Matrícula errónea

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Matrícula errónea

Entrada Autor: Siono1000 » dj. abr. 03, 2014 2:32 pm

A la meva filla fa uns dies li varen posar una multa els Mossos.
- Excés de velocitat, tenia d'anar a 50 km/h i anava a 82 km/h.
La varen parar, agafar-li les seves dades i una multa de 400€ i 4 punts menys. Si pagues abans de 20 dies 200€.
Al arribar a casa vaig veure que a la multa tot era correcte menys la matrícula, que era totalment diferent a la nostra. Va anar al RACC i li varen dir que reclamés la FOTO per veure si el vehicle era el nostra o no. Ha resultat que si que és el nostra i li han dit que no val la pena reclamar.

La varen identificar, la foto és correspon amb el seu cotxe, al expedient el model de cotxe és correcte però la matrícula és falsa.

Que en penseu vosaltres ?? Val la pena "jugar" a perdre la bonificació i si surt malament pagar els 400€ o directament en paguem 200€ i ho deixem estar?
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 03, 2014 3:24 pm

Jo si fos tu la pagaria abans dels 20 dies amb descompte.

Això que a vegades fan creure algunes empreses que recorrer multes pensant que per un error de forma ens la treuran, en el 99,9% dels casos és com per exemple voler creure als 30 anys que els reis són els pares. Fer es pot fer, però no serveix de res i és pitjor.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Llebra » dj. abr. 03, 2014 4:02 pm

És un "error de forma", que diu la llei de procediment administratiu... Tenen 10 dies des que s'adonin de l'error (o sigui, quan tu posis el recurs), per esmenar-lo, i serà vàlida...

No sé si val la pena recórrer... Si al RACC, que hi deuen estar més acostumats, han dit que no val la pena, jo aprofitaria el descompte.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 03, 2014 4:48 pm

Trencaferro si reclames algo aixi et poden dir que anaves amb placa falsificada ?? o nomes es que l'agent es va equicocar al escriu-re-la i no pot passar res ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 03, 2014 5:48 pm

Kpeps ha escrit:Trencaferro si reclames algo aixi et poden dir que anaves amb placa falsificada ?? o nomes es que l'agent es va equicocar al escriu-re-la i no pot passar res ??

Falten dades per saber exactament on ha estat l'error, però per lo què explica en Siono, en aquest cas no son les plaques les que estan malament, si no en tot cas ha estat un error al escriure-la. Si es recorre, al comprovar que la foto es correcte amb model i dades del vehicle i conductor de la denuncia, la cosa tirarà endavant per molt que l'agent s'hagi equivocat al escriure un número o lletra.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Siono1000 » dj. abr. 03, 2014 8:46 pm

Si, l'error només està a la denuncia amb la matrícula, no hi ha ni un sol número ni una sola lletra correcte ja que és una altre matrícula que no te res a veure amb la nostra.

No ho tindrien gaire difícil per saber la matrícula correcte, només cal mirar la foto.

Aixis toca pagar. :cry:

Gràcies.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. abr. 04, 2014 7:27 am

Company, jo només et diré el que vaig fer jo, ara, no se si en tots els casos val la pena.

Resulta que vam aparcar les motos en una zona, plena de cotxes, però que no s'hi podia, resultat, només va multar-nos a nosaltres perquè ens va veure arribar.
L'agent em va denunciar, però en fer la denúncia vaig veure que s'equivocava, però evidentment no vaig dir res. Al arribar-me la multa, doncs la documentació si que l'havia apuntat correcte, vaig fer un recurs, dient que aquella matrícula, no era la meva i que es tractava d'un error. Que comprovessin el model i veuran que no es correspon amb la descripció de l'agent.
Final de la denuncia.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. abr. 04, 2014 1:00 pm

El problema és que la van parar, sino, seria un defecte de forma. Jo un cop vaig protestar una multa pel mateix motiu i me la van retirar.....però si la van parar i van demanar papers, i hi ha foto....jo pagaria abans dels 20 dies i no perdria ni temps, ni calerons.

sort!!!!

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Trencaferro » dv. abr. 04, 2014 1:55 pm

Alucinamaripili ha escrit:El problema és que la van parar, sino, seria un defecte de forma. Jo un cop vaig protestar una multa pel mateix motiu i me la van retirar.....però si la van parar i van demanar papers, i hi ha foto....jo pagaria abans dels 20 dies i no perdria ni temps, ni calerons.

sort!!!!
Ja veig que tú si que saps com va. :aplau1 si ja ho diuen, que l'experiència és un grau!!!Jajajajajaja :groupwave
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. abr. 04, 2014 3:36 pm

Alucinamaripili ha escrit:El problema és que la van parar, sino, seria un defecte de forma. Jo un cop vaig protestar una multa pel mateix motiu i me la van retirar.....però si la van parar i van demanar papers, i hi ha foto....jo pagaria abans dels 20 dies i no perdria ni temps, ni calerons.

sort!!!!
Cert company, al demanar proves pot ser que quedi amb res el defecte de forma, i si la foto és "justa", potser millor pagar. Però d'entrada dient que el cotxe no és teu i que no el coneixes, no es trenquen el cap i ho arxiven.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Ad_hoc » dv. abr. 04, 2014 5:04 pm

Una alternativa es pagar els 200 euros per no perdre la bonificación i formular tanmateix una reclamación o recurs, doncs si a la foto no surt la teva matrícula, no es pot acreditar que hagi estat aquest vehicle l'infractor.
Sort!
posting.php?mode=reply&f=1&t=16114#

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2517
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Siono1000 » dv. abr. 04, 2014 8:58 pm

Malauradament a la Foto si que surt el nostre cotxe i la matrícula correcte, tenen la prova de la seva equivocació al formular la denúncia, una altre cosa seria que a la foto surtis un altre cotxe, després si que seria recurrible.

Toca pagar i no pensar-hi més.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Matrícula errónea

Entrada Autor: Jeppy » ds. maig 17, 2014 9:19 pm

Fa uns anys, el meu pare va rebre una multa per excés de velocitat. En teoria anava quasi al doble de la velocitat permesa. La multa constava que era en una carretera de Mallorca... si, Mallorca, quan ell mai hi havia anat en cotxe. Van demanar la foto i... aguanta que fa fort: era de la mateixa marca i amb els mateixos adhesius (Begur i Cat).
Van parlar amb la DGT i la policia, veien la edat del meu pare i la insitència de la seva dona que era de Salamanca i coneixia a mitja policia, van optar per indagar i... efectivament: per Mallorca corria un cotxe exactament igual, amb la mateixa matricula...etc. Ho varen deduir per que mentre el meu pare estava a Girona i controlat per la policia (o ell controlant-los que fessin la seva feina), hi van haver altres denúncies amb foto. No sé el final per que el meu pare no el va poder veure...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Respon

Torna a “General”