Saló de la moto a Hospitalet

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: PEPI600 » dj. març 27, 2014 5:09 pm

Algú hi anirà, es que s´està fent poca publicitat i no sé el per què

Imatge

Si hi va algú potser m´animo a donar-hi un vol

Aquest es el Link
http://www.motosalon.es/catala/cat_index.html
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Paco64 » dj. març 27, 2014 8:18 pm

No suele tener muy buena prensa. El espacio es más bien justo y lo que se ofrece no puede ser mucho...
Es una pena que en Barcelona, con el tirón motero que tiene Catalunya no se haga algo del nivel de Milán, por ejemplo...

Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 28, 2014 12:02 am

No té bona premsa perquè les fàbriques Honda, Suzuki i Yamaha ja no fabriquen motos com abans, aquí. Creieu que a les matrius els interessa gaire el saló de la moto de BCN? Gens ni mica, doncs ja tenen altres salons on la presència mundial de premsa i ressò mediàtic és molt important.

Fa anys si que feien un Saló com Déu mana. Ara, Paco64, Catalunya si és la segona capital europea en quant a numero de motos -sobretot BCN ciutat- ès degut al boom de l'Honda Scoopy els 90', on tothom va veure que era la moto ideal per moure's per la ciutat, i arrel d'això molta gent ja va començar a anar en moto per ciutat, i a més, van començar a comercialitzar 125 de totes les marques, i ja posats a dir, es podien portar amb el carnet de cotxe.

O sigui, que encara que a BCN/Catalunya hi hagin moltes motos, NO significa que siguin moteros. No hi ha tanta cultura motorista com ens imaginem.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Paco64 » dv. març 28, 2014 12:32 am

No me refiero al uso que se le da a la moto en Barcelona, sino a Barcelona como capital y escaparate de Catalunya, donde sólo hay que ver las carreteras para ver la afición motera y dónde hay centenares de clubs moteros que son capaces de convocar a 100 motos un domingo cualquiera a disfrutar de un paseo y una comida en buena compañía.....

Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 28, 2014 12:40 am

Paco, discrepo amb això que dius que a Catalunya hi han centenars de clubs que reuneixen més de 100 motos en cada sortida. Crec que hi han uns pocs motoclubs que organitzen "sortidetes-sense-control", amb esmorzar per 4 duros, i on molts sols van a lluir la seva Harley per carreteres rectes.

Aquests que dius que surten els diumenges a fer revolts sempre som els mateixos. No fa gaire vaig coincidir amb 3 motos en dos caps de setmana diferents en dos indrets separats entre si en 300 km. I no ens coneixíem, però la segona vegada ja vem parlar una estona.

No som tants els que sortim els caps de setmana, eh? Quants som? 5.000 màxim?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Paco64 » dv. març 28, 2014 1:04 am

Bueno, no estoy a la altura, ni en conocimientos ni en información, para rebatirte. Simplemente me parece triste que con la cantidad de cosas que se están organizando no haya un salón de la moto en condiciones.
Evidentemente no cuento como moteros a los usuarios de scooters, que lo son por una cuestión práctica de movilidad en las ciudades, y me cuento entre ellos.

Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Jordi » dv. març 28, 2014 9:24 am

Hola,

M'he quedat sorprès pel que dèieu i aleshores he observat que no es una Fira "Oficial" sinó mes aviat una fira "Sectorial" (sense desmerèixer-les).
Es a dir, que ni fabricants o importadors "grans" hi participen de forma directa sinó mitjançant botigues i concessionaris. A Terrassa també fan una fira similar, mes orientada al sector de l'automòbil i al mercat d'ocasió i, la veritat, tot el que sigui per ajudar a vendre.....benvingut sigui. Ni per dimensions, ni per transcendència son comparables a cap Fira d'abast Nacional o Internacional del sector, per la qual cosa no hi espereu res més enllà que algunes bones promocions en moto urbana o d'ocasió per part d'uns expositors locals que fan un gran esforç per intentar tirar endavant.

Si algú ha de comprar una moto petita, estic segur que es en aquestes ocasions quan pot trobar uns interlocutors mes oberts a negociar ja que, en ocasions, la marca els dona un petit suport.

Això és el que he "oído por ahí"

Jordi "Prony"

I, pel que fa als "moteros" que es passen el matí al bar, veient-los com van, prefereixo que estiguin al bar que no pas a la carretera, perquè hi ha dies que fa esgarrifança circular per segons quins llocs.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2030
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Sergibuda » dv. març 28, 2014 9:48 am

A mi també m'agradaria tenir una fira com la de Milà a Barcelona, però no la tindrem mai si no comencem per donar-li suport a allò que tenim. Si aconseguim que sigui un èxit, potser (o potser no) acabarà arribant un dia en què hi hagi una fira com la que ens agradaria tenir, però està clar que si aquesta fira no és un èxit, mai no acabarà havent-hi una com la de Milà.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Xavier » dv. març 28, 2014 10:02 am

Sergibuda ha escrit:A mi també m'agradaria tenir una fira com la de Milà a Barcelona, però no la tindrem mai si no comencem per donar-li suport a allò que tenim. Si aconseguim que sigui un èxit, potser (o potser no) acabarà arribant un dia en què hi hagi una fira com la que ens agradaria tenir, però està clar que si aquesta fira no és un èxit, mai no acabarà havent-hi una com la de Milà.
Completament d'acord.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 28, 2014 10:38 am

be,jo si que puc opinar,aquesta fira no te anomenada,per una rao que es ben clara,las grans marcas no si han posat,las petites no ho se,han ofert a les concesions anar-hi i la gran majoria ho han rebutjat,els preus d'expositor al meu modus de veure no tenien ni cap ni peus,quan una marca va a una fira,sempre carrega a las seves espatlles el cost,repercutint a les seves concesionaries un tant del que ha costat,no en diners pero si en el marge de les operacions que si fan,a les fires a part de les hostesses tambe hi han venedors aixo no s'ha d'oblidar i totes les concessions de la zona en questio hi acostumen a anar por el ''articulo del ordeno i mando'' i els venedors de veritat que tenen ganes de suar la cansalada tant amb els de ''meregalaunagorrameregalaunllaveromeregalaunpin'' com amb els que van a comprar, acostumen a treure tall.
aquesta fira com he dit,las marcas no si han involucrat per lo que el cost de anar-hi corre a carrec del ''valent'' que si vol deixar els calers a canvi de las vendes que si facin,com podeu entendre per el marge que deixa avui en dia un vehicle,aixo no compensa,cost de anar-hi per ser-hi i el capital huma de els treballadors que hi van.
en definitiva i per no enrotllar-me qui fa la propaganda ?? el boca orella i la veritat es que la majoria aixo ho veu com una ''competencia'' de dos dies i no com un valor afegit,no se si m'explico pero el que conegui de que va el tema segur que m'enten,als que hi aneu passeu-ho be,que ademes diria que fan pagar entrada :Gun1 :Gun1 :Gun1
p.d. realment es una pena que no es faci una cosa amb cara i ulls :pegacul :pegacul
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Napoleon » dv. març 28, 2014 10:57 am

A mí també m'agradría que hi hagués una super-fira, però m'he de conformar amb el que tenim!!! :tobecontinuet
Si que es cert, que fan pagar entrada (10 €), però jo hi penso anar igual. No crec que trobi cap novetat, però potser que trobi un gadget interessant per a la moto o per a mi. :smoke
Salut i peles (i quilòmetres) :run
Jo tampoc vaig en BMW

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 28, 2014 11:19 am

Kpeps, totalment d'acord amb la teva exposició. No ho organitza la casa XXXX Ibèrica o la casa YYYY España, si no que són els grans grups els que exposen.

Mireu això:

Algunas de las grandes marcas que participarán en este nuevo salón de la moto, que se celebrará del 28 al 30 de marzo en Barcelona, son Suzuki, Peugeot Scooters, Yamaha, Kawasaki y Kymco. Además, también tendrán su espacio pequeñas marcas emergentes y otras compañías relacionadas con las dos ruedas.


I els preus, con diu en Napoleon:

Precios Entradas Salón BCN MOTO

EN TAQUILLAS DURANTE LOS DIAS DE CELEBRACION (28, 29 y 30 Marzo 2014)

ENTRADA GENERAL:  10,00€
ENTRADA CON FLYER PROMOCIONAL DE DESCUENTO: 8,00€
IMPORTANTE:

BONO DESCUENTO no acumulable.
Descuento válido sobre el precio de la entrada general, aplicable por persona y día. Imprescindible presentar impreso promocional original en taquilla.
La taquilla on-line cierra dos horas antes del comienzo de cada día.
FEDERADOS: 7,00€
Federados de cualquier Federación Motociclista, previa presentación del carnet de Federado vigente, acompañado del DNI. Máximo una entrada por carnet

VENTA ANTICIPADA

VENTA “ONLINE” A TRAVÉS DE LA WEB http://www.motosalon.es a 8,00€ (Gastos de gestión incluidos)
Imprescindible presentar impresa a la entrada para acceder al recinto. No se admiten devoluciones.

GRUPOS: 7,00€
Mínimo grupos de 10 personas. Sólo venta anticipada contratada antes del 12/03/14 a través de motosalon@motosalon.es. Recogida de entradas en taquilla los días de celebración de BCN MOTO.

Entrada gratuita para los menores de 12 años, acompañados de sus padres y/o tutores legales.

Para cualquier consulta: Teléfono 93.302.05.01 - e-mail:  motosalon@motosalon.es  


La entrada original de BCN MOTO da derecho a visitar el Museu de la Moto (Barcelona y Bassella) hasta el dia 30 de abril 2014.

Asimismo, los visitantes que vengan con la entrada original del Museu de la Moto adquirida a partir del 1 de marzo, tendrán la entrada gratuita al Salón BCN MOTO.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 28, 2014 12:27 pm

Napoleon ha escrit:A mí també m'agradría que hi hagués una super-fira, però m'he de conformar amb el que tenim!!! :tobecontinuet
Si que es cert, que fan pagar entrada (10 €), però jo hi penso anar igual. No crec que trobi cap novetat, però potser que trobi un gadget interessant per a la moto o per a mi. :smoke
Salut i peles (i quilòmetres) :run
es clar que si,la fira estara be segur i veuras las novetats que hi hagin d'aquest any,ademes que no nomes hi hauran marcas de motos si no que tambe ni hauran d'accesoris i complements que aixo sembla que no es tingui en conta i per agafar idees o firar-se es ben correcte aquest esdeveniment !!
no cal comparar amb altres fires perque aqui no hi ha la tradicio de fer-la,pero per alguna cosa es comença i si ningu i va es pitjor que feia molt de temps que no la feien :Arpa
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: JoanCG » dv. març 28, 2014 2:22 pm

Kpeps ha escrit:be,jo si que puc opinar,aquesta fira no te anomenada,per una rao que es ben clara,las grans marcas no si han posat,las petites no ho se,han ofert a les concesions anar-hi i la gran majoria ho han rebutjat,els preus d'expositor al meu modus de veure no tenien ni cap ni peus,quan una marca va a una fira,sempre carrega a las seves espatlles el cost,repercutint a les seves concesionaries un tant del que ha costat,no en diners pero si en el marge de les operacions que si fan,a les fires a part de les hostesses tambe hi han venedors aixo no s'ha d'oblidar i totes les concessions de la zona en questio hi acostumen a anar por el ''articulo del ordeno i mando'' i els venedors de veritat que tenen ganes de suar la cansalada tant amb els de ''meregalaunagorrameregalaunllaveromeregalaunpin'' com amb els que van a comprar, acostumen a treure tall.
aquesta fira com he dit,las marcas no si han involucrat per lo que el cost de anar-hi corre a carrec del ''valent'' que si vol deixar els calers a canvi de las vendes que si facin,com podeu entendre per el marge que deixa avui en dia un vehicle,aixo no compensa,cost de anar-hi per ser-hi i el capital huma de els treballadors que hi van.
en definitiva i per no enrotllar-me qui fa la propaganda ?? el boca orella i la veritat es que la majoria aixo ho veu com una ''competencia'' de dos dies i no com un valor afegit,no se si m'explico pero el que conegui de que va el tema segur que m'enten,als que hi aneu passeu-ho be,que ademes diria que fan pagar entrada :Gun1 :Gun1 :Gun1
p.d. realment es una pena que no es faci una cosa amb cara i ulls :pegacul :pegacul
Estic total i absolutament d'acord amb tu (i que no serveixi de precedent :D )

Quan amb el tema dels cotxes anem a fires, ens passa absolutament el mateix (siguin fires de cotxe nou o d'ocasió): SI son fires "locals" paguem nosaltres i son molt cares, per tant s'han de rentabilitzar amb les vendes. I si les munten les marques, com el "Saló del Vehicle d'Ocasió de Montjuic", que es fa cada Desembre, ens costa un pastón, pero la marca ajuda una mica.

El que pasa és que els usuaris, partim de la base que una fira esta pensada per "anar donant un tomb, a veure que hi ha i gaudir del contingut", quan la realitat és que pel cost que tenen, si no es rentabilitzen ellas mateixes, no es fan, o deixaràn de fer-se..

Salut !!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Steelman » dv. març 28, 2014 2:51 pm

A mi m´agrada el tema de els fires i tot...
Però el tema fires crec que és una herencia de èpoques preterites.

Abans feien un salo del automobil a Detroit , Frankfurt... i per que ens arribessin les informacions a nosaltres, doncs era necessari un saló del automobil a BCN.

Però avui en dia abans que s´hagi presentat un vehicle (cotxes,motos,bicis,...) en el primer saló on es fa la presentació, tothom ja n´hem vist 3.000.000 de fotos per internet.
Ja sabem les especifiacions, i fins i tot ja ens aventurem a saber si serà un exit, un fracas i les mancances que té.


Avui en dia fer una fira...es complicat. O ets una de les punteres , com es fa a BCN amb el World Mobile Congres, o com es fa en les motos a Milà,Tokyo... o amb els cotxes als citats Detroit,Frankfurt.... o no serveixen per massa mes que ser una revista en 3D
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Jordi » dv. març 28, 2014 6:26 pm

Potser no te gaire a veure amb el tema però fa anys que no vaig al Saló de l'Automòbil i us preguntareu
"Perquè?"
Doncs per culpa del vàndals, els maleducats i els incívics, els cotxes "macos" nomes els pots veure "de lluny". I com que jo ni soc un vàndal, ni un maleducat ni un incívic, no vull que m'hi posin al mateix sac (I ja se que no es culpa dels expositors, els pobres).
Això si, recordo amb molta gràcia, aquella gent que anava a fer el RI-DI-CUL, fent veure que estaven interessats en la compra d'un vehicle de luxe, amb la única finalitat de que davant de tot el populatxo (o sia, nosaltres) els fessin la pilota i nosaltres ens els miréssim.
Si jo m'hagués de comprar un vehicle de luxe (cosa que MAI faria), aniria al concessionari, i no pas a fer el pallasso a l'estand de Porsche, Ferrari o Bentley.

Jordi "Prony"

I perdoneu que m'hagi desviat del tema, però es divendres i total, com que tampoc salvarem el mon......
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Kpeps » dv. març 28, 2014 6:32 pm

tens rao Steelman,pero pensa que per molt internet que hi haigi i molta foto,a la gent li agrada tocar i remenar,per lo que las firas son molt importants,a part que una fira ben montada,com es feia fa anys que eren juntes cotxes i motos,la oportunitat de negoci del distribuidors-importadors es multiplicava i ja no diguem si ets un petit fabricant del que sigui,ara potser no tant,pero tot ajuda,aixo segur. :conversa :conversa
Imatge

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Joanstrom » dv. març 28, 2014 8:26 pm

Sergibuda ha escrit:A mi també m'agradaria tenir una fira com la de Milà a Barcelona, però no la tindrem mai si no comencem per donar-li suport a allò que tenim. Si aconseguim que sigui un èxit, potser (o potser no) acabarà arribant un dia en què hi hagi una fira com la que ens agradaria tenir, però està clar que si aquesta fira no és un èxit, mai no acabarà havent-hi una com la de Milà.
+1

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Kpeps » dg. març 30, 2014 8:57 pm

No hi ha anat ningu ?? No hi ha cap foto ni comentari de l'ambient que si respirava ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1795
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Saló de la moto a Hospitalet

Entrada Autor: Napoleon » dg. març 30, 2014 9:54 pm

Kpeps ha escrit:No hi ha anat ningu ?? No hi ha cap foto ni comentari de l'ambient que si respirava ??
Finalment, m'ha estat impossible de passar (compromisos familiars a tope!!!) :nino :nino
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “General”