Nova Triumph Daytona TURBO???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Trencaferro » dv. feb. 21, 2014 10:19 pm

Mireu això:

http://www.bikeexif.com/drift-motorcycle

[youtube]uoiVtXtS444[/youtube]

A veure si no tardem a veure motors turboalimentats a les dues rodes. Suposo que si passa com amb els cotxes amb el per mi més que dubtos downsaizing, a les motos acabarà passant el mateix, motors més petits però amb més potència. O potser no???
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 22, 2014 7:26 pm

Fa anys Honda ja ho va intentar amb la CX 500 Turbo, així com Kawasaki amb la GPZ 750 Turbo, però ja podeu imaginar com anaven, com el Supercinco Turbo, que quan reduïes marxes entrava de cop i et despentinaves. :rastres

Els motors d'ara són diferents, clar, amb el downsizing és més lineal. Quina serà la marca que popularitzarà els motors de moto amb turbo? No cal ser molt Intel•ligent per esbrinar-ho. :theking
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Trencaferro » ds. feb. 22, 2014 8:12 pm

Randy, em pensava que tu sabies que lo dels supercinco Turbo era una llegenda urbana!!!! :conversa

No hi ha hagut mai cap vehicle que pel fet de reduir es dispar res, s'ha de donar gas perquè funcioni, el què passa que aquella època, era molt fàcil sortir el fi de setmana, agafar el gran pedal perquè aleshores no passaba res, i sense cap abs, esp, etc... Anar a fer alguna carreterota plena de corves i plataners i estampar el cotxe perquè el que el duia, per lo general no tenia npi de conduir. Clar, aleshores era l'excusa que posaven al seu pare, i aquests no vegis la cara que posaven quan anaven al concessionari a queixar-se i els hi ensenyaven tot provant que per reduir el Turbo no es dispara.

Suposo que al arribar a casa, per no reconèixer que el seu fill era un "caraja" i un dropo continuaven amb la història i la llegenda va anar creixent.

Ja et dic jo que on hi hagi un bon gasolina amb turbo, a la brossa tots rls petrolers i calamars, encara que aquests últms siguin amb dues rodes i betzina!!! :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 22, 2014 9:02 pm

Així era una llegenda finalment? Jo l'he portat aquest cotxe no fa gaires anys, i recordo que quan reduïes als revolts feia coses molt rares, amb un lag molt ràpid. Els Garret aquells eren la pera.

Et crec perfectament, tu ets un gran entès en cotxes. :Thanks1 Ara aviam si veig algun article on expliquin el mal funcionament de l'Honda CX i de la GPZ.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Trencaferro » ds. feb. 22, 2014 9:22 pm

Randy-650 ha escrit:Així era una llegenda finalment? Jo l'he portat aquest cotxe no fa gaires anys, i recordo que quan reduïes als revolts feia coses molt rares, amb un lag molt ràpid. Els Garret aquells eren la pera.

Et crec perfectament, tu ets un gran entès en cotxes. :Thanks1 Ara aviam si veig algun article on expliquin el mal funcionament de l'Honda CX i de la GPZ.

Mira què he trobat:

http://www.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1643701

Tot i això, a part del pès, si et fixes amb les xifres d'acceleració, a dia d'avui no són gens espectaculars, tot i que per la època era "la òstia"!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 23, 2014 1:30 am

Trencaferro ha escrit:Randy, em pensava que tu sabies que lo dels supercinco Turbo era una llegenda urbana!!!! :conversa

No hi ha hagut mai cap vehicle que pel fet de reduir es dispar res, s'ha de donar gas perquè funcioni, el què passa que aquella època, era molt fàcil sortir el fi de setmana, agafar el gran pedal perquè aleshores no passaba res, i sense cap abs, esp, etc... Anar a fer alguna carreterota plena de corves i plataners i estampar el cotxe perquè el que el duia, per lo general no tenia npi de conduir. Clar, aleshores era l'excusa que posaven al seu pare, i aquests no vegis la cara que posaven quan anaven al concessionari a queixar-se i els hi ensenyaven tot provant que per reduir el Turbo no es dispara.

Suposo que al arribar a casa, per no reconèixer que el seu fill era un "caraja" i un dropo continuaven amb la història i la llegenda va anar creixent.

Ja et dic jo que on hi hagi un bon gasolina amb turbo, a la brossa tots rls petrolers i calamars, encara que aquests últms siguin amb dues rodes i betzina!!! :mrgreen:
Amen!
Mira que l'he escoltat vegades aquesta historia...

Jo en tinc un, i us asseguro que això es mentida.

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Molinenc » dg. feb. 23, 2014 1:40 am

Trencaferro ha escrit:
Tot i això, a part del pès, si et fixes amb les xifres d'acceleració, a dia d'avui no són gens espectaculars, tot i que per la època era "la òstia"!!!
Lo interessant d'aquests cotxes, son les sensacions que et dona els turbos d'abans, el pes (el Copa Turbo només pesa 850Kg.) i el par que tenen.

Fa un temps que vaig provar un mini cooper amb els seus (crec) 170cv, i mes que cavalls, semblen ponis el que tenen ara els cotxes... :lol:

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Ieie » dg. feb. 23, 2014 7:31 am

Completament d'acord amb en Trencaferro. Lo dels turbo a las reduccions és més una mentida que no pas un mite.
També crec que (als cotxes) els benzina són per els gasoil lo que (a las motos) las 2t són per els 4t.
No fa pas gaire, a una revista alemana sortía una foto espía de una Kawa turbo. La busco, la busco, però no trobo aquesta revista.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Kpeps » dg. feb. 23, 2014 10:32 am

En el mon de la moto,el turbo sempre ha sigut algu propagandistic i sense fonament per la venda,fa anys,encara s'ho podien permetre fer motos que no tinguesin mercat,en aquets moments aquest temes inviables economicament parlant son una utopia,heu de pensar que una moto de la que no s'en venen com a minim 10000 unitats anuals son ruinoses per una fabrica,per lo que si en veieu alguna es la que es fabrica per us personal algun stunt o algu que li agradin las carreres d'acceleracio :gosth
Imatge

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Ieie » dg. feb. 23, 2014 4:41 pm

Tampoc es vàren vendrer gaire la Honda NR 750, la Rune, la K1600, la "nova V-max". I segur que va costar una pasta fer-las.
A vegades, aquests models en promocionen d'altres. Fa poc, BMW va entrar al mundial d'Enduro "a lo grande", a cop de talonari i va haver de marxar amb la cua entre camas. Segur que d'aquella imatge de marca endurera s'en van aprofitar las següents boxer, encara que no tinguin rès a veure.
Potser, per qüestions de mercat, están "obligats" a fer-las. O simplement son el ganxo per què, al final, la gent s'acabi comprant el model inferior que -moltas vegadas- no te rès a veure amb l'altre.
L'imatge de marca d'avantguarda i innovadora, molts cops se la guanyen amb aquests "fracasos de vendas". Al final a las botigues hi arriba el que ells vòlen.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Triumph Daytona TURBO???

Entrada Autor: Randy-650 » dg. feb. 23, 2014 7:09 pm

Ieie ha escrit:Tampoc es vàren vendrer gaire la Honda NR 750, la Rune, la K1600, la "nova V-max". I segur que va costar una pasta fer-las.
.......
Home, la NR 750 valía 7,5 milions de pessetes l'any 92 (45.000€)!!! La més cara de la historia en aquells moments. Ser la primera moto amb pota de cabra elèctrica, ser la primera en portar els tubs d'escapaments per sota el culin, ser la primera en portar injecció i ser la primera en portar fibres de carboni es feia pagar per ser-ne propietari d'una de les 232 unitats que es van fabricar. Amb aquest model i amb la RC30 i RC45 Honda es va convertir en marca tecnològica.

La K 1600 en molts països està sent un èxit de vendes, superant àmpliament les de les RT 1200 i d'altres models dels anomenats supertouring. És la sustituta global de la K 1200 GT i LT. Crec que ja la tenen amortitzada.

La Rune no sé a quin model et refereixes...

La nova V-Max és la reina al Japó i als EEUU en els sector de les muscle car . Aquesta moto no està pensada per Europa.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”