Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 07, 2014 10:08 am

La Generalitat está fent una llista de edificis que es posarán a la venda i entre ells hi ha el circuit de Catalunya per tal de reduir el dèficit ( segons el Confidencial )

diuen que el circuit de Montmelò va facturar 23M de € anuals , i té pèrdues acumulades de més de 40M de € des del 2009 i que "s´aguanta " gràcies als avals de La Generalitat que té el 72% del seu capital.

pel que politicament i economicament la seva privatització seria viable.

Falta saber que en el cas que es posés a la venda el circuit, el preu que en pagarien ..... :SOS
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 10:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 07, 2014 11:32 am

El de Catalunya sols? Tots els de la Península!

Aquí ho expliquen també:

http://www.hoy.es/v/20131110/sociedad/t ... 31110.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Llagasta » dt. gen. 07, 2014 1:04 pm

[quote user="Randy-650" post="249808"]El de Catalunya sols? Tots els de la Península!

Aquí ho expliquen també:

http://www.hoy.es/v/20131110/sociedad/t ... 31110.html[/quote]

però molt de compte amb el que podria passar, doncs aqui es celebren curses de F1 i del Mundial de motos....
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Jordi » dt. gen. 07, 2014 1:42 pm

Es obvi, tot el que es públic es deficitari perquè es una crosta que s'acaba enquistant. Per què us estranya? On hi veieu el problema? M'imagino que una part dels treballadors passen una bona estona amb les mans a les butxaques mentre cobren el salari dels nostres impostos.

Us posaré un exemple: Al port de Barcelona, quan a les oficines canvien les impressores, tothom es canvia la impressora de casa. Per què?? Doncs per tenir el mateix model i fer servir els cartutxos de tinta de la feina.

Al Circuit segur que actualment passa el mateix. Al Circuit i a tot arreu.

Pèrdues de 40 M €?? o malbaratament de 40 M €?? no es el mateix.

La F1 no corre perill, l'únic que correrà perill es la feina dels pocavergonyes que van amb les mans a les butxaques.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 1:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Vicenç » dt. gen. 07, 2014 6:41 pm

[quote user="Prony" post="249820"]Es obvi, tot el que es públic es deficitari perquè es una crosta que s'acaba enquistant. Per què us estranya? On hi veieu el problema? M'imagino que una part dels treballadors passen una bona estona amb les mans a les butxaques mentre cobren el salari dels nostres impostos.

Us posaré un exemple: Al port de Barcelona, quan a les oficines canvien les impressores, tothom es canvia la impressora de casa. Per què?? Doncs per tenir el mateix model i fer servir els cartutxos de tinta de la feina.

Al Circuit segur que actualment passa el mateix. Al Circuit i a tot arreu.

Pèrdues de 40 M €?? o malbaratament de 40 M €?? no es el mateix.

La F1 no corre perill, l'únic que correrà perill es la feina dels pocavergonyes que van amb les mans a les butxaques.

Jordi "Prony"[/quote]

Si coneixes aquest flagrant cas de corrupció, ho has denunciat com és degut???? no és només posar un post en un foro dient "jo se..."

Si ha una o més actuacions concretes mal fetes, o una mala gestió, evidentment que s'ha de corregir, però d'aquí a dir que la gent està amb les mans a les butxaquest hi ha un bon tros. Si, treballo a l'administració pública, faig més hores de les que em corresponen (com molts altres companys), faig feines per les quals no hi tinc competències o no les hauria de fer (com molts altres companys), estic en un lloc on dos persones fem la feina que hauriem de fer cinc, i en els darrers quatre anys només en sou m'han rebaixat més d'un quaranta per cent el meu poder adquisitiu, que ja et comunico, tot just supera els mil euros. Es dona la paradoxa que fa tres anys cobrava més que ara tot i els trienis corresponents...

Com per què a vingui algú a dir que agafem la tinta de la impresora, o que estem amb les mans a les butxaques.
Ja et dic, si coneixes una actuació improcedent o incorrecte, a denunciar-ho com toca. En la barra del bar, o en un foro... no (que aquí tots som molt valents)
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Molinenc » dt. gen. 07, 2014 8:42 pm

[quote user="Vicenç" post="249833"][quote user="Prony" post="249820"]Es obvi, tot el que es públic es deficitari perquè es una crosta que s'acaba enquistant. Per què us estranya? On hi veieu el problema? M'imagino que una part dels treballadors passen una bona estona amb les mans a les butxaques mentre cobren el salari dels nostres impostos.

Us posaré un exemple: Al port de Barcelona, quan a les oficines canvien les impressores, tothom es canvia la impressora de casa. Per què?? Doncs per tenir el mateix model i fer servir els cartutxos de tinta de la feina.

Al Circuit segur que actualment passa el mateix. Al Circuit i a tot arreu.

Pèrdues de 40 M €?? o malbaratament de 40 M €?? no es el mateix.

La F1 no corre perill, l'únic que correrà perill es la feina dels pocavergonyes que van amb les mans a les butxaques.

Jordi "Prony"[/quote]

Si coneixes aquest flagrant cas de corrupció, ho has denunciat com és degut???? no és només posar un post en un foro dient "jo se..."

Si ha una o més actuacions concretes mal fetes, o una mala gestió, evidentment que s'ha de corregir, però d'aquí a dir que la gent està amb les mans a les butxaquest hi ha un bon tros. Si, treballo a l'administració pública, faig més hores de les que em corresponen (com molts altres companys), faig feines per les quals no hi tinc competències o no les hauria de fer (com molts altres companys), estic en un lloc on dos persones fem la feina que hauriem de fer cinc, i en els darrers quatre anys només en sou m'han rebaixat més d'un quaranta per cent el meu poder adquisitiu, que ja et comunico, tot just supera els mil euros. Es dona la paradoxa que fa tres anys cobrava més que ara tot i els trienis corresponents...

Com per què a vingui algú a dir que agafem la tinta de la impresora, o que estem amb les mans a les butxaques.
Ja et dic, si coneixes una actuació improcedent o incorrecte, a denunciar-ho com toca. En la barra del bar, o en un foro... no (que aquí tots som molt valents)[/quote]

Encara hi ha gent que es juga el seu lloc de feina per un miserable cartutx de tinta? a l'empresa on treballo en cònec dos que va anar al carrer per un cas semblant. Un per robar i l'altre per saber-ho i no dir-ho. I això amb 50 anys. S'ha de ser molt burro.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 07, 2014 9:21 pm

Parlem sobre la possible privatització del Circuit, vinga. :okcat

Diuen que més que res és degut a la baixada d'espectadors degut a la crisi. Però el que no acabo d'e ntendre és que si un any té 365 dies, doncs uns 250/300 dies el Circuit està ocupat, si no per una empresa de cotxes per oferir als clients provar els vehicles, com per un equip mundialista de F1 o de motos, com per esdeveniments culturals-esportius.... I en teoria això es paga, va al calaix. Sumant totes les subvencions que rep, i encara està en números vermells? No discuteixo la gestió del Sr Sebastià Salvadó, molts anys director (no sé si encara ho és), però hi han coses que no quadren amb els cèntims.

No creieu?
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 07, 2014 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Molinenc » dt. gen. 07, 2014 9:41 pm

[quote user="Randy-650" post="249852"]

Diuen que més que res és degut a la baixada d'espectadors degut a la crisi. Però el que no acabo d'e ntendre és que si un any té 365 dies, doncs uns 250/300 dies el Circuit està ocupat, si no per una empresa de cotxes per oferir als clients provar els vehicles, com per un equip mundialista de F1 o de motos, com per esdeveniments culturals-esportius.... I en teoria això es paga, va al calaix. Sumant totes les subvencions que rep, i encara està en números vermells? No discuteixo la gestió del Sr Sebastià Salvadó, molts anys director (no sé si encara ho és), però hi han coses que no quadren amb els cèntims.

No creieu?[/quote]

Totalment d'acord...hi han coses que a vegades costen d'entrendre...

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Jordi » dc. gen. 08, 2014 7:51 pm

[quote user="Vicenç" post="249833"]
Si coneixes aquest flagrant cas de corrupció, ho has denunciat com és degut???? no és només posar un post en un foro dient "jo se..."[/quote]

Vicenç,

El conec personalment i sé, també personalment, que passa a d'altres llocs d'altres Administracions. I també sé que sempre paguen justos per pecadors però com a funcionari que ets, tu també podries posar exemple de companys teus que se'n aprofiten del sistema, o no?
Oju. A casa meva utilitzo tonner oficial, que compro i tinc factura.

Però canviem de tema, que sempre "me voy por las nubes". Faig càlculs i em surt que cada dia de l'any, el Circuit perd divuit milions i quart de pessetes. CADA DIA PERD 18.234.082 peles. On culleres van a parar??
I oju!!! que d'això, la culpa no la te Madrit.

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 08, 2014 8:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Vicenç » dj. gen. 09, 2014 9:56 am

[quote user="Prony" post="249902"][quote user="Vicenç" post="249833"]
Si coneixes aquest flagrant cas de corrupció, ho has denunciat com és degut???? no és només posar un post en un foro dient "jo se..."[/quote]

Vicenç,

El conec personalment i sé, també personalment, que passa a d'altres llocs d'altres Administracions. I també sé que sempre paguen justos per pecadors però com a funcionari que ets, tu també podries posar exemple de companys teus que se'n aprofiten del sistema, o no?
Oju. A casa meva utilitzo tonner oficial, que compro i tinc factura.

Però canviem de tema, que sempre "me voy por las nubes". Faig càlculs i em surt que cada dia de l'any, el Circuit perd divuit milions i quart de pessetes. CADA DIA PERD 18.234.082 peles. On culleres van a parar??
I oju!!! que d'això, la culpa no la te Madrit.

Jordi "Prony"[/quote]

Bon dia!!!!

Conec gent que es pot escaquejar més o menys de la feina. Per``o que s'emportin material com tinta d'impressora, ordenadors o qualsevol altre tipus... Jo, personalment, no conec ningú..


I respecte al tema en qüestió. Sóc un ferm defensor de l’administració pública. Crec que a la llarga sempre és millor, i més barat administrar publicament els serveis que no de forma privada. Exemples com la sanitat, l’educació la llum, i sembla que ara també el gas ho demostren.

I tot i que desconec completament les xifres. I tot i que malauradament hi ha hagut casos de malvaratament, i molt, de diners públics, tampoc puc sentenciar de forma tant rotunda si és adeqüat el cost o no. I deixeu-me posar un parell de exemples entenedors:

Sabeu quan costa la vostra casa???. No, de debó. El preu de lloguer o d’hipoteca, sumar la llum, l’aigua, els impostos (Catastre, Ibi, brossa), la comunitat de veins, l’assegurança de la llar, el menjar, els productes de neteja, el petit manteniment com bombetes de la llum, o una aixeta que goteja… I tot això sense comptar ni amb canvi d’electrodomèstics o fer obres. Ho sabeu????. Feu un càlcul, ho dividiu per 365 dies i veureu a quan surt. I parlo d’un pis de 60-70 metres. No dic jardí, piscina o persones de servei…

Sabeu el preu real diari de la vostra moto???. Crec que vaig llegir un que tenia totes les despeses des de’l primer dia de la seva Bandit, i donava por.

Podem fer diues coses, o mantenir les despeses, que son moltes, o anem a viure en una cova i posem en venda la nostra moto.


Ja et dic, desconec completament el preu d’un circuit. Però s’ha de sumar les nomines del personal. Des del directiu que el gestiona fins la senyora o senyor de la neteja dels banys passant pel que obre la porta, arregla els desperfectes, el jardiner si es que hi ha jardí, el personal de seguretat, el sanitari. Jo no se cada quan s’asfalta el traçat, però sabeu quan costa un kilòmetre d’asfalt???.
I també ens hem de preguntar si finalment volem o no que CAT tingui al seu calendari una prova anual de F1 i una de motociclisme… Això te un preu, i barat no ho és (Crec recordar, i parlo de memòria que dur la F1 quatre anys a València va costar 90 milions d’euros… però no estic segur i no tinc temps de buscar).

Ho volem????.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 09, 2014 10:27 am

jo no veig el problema en que sigui una gestió privada.....

Crec que la gestió pública ha de ser en educació,sanitat,protecció,televisió pública,.. i en d´altres coses indispensables per el dia-a-dia de tots nosaltres.

La gestió/promoció de un circuit, Gestió manteniments d'equipaments esportius,Gestió/promoció de fires,..... crec que si la gestió és privada..quin problema hi ha?

Crec que molt millor que el gobern del país dediqui diners i esforços en millorar l´educació, en minvar desquilibris socials, millorar la protecció.... però que hi hagi un circuit...
Potser si que ha de col.laborar en que aquest existeixi i ajudar a portar grans esdeveniments , per la gran quantitat de diners que mou i el que guanya el país.... però una vegada aquest està consolidat.....

Doncs no cal invertir aquests diners en aquestes causes (i menys en epoques com les actuals) ....
Ex ...moltes coses

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Ieie » dj. gen. 09, 2014 4:15 pm

Els nostres veins (i els èxits dels nostres pilots) ens han ensenyat a anar "a lo grande". Hem de ser campions del mon de tot.
Mentrestant, als petits motoclubs ens costa un colló, i part de l'altre, montar una cursa i circuits practics com el de La Selva acaben colgats d'herbes.
Això sí, el Dirt-Track dels "superpilots" i las samarretas d'en Marquez seran un èxit absolut. No estic en contra de "l'elit" del motociclisme, ni molt menys, però és que al final ells no tindran a ningú a qui guanyar a las cursas.
I no em parleu de las copes de promoció, allà només es busca als futurs campions.
Algú recorda allò d'en Hailwood "por amor al deporte"?
Ah! crec que els dimecres, el circuit de Catalunya está obert per a rodar.hi en bicicleta (!!!!!!).

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 09, 2014 5:06 pm

recordo fa molts anys,jo era un d'aquells ''bretols'' que baixavem en moto els diumenges al mati desde la paella de la arrabassada (si tambe he estat jove i he fet el que no tocava) i anavem fins a la pça Sant Jaume i cridavem,volem el circuit,volem el circuit.....ara es deficitari,pero el tenim,ara no tenim ''balas vermellas'' ni una industria potent del motor que tivi del carro,pero tenim una Seat i altres que segur que li donarien bon partit,que costa calers,dons que el regalin a algu que presenti un projecte que el faci viure durant anys i no el pugui abandonar a la primera de canvi,als circuits anglessos i fan concerts i altres esdeveniments,pero aquest monstre sembla que nomes serveixi per fer quyatre tandas a 75 euros (no se quan val fer tandas) i quatre tonteries mes,que no es l'unic que fan ja que jo amteix i he anat a infinitat de presentacions de cotxes i proves dinamiques.
p.d. el que res no costa,res no val i a l'administracio en el fons,res no li costa res,perque som tots els que paguem,el que passa es que ara tots anem ''justos'' i tot fa nossa.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 09, 2014 6:03 pm

parlant de privatitzacions, el Circuit de Los Arcos a Navarra a instàncies del Govern Foral de Navarra ha tret a concurs el circuit (inaugurat el 2010 ) i s´ha pogut arrendar per cinc anys i amb opció de compra a partir del 2017 a una societat privada amb el 51% del capital de empresaris navarresos vinculats al mon del motor (Los Arcos Motorsport )

El Govern Foral ingresaria 6,3M d´€ com a minim amb la operació.

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 09, 2014 6:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Possible Privatització Del Circuit De Catalunya

Entrada Autor: Joavel » dj. gen. 09, 2014 10:27 pm

En Aquest tema, i ha molta "tela ". El circuit de Montmelo, es contrueix en terrenys expropiats a privats (amb molts diners publics...) en un principi s'hi havía de fer la terminal del T.I.R., que finalment va anar a Sta Perpetua de la Mogoda. La titularitat dels terrenys passa al Consorci de la Zona Franca...la construcciò es fa amb molts diners publics i es "passa" la gestiò a un ens mixte "consorci" public i privat...amb participaciò del RACC...Ajuntaments etc... i per art de mágia, desprès de diferents gerents "estrella" (Salvador Servià inclòs...) i amb la excusa de "mala gestiò", "deficit" etc...,es preten regalar-lo a alguna empresa privada...que sí ferà negoci ???

Mentres tant, totes les activitats que s¡hi han fet, han estat de caire privat (NEGOCI...), curses, rodades, etc... Mai s'ha fet cap activitat encaminada a la participaciò, educaciò...etc...etc...desde lo public.


:nonocat :nonocat :nonocat Aquest és el model, perfecte per regalar als amiguets d'algù, el que s'ha fet desde lo public i que ens a costat molts diners a tots.

:foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat :foracat

Respon

Torna a “General”