Manifestació El Dia 22 De Febrer

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 10, 2014 11:35 am

Copio el link original i el text.



Per qui cregui que entre tots es pot fer molt i vulgui fer un esmorzaret abans.

Estamos moviendonos todo lo rápido posible para organizar una concentración motera en Barcelona el 22 de febrero por un MotoGP en abierto.

Las ciudades más importantes del resto de España también se estan movilizando para hacerlo el mismo dia.

Nos concentraremos todos en la antena de Telefonica de Montjuic para empezar a cargar las pilas y hacer algunas fotos con la torre calatrava....

Más tarde arrancaremos las motos y haremos un recorrido hasta la sede de Telefonica.

Horario:

10:00 - Concentración en la antena de Telefonica de Montjuic.
11:00 - Inicio del recorrido
12:00 - Llegada a las instalaciones de Telefonica.

Compartir el evento.

Organizado por Unlimited Racing Bike's. Cualquier duda contactar con nosotros mediante mensaje privado o e-mail (unlimitedracingbikes@gmail.com).Mostra'n més...

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Jordi » dl. feb. 10, 2014 1:35 pm

Potser vaig errat, però tinc la intuïció de que en aquestes concentracions, la imatge dels motoristes com a col·lectiu prudent, assenyat i respectuós amb les Normes i amb els demès, no quedarà gaire benparada. Massa RRRRRR junta amb moltes ganes de fer-se veure. No em fa un pel de gràcia.

Jo, segur que no hi aniré, i que ningú se'm enfadi pel que he dit :nonocat :nonocat .

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 10, 2014 2:29 pm

[quote user="Prony" post="251259"]Potser vaig errat, però tinc la intuïció de que en aquestes concentracions, la imatge dels motoristes com a col·lectiu prudent, assenyat i respectuós amb les Normes i amb els demès, no quedarà gaire benparada. Massa RRRRRR junta amb moltes ganes de fer-se veure. No em fa un pel de gràcia.

Jo, segur que no hi aniré, i que ningú se'm enfadi pel que he dit :nonocat :nonocat .

Jordi "Prony"[/quote]

Només depèn de nosaltres, canviar això, Jordi...

Però des del sofà, és una mica complicat. :666

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Boolean » dl. feb. 10, 2014 3:10 pm

Hi anirà algú?
jo m'ho estic pensant...

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 10, 2014 3:16 pm

Sóc l'únic que penso que com més es parli del tema més es riuran a la nostra cara? Recolzo l'opinió del Prony i la comparteixo totalment. La gent que els vegi passar per BCN diran:

-Mirad, los gamberros de las amotos, ya hacen foión porque les hacen pagar para ver las carreras de motos de los españoles. Pues que paguen!! No pagan por er furbo?

Sols hi ha una manera efectiva d'aturar la via de pagament: evitar que algú pagui. Si ningú paga, o quatre gats sols, que ràpid ho tornaran a fer en obert! Però clar, se li està donant massa rebombori a la noticia, o sigui, massa publicitat gratuïta.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. feb. 10, 2014 4:26 pm

[quote user="Boolean" post="251262"]Hi anirà algú?
jo m'ho estic pensant...[/quote]

Ens podem trobar una estona abans i esmorzar una miqueta....

Jo sí que hi vull anar.

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Boolean » dl. feb. 10, 2014 4:30 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="251264"][quote user="Boolean" post="251262"]Hi anirà algú?
jo m'ho estic pensant...[/quote]

Ens podem trobar una estona abans i esmorzar una miqueta....

Jo sí que hi vull anar.[/quote]

fet,.... tria el lloc que et deus coneixer mes la zona :okcat

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. feb. 11, 2014 5:42 pm

Podriem quedar a ca'l Valentí (passeig zona franca / c/motors)

Aquí

A les 9 o a 2/4 de 10

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. feb. 11, 2014 6:02 pm

[quote user="Randy-650" post="251263"]Sóc l'únic que penso que com més es parli del tema més es riuran a la nostra cara? Recolzo l'opinió del Prony i la comparteixo totalment. La gent que els vegi passar per BCN diran:

-Mirad, los gamberros de las amotos, ya hacen foión porque les hacen pagar para ver las carreras de motos de los españoles. Pues que paguen!! No pagan por er furbo?

Sols hi ha una manera efectiva d'aturar la via de pagament: evitar que algú pagui. Si ningú paga, o quatre gats sols, que ràpid ho tornaran a fer en obert! Però clar, se li està donant massa rebombori a la noticia, o sigui, massa publicitat gratuïta.[/quote]

En aquesta ocasió no hi aniré, perquè darrera de tot això hi veig un globus sonda que nosaltres ajudem a engrandir.
De totes formes, els que creieu que val la pena, endavant, i tant de bo que serveixi al menys per passar un bon dia.

Salut companys :okcat

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Molinenc » dt. feb. 11, 2014 8:36 pm

el millor que es pot fer, es que no recaudin els diners que tenen previst recaudar amb la TV de pagament, i per tant, donar-se de baixa del imagenio i només veure la meitat de les curses que es faràn en obert. Jode, però es l'unica manera que veig perque es tiri enrredera aquest tema. Si la gent paga i li treuen benefici en el primer any....ja ens podem manifestar ja, que mentre s'omplin les butxcaques...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 12, 2014 10:58 am

no se perque la gent es posa tan ''furibunda'' amb aixo,no deixa de ser un tema privat,amb sponsors privats i espero que sense ajut de l'administracio,per lo tant que facin el que vulguin,a mi particularment em fa molta mes rabia la cobertura informativa i el que costa la Formula 1 a TV 3 que aixo si que ho paguem entre tots per veure las maravelles dels Alonso i companyia i no he mirat mai,jo no entenc res :sonat ,tots aquests tejemanejes tipus Olimpiadas, futbols,basquets i demes,millor que siguin de pagament o en televisions privades si ho volen cubrir,pero que a l'erari public que no li costi un ral,a part que d'aquesta manera tothom pagaria per el que li agarda i no per tot,nomes es una ideia i es clar que tothom es pot manifestar per el que li roti :okcat que algu encara dira que no m'agrada el dret a manifestacio :b9 :b9 .
p.d. si estigues a Barna vindria a esmorzar :birracat
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 12, 2014 12:24 pm

[quote user="Kpeps" post="251338"]no se perque la gent es posa tan ''furibunda'' amb aixo,no deixa de ser un tema privat,amb sponsors privats i espero que sense ajut de l'administracio,per lo tant que facin el que vulguin,a mi particularment em fa molta mes rabia la cobertura informativa i el que costa la Formula 1 a TV 3 que aixo si que ho paguem entre tots per veure las maravelles dels Alonso i companyia i no he mirat mai,jo no entenc res :sonat ,tots aquests tejemanejes tipus Olimpiadas, futbols,basquets i demes,millor que siguin de pagament o en televisions privades si ho volen cubrir,pero que a l'erari public que no li costi un ral,a part que d'aquesta manera tothom pagaria per el que li agarda i no per tot,nomes es una ideia i es clar que tothom es pot manifestar per el que li roti :okcat que algu encara dira que no m'agrada el dret a manifestacio :b9 :b9 .
p.d. si estigues a Barna vindria a esmorzar :birracat[/quote]

Kpeps: hi estic d´acord , una TV publica no pot pagar tans calers per retransmetre i també em sembla que de ben poc servirá una manifestació.... qui vulgui veure les curses-----> en diferit gratis , si no a pagar !!! :enfaduu :enfaduu

També es una "coacció " que els que tenen contractada la TV amb una altre companyia... qui vulgui veure les motos s´haurán de passar a Movistar...a Italia la cadena SKy ( que patrocina l´equip Moto3 de Rossi ) ha passat el mateix i Telecinco hauria de pagar 20 millons de Euros per retransmetre el mundial i no es pot asumir sense publicitat .

Una bona jugada de Movistar que patrocinará a Yamaha i de passada té els drets d´emisió per TV :callo

Per tal de no tornar a veure el Nico Abad aquell i la colla de matats de telecinco ( i sense publicitat ) m´estimo més pagar 15 euros al més per veure les motos ( i la F1) i de passada molts altres canals ( bons ) de TV. :picant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 10:25 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. feb. 13, 2014 8:54 am

Una proposta per veure les curses sense pagar, i segur que en sortiran més.

http://www.motonube.com/como-ver-motogp ... n-directo/

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7588
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. feb. 13, 2014 10:09 am

[quote user="Billy_Joe" post="251382"]Una proposta per veure les curses sense pagar, i segur que en sortiran més.

http://www.motonube.com/como-ver-motogp ... n-directo/[/quote]

Molt bona, merci :birracat

Avatar de l’usuari
Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Re: Manifestació El Dia 22 De Febrer

Entrada Autor: Boolean » dl. feb. 17, 2014 10:35 am

Al final no podre venir dissabte.

Enviat des del meu GT-I9300 usant Tapatalk

Respon

Torna a “General”