Compte Amb Els Animalons

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Sergibuda » dc. feb. 12, 2014 11:13 pm

Ara resulta que tindran més drets que no pas nosaltres... http://politica.elpais.com/politica/201 ... 68312.html
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Trencaferro » dj. feb. 13, 2014 1:34 am

És una de les moltes injusticies fetes a mida per aquesta colla de voltors-gavines carronyaires que són els principals interessats.
La caça mou molts diners, i a sobre la majoria dels que volen tirar endavant això la practiquen i segur que deuen ser "intimissims" dels propietaris de molts cotos

Jo no estic pas en contra de la caça, tot lo contrari, ara bé, això ho trovo una averració. :foracat

Però què voleu, si la imatge visible de tota la casta casposa de la peninsula(diguis mòmia amb corona)n'és el més gran aficionat! :SOS
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Ieie » dj. feb. 13, 2014 7:25 am

La meva proposta és la següent: jo visc a pagès (Montseny/Selva) si tens un accident amb un senglar per la "meva" zona, vine a casa que intentarem d'arreglar la moto i buscarem algú per esbudellar el senglar. Un cop la carn sigui ben adobada, farem un bon esmorzar per celebrar.ho. Si, a més a més, l'accidentat possa el cava, jo garantitzo discreció absoluta en qüestió a la mal-i-feta.
Ja ho deia l'Albert Pla: "hi ha massa gent al bosc, el bosc s'ens fa petit".
Xafen sembrats, destrossen horts (no em queden cols) i em cago de por cuan m'els trobo pel bosc tot voltant amb la meva H6.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 13, 2014 10:18 am

Això és un sondeig a "l'aire", per veure com reacciona la gent. Recordeu la llei de fa poc que deia que els guàrdies jurats podien detindre gent al carrer? Doncs ni s'ha aplicat i ja està tot anulat:

http://www.elconfidencial.com/espana/20 ... gar_88186/

Amb això passa el mateix....llencen la proposta aviam què passa. I tranquils, que no s'aplicarà. :okcat
Els advocats de les diferents Assossiacions de Víctimes de Trànsit ja estàn presionant. Perquè com un motorista pateixi un accident per culpa d'un senglar i els advocats de la víctima sàpiguen defendre'l bé, a l'Estat li tocarà pagar una enorme indemnització. I clar, si algú senta el precedent serà una manera molt bona de treure quartos als que ens governen. :viscat
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 1:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Jordi Pons » dj. feb. 13, 2014 11:43 am

a un cunyat meu li va passar amb el cotxe fa 15 dies, tornava de treballar des de Lleida cap a Mollerussa per l'antiga N-II i abans d'arribar a Bell-lloc, de nit, plovia, se'l va creuar 2 porcs senglars que li varen aixafar tot el frontal del cotxe, un BMW serie 5
va trucar al 112, varen venir els Mossos per fer l'atestat i retirar els animalons
el cotxe se'l va emportar l'assistència amb considerables danys al frontal, radiador inclòs
ell te l'assegurança a 3ers, però sort que te l'atestat dels mossos ja que l'asseguradora ara va contra el Ministerio de Fomento

desprès ha tingut sort ja que a l'empresa on treballa tenen una assegurança per els empleats quan son en desplaçament de treball "in itinere", només haurà de pagar una franquicia de 600 aurelios i avall !!!!!!!

de tota manera, a principis de setmana vaig passar aquesta noticia al meu diputat a Madrid i alcalde de Mollerussa per si es pot fer quelcom al respecte, li vaig dir que això era una bestiesa, però em temo que amb la majoria absoluta del PP, ho dubto !!!!!! :foracat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 11:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Xavier » dj. feb. 13, 2014 1:03 pm

Tothom fa el què pot per protegir els seus. Els governants a Madrid protegeixen els porcs senglars.
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: Ieie » dj. feb. 13, 2014 7:32 pm

Llavors... la mare truja porta ulleras i barba? :b9 :b9

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Compte Amb Els Animalons

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. feb. 13, 2014 8:55 pm

Ja ho a dit algú, notícia casposa. :foracat

Respon

Torna a “General”