Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: JosepM » dc. des. 11, 2013 12:10 pm

Hola companys,

m'ha caigut a les mans un El Periòdico d'ahir.

Allà hi surt la notícia que, sota les habituals excuses de la seguretat vial i l'evolució dels vehicles i normatives i bla bla bla, s'estan plantejant que, en renovar el carnet, a més de la rucada papadinerus aquesta del test psicotècnic, podrien obligar a tornar a fer l'examen teòric! :sonat
Com si conduir no fos prou "formació permanent"!

Em sembla un globus sonda per veure com cauria una mesura d'utilitat zero. Bé, sí, serviria per escurar-nos encara més la butxaca! :foracat

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 11, 2013 12:15 pm

ahir ho vaig llegir i vaig pensar...oblidat de conduir mai mes.....aquest mati el ministre de l'interior ho ha desmentit :jajacat :jajacat ,els que ja conduim mes per instint que per senyals de transit ens faria mooooolt mal :foracat :foracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 11, 2013 12:23 pm

Ahir ho llegia també. I em quedo amb això:

.....El mort tipus en un accident a Espanya és un home de 46 anys, que pateix el sinistre entre les vuit del matí i les vuit de la tarda, i de dilluns a divendres. Amb aquestes dades, la DGT conclou que fa almenys 20 anys que condueix, la qual cosa vol dir que es va treure el carnet en una època en què no hi havia tanta formació en seguretat viària i les infraestructures i els automòbils eren diferents.
El conductor que "no s'esforça a actualitzar es queda obsolet per definició i això pot tenir un impacte directe en la sinistralitat", ha conclòs Seguí.


http://m.ara.cat/societat/transit-segur ... 95773.html

O sigui, que molts encara anem amb Impala i Cota 348 i per intermitents encara fem servir els braços, clar, i no ens hem modernitzat ni mirem de millorar la conducció.

El Pere Navarro em feia fàstic. La Maria Seguí, tot i ser una eminència, em fa pena. Algú ho tenia que dir... :callo
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: Jordi » dc. des. 11, 2013 3:56 pm

Anem a veure,

No totes les coses es fan malament. Es cert que no podem presumir d'intel·ligència administrativa, però també hem de mirar el que veiem per la carretera per adonar-nos que fa falta fer un reestyling al personal. Hi ha molta gent a la qual no els aniria malament un curs de reorientació perquè se'ls veu a un hora lluny que no tenen els coneixements necessaris per compartir la via amb d'altres conductors.
No pretenc dir que jo soc un bon conductor, Deu me'n guardi. Però al menys intento fixar-me en la evolució de tot el que envolta el transit i estar al dia.
Hi ha gent que està convençuda que el carril de la dreta es exclusiu per camions. I no els hi pots fer creure el contrari!!! Estan segurs de que si s'hi posen, els pot caure una multa!!!
Cada dia agafo la C-58, la via mes col·lapsada i garrula de tot Catalunya (i de tota la península). En els pocs quilòmetres que hi ha entre Sant Quirze i Cerdanyola podries comptar una trentena de flagrants "QUASI DELICTES" de transit. Hi ha topades constants. M'atreviria a dir que el 100 % son deguts a una absència total de pedagogia sobre transit.

I això es el que falta: PE-DA-GO-GIA

Menys vages de professors i estudiants, menys setmanes blanques, menys que-si-català-que-si-castellà, menys tonteria, immersió, tallar carrers, autopistes i anar al bar de la "Facu" i més treure'n profit dels estudis.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: JosepM » dc. des. 11, 2013 4:03 pm

Per dir ràpid el que penso:

Que hi ha gent que haurien d'aprendre a conduir? Rotundament SÍ.
Que fer examens de teòrica, o no sé què, sigui una manera de solventar el problema? Rotundament NO.

I quant a la pedagogia, és un tema tan i tan important que caldria NO deixar-hi intervenir GENS als pedagogs.

Josep

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: ErnesTDM » dc. des. 11, 2013 7:35 pm

Jo encara estaria mig d'acord si la DGT ho fes de manera gratuita. Però com que es tracta de una mesura totalment recaptatoria (ja no saben que inventar) no hi estic d'acord.

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: Xavmar » dj. des. 12, 2013 11:50 am

[quote user="JosepM" post="248802"]Hola companys,

m'ha caigut a les mans un El Periòdico d'ahir.

Allà hi surt la notícia que, sota les habituals excuses de la seguretat vial i l'evolució dels vehicles i normatives i bla bla bla, s'estan plantejant que, en renovar el carnet, a més de la rucada papadinerus aquesta del test psicotècnic, podrien obligar a tornar a fer l'examen teòric! :sonat
Com si conduir no fos prou "formació permanent"!

Em sembla un globus sonda per veure com cauria una mesura d'utilitat zero. Bé, sí, serviria per escurar-nos encara més la butxaca! :foracat

Salut,

Josep[/quote]

Finalment el govern ho ha desmentit

:jajacat :jajacat :jajacat
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 12, 2013 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Caldrà Reexaminar-se De Teòrica En Renovar El Carnet?

Entrada Autor: Rad » dj. des. 12, 2013 8:02 pm

[quote user="ErnesTDM" post="248818"]Jo encara estaria mig d'acord si la DGT ho fes de manera gratuita. Però com que es tracta de una mesura totalment recaptatoria (ja no saben que inventar) no hi estic d'acord.[/quote]

M'has llegit el pensament Ernest.

Respon

Torna a “General”