esta plantejada amb... :picant :picant :picant :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9



Que cadascú monti el que vulgui i pugui. :okcat :okcat :okcat
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 01, 2013 11:29 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: CMB » dl. des. 02, 2013 6:36 pm

[quote user="Randy-650" post="248044"]Aquí hi ha quelcom que no em quadra. El 50% de cadascuna de les opcions? :picant


[quote user="Steelman" post="248020"]A la última KDD un moment vaig baixar al parking a no se que fer i el que hi havia era el següent

43 motos
de les quals 19 GS (850,1150,1200,1200LC)
10 No eren BMW[/quote]

A la sortida d'aquest diumenge ja t'ho diré. :b9

Randy-El Follonero-de -Mototurisme

[mode Prony ON][/quote]

I el resultat és?

El que si vaig observar és que de GS noves ja en corren un munt.

Ahir tornant cap a Girona:

40% GS 1200 LC
40% Honda
20% Yamaha

:b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Quim Moreno
Presentats
Entrades: 22
Membre des de: dj. nov. 21, 2013 9:03 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Tens Una BMW?

Entrada Autor: Quim Moreno » dl. des. 02, 2013 7:43 pm

Hola a tots.
Confirmat, acabo de comprar una BMW 1200 GS 2013 i NO LAS REGALAN. :nonocat
Perdoneume, pero es una MARAVILLA. :jajacat
Si circulan moltes per ahi, es perque la gent no es tonta...(o si????), be espero que no sigui tan tonta. :cat_vergonya

Hala ja ho hi dit, tantes tonteries.... :wall

Respon

Torna a “General”