Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 05, 2014 12:03 am

Llegiu-ho:

http://www.coches.net/nuevo-honda-resultados-2013

O sigui, Hondq guanya calers ara més que mai. Amb la seva divisió de cotxes, clar. Vol dir això que es conforma i deixa de banda les motos que tant amb tant goig i estima feien abans?

Jo crec que malauradament si. :foracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Entrada Autor: JosepM » dc. feb. 05, 2014 7:09 am

Sembla que tens raó.

El mercat de motos que ven moltíssim són els scooters baratos per a països asiàtics.

I en el mercat de motos motos europeu, doncs és com si els japonesos no sapiguessin què oferir-nos... ni nosaltres els volguéssim comprar el que ofereixen.

Recordo fa 30 anys, que BMW i Piaggio van sobreviure de miracle. Ara el mercat ha canviat, i sembla que faci vergonya comprar-se una Gladius i en canvi sigui "cool i fashion" comprar-se una Guzzi.

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 05, 2014 8:43 am

be,jo crec que tambe en venen de altres que no son las que agraden a Mototurisme,en el Solo moto de fa dies sortia la nova CBR 1000 i si aquest maig aneu a Jerez segur que ni han unes cuantas,es la primera marca del mon i com totes las multinacionals,deriven el mercat cap alla on els conve mes,de totes maneres si que ens tenen una mica oblidats als Europeus :nonocat
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Entrada Autor: Jordi » dc. feb. 05, 2014 3:31 pm

Tu posa una Crosstourer amb 40 quilos menys, una cúpula que protegeixi i 1.500 euros menys i ja veuríem quina seria la lider del sector maxitrail a Europa......

I encara mes, tractant-se d'una marca que es pot trobar sense problemes en el mercat paral·lel, al contrari de BMW.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Honda Bat El Récord En Producció I Vendes En El 2013

Entrada Autor: JosepM » dc. feb. 05, 2014 4:23 pm

[quote user="Prony" post="251061"]Tu posa una Crosstourer amb 40 quilos menys, una cúpula que protegeixi i 1.500 euros menys i ja veuríem quina seria la lider del sector maxitrail a Europa......

I encara mes, tractant-se d'una marca que es pot trobar sense problemes en el mercat paral·lel, al contrari de BMW.

Jordi "Prony"[/quote]

Home! Jo tinc una Varadero bastant gastadeta, pobra... i he tingut l'opció de provar la Crosstourer... i m'agrada força. El pes no em molesta especialment, lo de la pantalla té remei, el preu és exagerat, li falta presència-volum-bultu, i (potser) li falta poder potinejar les suspensions des del manillar (més que res perquè BMW i KTM ho permeten).

Segons els Varaderistes de qui en conec l'opinió, Honda ens hauria d'haver escoltat més!

Salut,

Josep

Respon

Torna a “General”