catalitzador per viatjar per Àfrica

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

catalitzador per viatjar per Àfrica

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. març 05, 2014 9:02 am

Hola companys,

A la trobada de grans viatgers em vaig quedar amb un tema que preguntar sobre els viatges en moto per Àfrica, no perquè jo hagi d'anar en un futur immediat, sinó per curiositat.
Desmunteu el catalitzador per anar fora d'Europa? tinc entès que la qualitat de la benzina pot malmetre ràpidament el catalitzador.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: catalitzador per viatjar per Àfrica

Entrada Autor: Steelman » dc. març 05, 2014 9:20 am

Jo quant vaig anar al Marroc no vaig tocar res de la moto. També se veritat que Marroc trobes gasolina gairebé com la d'aquí.
Suposo que per païssos més subdesenvolupats que pots trobar gasolines de infima qualitat.......

Touratech i Wunderlich venen kits on fan supresions de catalitzadors i toquen algo de centraletes per aquests païssos.

NO sé si realment a l´hora de la veritat seria tant important...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: catalitzador per viatjar per Àfrica

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. març 05, 2014 9:50 am

Steelman ha escrit:Jo quant vaig anar al Marroc no vaig tocar res de la moto. També se veritat que Marroc trobes gasolina gairebé com la d'aquí.
Suposo que per païssos més subdesenvolupats que pots trobar gasolines de infima qualitat.......

Touratech i Wunderlich venen kits on fan supresions de catalitzadors i toquen algo de centraletes per aquests païssos.

NO sé si realment a l´hora de la veritat seria tant important...
Ho deia, a part de la qualitat o l'octanatge, per si tenen encara plom, doncs sí fos així estaria inutilitzat al moment.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Re: catalitzador per viatjar per Àfrica

Entrada Autor: Canopus » dc. març 05, 2014 2:32 pm

Ei !
Jo en el viatge que varem fer a Dakar l'any 2009 no el vaig desmuntar i al Sàhara marroquí i Mauritània ja no hi havia benzina sense plom .
Suposo que el catalitzador va "morir" en acte de servei .... però a la moto no l'hi trobava res de diferent ni el comportament del motor va canviar .
Igualment , després vaig anar passar la ITV sense cap problema....
Igualment l'octanatge imagino que deu ser força baix ... i tampoc vaig notar cap perdua de rennbdiment ni "picat"... (Bmw Gs 1200)
IBA Member nr.48911
Per a un home amb imaginació , un mapa ès una finestra a l'aventura. (Sir Francis Chichester)[/b]

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: catalitzador per viatjar per Àfrica

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. març 05, 2014 3:45 pm

Canopus ha escrit:Ei !
Jo en el viatge que varem fer a Dakar l'any 2009 no el vaig desmuntar i al Sàhara marroquí i Mauritània ja no hi havia benzina sense plom .
Suposo que el catalitzador va "morir" en acte de servei .... però a la moto no l'hi trobava res de diferent ni el comportament del motor va canviar .
Igualment , després vaig anar passar la ITV sense cap problema....
Igualment l'octanatge imagino que deu ser força baix ... i tampoc vaig notar cap perdua de rennbdiment ni "picat"... (Bmw Gs 1200)
Doncs com dius, deuria morir en acte de servei, però si el control del la ITV et dona correcte, hem de suposar que estarà bé. (o que tenien la màquina avariada :mrgreen: )
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “General”