Una trail de Bielorusia

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Una trail de Bielorusia

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 13, 2014 12:00 pm

Imatge

M1NSK TRX 300i – Ficha técnica
Motor
Tipo Monocilíndrico 4 tiempos
Cilindrada 250 cm³
Refrigeración Líquida
Diámetro x carrera N/D mm
Relación de compresión N/D
Potencia máxima 26 cv a 8.000 rpm
Par máximo N/D
Alimentación Inyección electrónica
Encendido Electrónico CDI

Transmisión
Embrague N/D
Cambio 6 velocidades
Transmisión final Cadena

Parte de ciclo
Chasis N/D
Suspensión delantera Horquilla telescópica
Suspensión trasera Monoamortiguador regulable
Freno delantero Disco simple
Freno trasero Disco simple
Rueda delantera 100/90-18”
Rueda trasera 130/70-17”

Dimensiones y pesos

Longitud 2.080 mm
Altura 1.230 mm
Anchura 825 mm
Distancia entre ejes N/D mm
Altura del asiento N/D mm
Peso en seco 155 kg
Capacidad del depósito 15 litros

http://www.motorpasionmoto.com/trail/m1 ... bielorusia


Les Minsk són motos robustes, la prova la tenim en el viatge que va fer a Vietnam el Tomas, i que varem poder escoltar a la trobada de viatgers
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 13, 2014 1:34 pm

Això Honda ho pot fer amb la CRF 250 L, i bàsicament tindríem la mateixa moto.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 13, 2014 5:13 pm

es veu maca pero sembla una copia de crossruner amb maletas vario de GS, si val 2000 euros,tira que te vas,pero si val mes,comprat qualsevol Japonesa de segona ma que estigui mitjanament en bon estat i en treuras mes suc ,jo no m'aventuraria en aquestes marcas extranyas :nonocat :nonocat de totes maneres per començar ja que es uan 250 i desfogar-se no es mala ideia.
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: CMB » dj. feb. 13, 2014 9:51 pm

S'ha bloquejat l'accés a la imatge original que has posat, Jordi.

Parlem d'aquesta, oi?

Imatge

Estèticament és una trail, cert!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 13, 2014 9:53 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: JosepM » dj. feb. 13, 2014 10:16 pm


Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: JoanCG » dv. feb. 14, 2014 8:25 am

Quina bona pinta que té, i només 155Kgs !!!

Com a trail d'iniciació, és absolutament perfecte. Una alte cosa serà el tema de recanvis...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 14, 2014 8:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: Ieie » dv. feb. 14, 2014 3:45 pm

Perdoneu però jo no em crec lo dels 155 kilos, tant carregada com va de plàstics i tonteríes. Totas las marcas menteixen amb lo del pes, però aquests s'han passat!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 15, 2014 12:53 am

Abans anava rumiant que no pot ser de cap manera ni bielorrusa, ni russa, ni res. Aquesta gent sols sap fer sides, camions -i molt bons, per cert- , algun Lada i parem de comptar. Apart de motos de l'època de quan en Paco Martínez Sòria feia pelicules.

Em costava tant de creure que del no-res fessin una moto atractiva al mercat europeu que m'he posat a investigar. I tatxannnnnnnn....és una moto xinesa, com no podia ser d'una altre manera. Les compren per 4 duros, posen el nom de M1nsk, i avall.

És una Zongshen RX3. Mireu-ho aquí:


http://www.mychinamoto.com/forums/showt ... RX3-report

M'agradaria saber com queda després d'una sortideta trail anant per feina...
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 15, 2014 12:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
Entrades: 713
Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: Una Trail De Bielorusia

Entrada Autor: Jordi Pons » ds. feb. 15, 2014 7:55 am

[quote user="Randy-650" post="251488"]Abans anava rumiant que no pot ser de cap manera ni bielorrusa, ni russa, ni res. Aquesta gent sols sap fer sides, camions -i molt bons, per cert- , algun Lada i parem de comptar. Apart de motos de l'època de quan en Paco Martínez Sòria feia pelicules.

Em costava tant de creure que del no-res fessin una moto atractiva al mercat europeu que m'he posat a investigar. I tatxannnnnnnn....és una moto xinesa, com no podia ser d'una altre manera. Les compren per 4 duros, posen el nom de M1nsk, i avall.

És una Zongshen RX3. Mireu-ho aquí:


http://www.mychinamoto.com/forums/showt ... RX3-report

M'agradaria saber com queda després d'una sortideta trail anant per feina...[/quote]

té tota la raó en Randy
http://en.zongshenmotor.com/?q=node/892

Solitari
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:02 pm

Re: Una trail de Bielorusia

Entrada Autor: Solitari » dg. feb. 16, 2014 9:47 pm

Posats a buscar rareses trail, una precursora històrica i catalana.
La MYMSA Rural X3, dissenyada i feta a Barcelona per la desapareguda empresa dels germans Aragall el 1959:

- 10 velocitats amb reductora: 8 marxes endavant i 2 endarrere.
- bloqueig del diferencial autoblocant.
- combustible sense competència: "gasoil de pobre", o sia, petroli.
- silenciós amb escapament orientable.
- refrigeració forçada per turbina.
- 3 frens independents (tenia dues rodes a l'eix posterior).

(No sé com penjar la foto però amb els buscadors d'internet segur que la trobeu)

Avatar de l’usuari
Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Re: Una trail de Bielorusia

Entrada Autor: Pedroguzzi » dl. feb. 17, 2014 10:59 am

Doncs te bona pinta , al final els xinesos faran bones maquines , temps al temps
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Respon

Torna a “General”