Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Mi
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
Ubicació: Sant Salvador de Guardiola

Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1200

Entrada Autor: Mi » dj. març 27, 2014 5:33 pm

Hola a tot@s, truqueu al vostre concesionari per informacio sobre si la vostra moto esta afectada.
La meva si, es una junta que s' agrieta. GS 1200 adventur any 2010.

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Joanstrom » dj. març 27, 2014 8:11 pm

T'ho han comunicat ells?

:Thanks1

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: PEPI600 » dj. març 27, 2014 9:18 pm

Gràcies per posar-ho, jo no hi vaig pensar :oops: :oops: :oops: :oops: a l´última revisió m´ho van dir que s´havia de fer. Ho van revisar però no va caldre canviar res.
Imatge Imatge

Mi
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:19 pm
Ubicació: Sant Salvador de Guardiola

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Mi » dj. març 27, 2014 9:31 pm

Jo m' enterad per el foro de BMW MOTOS.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: 650X » dj. març 27, 2014 9:52 pm

La meva ja hi ha anat, han canviat la bomba auxiliar i reforçat amb una brida la principal. :Gun

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 27, 2014 11:51 pm

Veieu? Una de les coses que més m'agrada de BMW són les campanyes. O sigui, reconeix els fallos. Al menys a les motos. Dels turbo dels cotxes no en parlo, aquí parlem de motos.

I en canvi, Honda, per flipar. Sobretot en aquest tema, les bombes de benzina als models Deauville 650/700 i PanEuropean 1300, on la casa no es fa càrrec de res quan peta fora de garantia. Amb aquest tema a BMW els hi dono un 10, xapeau per ells.

PD: -Que no serveixi de precedent això, eh? Per una vegada que parlo bé de les BMW... :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Joanstrom » dv. març 28, 2014 8:34 pm

Randy-650 ha escrit:Veieu? Una de les coses que més m'agrada de BMW són les campanyes. O sigui, reconeix els fallos. Al menys a les motos. Dels turbo dels cotxes no en parlo, aquí parlem de motos.

I en canvi, Honda, per flipar. Sobretot en aquest tema, les bombes de benzina als models Deauville 650/700 i PanEuropean 1300, on la casa no es fa càrrec de res quan peta fora de garantia. Amb aquest tema a BMW els hi dono un 10, xapeau per ells.

PD: -Que no serveixi de precedent això, eh? Per una vegada que parlo bé de les BMW... :P
Ei nois, algú sap que li passa al Randy? Crec que desvarieja una mica. :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: 650X » dv. març 28, 2014 9:38 pm

Depén de la sort que tinguis pots acabar de bmw fins als mismíssims... o posar un altar a casa.

Amb 113.000km porto 4 sensors de darrera, el que diu la velocitat, en Pepi ja sap de quin parlo... el 4 just va pertar només sortir de casa el diumenge al matí, no es un problema greu, només que et quedes com amb una GS dels anys 80, sense abs, sense control de tracció, sense frenada combinada, sense velocimetre... el resta tot funciona igual :mrgreen: quan vaig entrar al taller ja no em van fer ni fitxa... van canviar-lo directament i ... au a còrrer.(ta too pagao)... si no fos un client habitual segurament aquest tracte no l'haguessin tingut i hagues pagat 90€ :Gun1 ... evidentment que amb mi el tenen més que pagat aquest sensor però... les bmw's... barates no surten si els hi fas kms.

En resum, que ja està bé que surti alguna cosa gràtis.

Solitari
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 12, 2013 11:02 pm

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Solitari » dc. maig 21, 2014 9:54 pm

Hi ha milers de motos afectades:

http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/ja ... -4608P.pdf

Em sembla molt recomanable passar pel concessionari, encara que ja faci temps que no hi aneu. Al capdevall, la campanya és gratis pel client.
Ho dic perquè les fissures no només poden provocar olor de gasolina.

S'ha comprovat que en determinats cassos són la causa d'un mal endèmic atribuït a l'aforador: la bomba aspira aire per les fissures i deixa de ser eficient quan baixa al nivell de reserva.
Rersultats:
- l'indicador de nivell de combustible diu que encara queda gasolina però la moto es para (les fissures resten potència a la bomba principal per buidar el dipòsit).
- l'indicador de nivell de combustible diu que ja no queda gasolina però si sacceges la moto t'adones que encara hi ha força litres dintre. Aquest cas és típic de l'Adventure, ámb un dipòsit gran, on la bomba secundària, que funciona per depressió, no pot trasvassar la benzina de la part dreta a l'esquerra, que és on hi ha l'aforador: per això marca zero.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Albert » dj. maig 22, 2014 10:15 am

Holaaaa,
650X ha escrit:...... i reforçat amb una brida la principal. :Gun
Això es una reparació com cal!!!


:smoke :smoke
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Albert » dj. maig 22, 2014 10:20 am

Holaaaa,
Solitari ha escrit:
S'ha comprovat que en determinats cassos són la causa d'un mal endèmic atribuït a l'aforador: la bomba aspira aire per les fissures i deixa de ser eficient quan baixa al nivell de reserva.
Rersultats:
- l'indicador de nivell de combustible diu que encara queda gasolina però la moto es para (les fissures resten potència a la bomba principal per buidar el dipòsit).
- l'indicador de nivell de combustible diu que ja no queda gasolina però si sacceges la moto t'adones que encara hi ha força litres dintre. Aquest cas és típic de l'Adventure, ámb un dipòsit gran, on la bomba secundària, que funciona per depressió, no pot trasvassar la benzina de la part dreta a l'esquerra, que és on hi ha l'aforador: per això marca zero.
Ja t'ho han mirat bé això Pep ? (vull dir el 1600)


:roll: :roll:
Sort,

Avatar de l’usuari
Fpardo
Presentats
Entrades: 385
Membre des de: dg. des. 09, 2012 6:31 pm
Ubicació: Santa Perpètua de Mogoda

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Fpardo » dj. maig 22, 2014 1:19 pm

Una pregunta... ???? aixó només afecta els models GS...... o també per les RT's.

:Thanks1 :Thanks1

Francesc.

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Ximetric » dj. maig 22, 2014 7:53 pm

Solitari ha escrit:Hi ha milers de motos afectades:
- l'indicador de nivell de combustible diu que ja no queda gasolina però si sacceges la moto t'adones que encara hi ha força litres dintre. Aquest cas és típic de l'Adventure, ámb un dipòsit gran, on la bomba secundària, que funciona per depressió, no pot trasvassar la benzina de la part dreta a l'esquerra, que és on hi ha l'aforador: per això marca zero.
Això és el que em pasa a mi, amés de la olor de benzina al garatge, de la que les altres dos BMW's no m'en feien.
Miraré de trucar a Oliva, el nou conce a TGN.
Gràcies...
Ximet Ric
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: PEPI600 » dj. maig 22, 2014 9:29 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,
Solitari ha escrit:
S'ha comprovat que en determinats cassos són la causa d'un mal endèmic atribuït a l'aforador: la bomba aspira aire per les fissures i deixa de ser eficient quan baixa al nivell de reserva.
Rersultats:
- l'indicador de nivell de combustible diu que encara queda gasolina però la moto es para (les fissures resten potència a la bomba principal per buidar el dipòsit).
- l'indicador de nivell de combustible diu que ja no queda gasolina però si sacceges la moto t'adones que encara hi ha força litres dintre. Aquest cas és típic de l'Adventure, ámb un dipòsit gran, on la bomba secundària, que funciona per depressió, no pot trasvassar la benzina de la part dreta a l'esquerra, que és on hi ha l'aforador: per això marca zero.
Ja t'ho han mirat bé això Pep ? (vull dir el 1600)


:roll: :roll:
Demà o dissabte ho miro, doncs a l´últimna revisió em van dir que estava bé, però vist els errors que marcava l´aforador els dies del Picos, i el comentari aquest, segur que deu estar malament

Ja us informaré
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. maig 23, 2014 7:22 am

A la meva recentment li han canviat l'aforador, potser era això.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Campanya BMW, llamada a revisio bomba gasolina models R1

Entrada Autor: Albert » dv. maig 23, 2014 11:35 am

Holaaaa,
Randy-650 ha escrit:Veieu? Una de les coses que més m'agrada de BMW són les campanyes. O sigui, reconeix els fallos
Randy, ja saps que jo vaig per la 2a Pan, la primera si que vaig anar a dues o tres revisions, en 7 anys i quasi 200.000 km. En la segona només en porto 60.000.

Només vaig tenir un problema, i va costar de trobar: un connector de toma de terra que estava cremat per dintre.


M'estimo més que no em cridin a cap "Recall" i que la moto surti de fàbrica en bones condicions, sense entrar en més detalls. Això si que és un bon servei.


:roll: :roll:
Sort,

Respon

Torna a “General”