Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta foto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta foto

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 15, 2014 1:15 pm

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jordivfr » dt. abr. 15, 2014 1:39 pm

Jo diria que es comenta per si sola :Gun1 :Gun :pegacul

Mare de Déu quanta inconsciència!!!

Avatar de l’usuari
Jaumeusart
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
Ubicació: les Masies de Voltregà

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jaumeusart » dt. abr. 15, 2014 1:59 pm

Sense comentaris

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Trencaferro » dt. abr. 15, 2014 2:03 pm

Sincerament, encara no sé ni perquè porta el casc.

Ah, segur que el deu portar perquè no li posin la multa! O sigui, que fot més 100€ de multa, que no la nostra propia integritat física.
Si tinguessim el sistèma mèdic de E.U.A., tant me faria perquè allà si et fas mal t'ho pagues tú o la teva assegurança, però com que aqui per desgràcia no funcionem així i toca pagar obligatoriament encara que no l'utilitzis, amb lo què si aquest garrulo es fa mal li pagarem entre tots els ingerts i cures, ho prohibiria, i evidentment faria que fos obligatori un mínim de protecció per circular amb moto, casc, guants, jaqueta i pantalons per lo menys.


P.D. Ah!, i segur que aquests energumens, encara poden tenir la cara dura de queixar-se que els guardarrails són perillosos....quin país, quina mentalitat... :heat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Fazer i Nina » dt. abr. 15, 2014 6:39 pm

Com no porti crema solar es quedarà com una gamba

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: JosepM » dt. abr. 15, 2014 7:56 pm

Recordeu aquell missatge institucional de fa anys?

Dos joves, en banyador i bikini pujaven en una moto. La veu en off deia alguna cosa com ara "la única prenda obligatoria, el casco".
Durant molt de temps vaig sentir que, a Andalusia a l'estiu, el casc no se'l posava ningú. No sé si encara.

Josep

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: 650X » dt. abr. 15, 2014 9:01 pm

Tinc entès però, que circular amb cotxe sense samarreta està prohibit, en canvi amb moto no?

:aplau1 :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 15, 2014 9:44 pm

Aquest perque va amb moto grossa,pero aneu per las poblacions costeres,xancletes,pantalons curts i samarretes de tirants que es el mateix....meravellos estiu.....
Imatge

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 15, 2014 9:58 pm

Doncs a mi és una sensació que m'encanta: anar en moto sense samarreta.

Com sempre, un exèrcit de motoristes posarà el crit al cel tant per la foto com pel meu comentari i tot perquè el meu nivell de protecció no és el que a cadascú dels qui protesta els agrada.

No entenc que ningú pugui anar donant ordres sobre com ha de circular la resta de la gent quan no viatja sempre amb vestit ignífug i casc, quan no agafa sempre que és viable el transport públic (moltíssim més segur) enlloc del seu vehicle particular, quan no respecta sempre totes les normes de circulació, quan en un dinar en plena ruta beu alcohol...

I molt menys quan a més cada dos per tres aquest algú explica totes les bogeries que ha arribat a fer en el passat!

Que consti que no ho dic per ningú en concret, sinó que només intento fer entendre que sempre podem anar més enllà en matèria de seguretat, per tant no té gaire sentit obligar fins a un punt, tot dient que la resta seria exagerar. Perquè per a algú altre el punt òptim segur que estarà més amunt o més avall.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. abr. 15, 2014 10:15 pm

Haig d'admetre que a l'estiu per baixar a la platja amb l'scooter vaig amb banyador i samarreta. :help

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Esparver » dt. abr. 15, 2014 10:46 pm

Per tot, sempre i vagi amb la moto que vagi, la jaqueta amb proteccions, el casc i els guants van amb mi i posats........els pantalons curts els havia portat de jove.........però vist que els tubs d'escapament i les meves cames s'atreuen.......millor sempre amb pantaló llarg.

Salut

Sam

El que fagi la resta es el seu problema..........

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 15, 2014 11:52 pm

Sergibuda ha escrit:Doncs a mi és una sensació que m'encanta: anar en moto sense samarreta.

Blablablabla.......
Sergi, sabia que saltaries. :lol:

Aviam com ho explico....a mi realment tant em fa com vagi la gent. Jo sols miro per mi i prou, per la MEVA seguretat i per la del meu grup. Tu et sents segur anant en samarreta, o sense? Sols pensar-ho em poso malalt, perquè sé que qualsevol tonteria, per molts ulls que posem, pot ser fatal per nosaltres. T'estimes més patir una caiguda-tonta-aquí-no-ha-passat-res o t'estimes patir durant molt de temps com aquest xicot que anava a casa a dinar, a 1 km de l'oficina, a les 2 de la tarda i va agafar grava en un rotonda quan hi entrava?


Imatge

Repeteixo, tothom és lliure d'anar com vulgui. Però no m'agrada que amb els meus impostos paguin les cures (i cares que són) de la gent que ho podien haver evitat anant vestits adequadament. A EEUU què passa si caus amb la moto? O ho paga la companyia d'assegurances o ho pagues de la teva butxaca. Aquí les imprudències de la gent ho paguem entre tots.

Això hauríem de parlar-ho sentats en una taula, tot fent un esmorzar, són masses punts de vista que no compartim en absolut. Ja saps que la filosofia Harley, com la filosofia BMW, no la comparteixo, però l'accepto. Això si, ho dic, sense amagar-me, però sempre intentant no faltar mai el respecte a ningú.

Aviam si ens veiem un dia i la fem petar, vinga! :conversa
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Ieie » dc. abr. 16, 2014 8:04 am

Doncs jo no arribo a lo del paio de la foto però, estic amb en Sergibuda. El casc és obligatori, la resta que cadascú vaigi com li roti.
A més a més penso que els inconscients (els que fan més bogerias en moto) no sòlen anar despullats, al contrari sòlen ser els equipats amb monos de pell, genolleres, cascs cars, etc. Sí, sí no es pot generalitzar però jo sempre he vist més inconscients en moto esportiva i molt molt ben equipats.
Disculpeu els de les esportives, jo també n'he tingut una (si es pot dir esportiva una Morini 350).

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 16, 2014 9:19 am

Holaaa,

Sempre es difícil trobar el punt d'entesa correcte entre el que hauria de ser obligatori i la pròpia consciencia. Cada un de nosaltres segurament ho veu de forma diferent, i tots podem tenir els nostres arguments.

En tot cas, comentar la foto en qüestió des del punt de vista de que el cost de la "reparació" el paguem entre tots em sembla una mica massa i potser mes propi de un debat sobre el model social, que no pas el propi fet de jugar-te el físic.

Tal com ja heu dit, sovint els que van mes protegits no son els menys inconscients a l'hora de prendre riscos, i tu ho saps de primera mà això Randy.


:( :(

Segur que si la moto la portes una noia amb la mateixa roba... els comentaris haurien estat molt i molt diferents :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. abr. 16, 2014 10:47 am

Que cadascú vagi com li roti dels pebrots, si no fa mal a ningú....
Albert ha escrit:Segur que si la moto la portes una noia amb la mateixa roba... els comentaris haurien estat molt i molt diferents :wink:
Seguríssim.

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Hook » dc. abr. 16, 2014 10:59 am

La foto resulta cridanera pel tipus de moto i el tipus de via...
Doneu una volta a l'estiu per les platjes de la Costa Brava, a veure quants jovenets (i no tan jovenets) van amb botes, pantalons, caçadora amb proteccions i guants?!
El que va més equipat porta la tovallola al coll!

Jo mateix (i com jo molts), amb una Derbi Variant, estem parlant de finals del 80, anàvem a la platja tan sols amb el trajo de bany i la tovallola, la meitat de dies sense casc "perquè feia massa calor". Dit això, ara quan agafo la moto per anar a fer km mai no em falta l'equipament. Cada cosa al seu lloc.

Voldria introduir una cosa més al debat:
La carretera de casa (Romanyà de la Selva, Baix Empordà) és molt freqüentada per equips de ciclistes professionals . Quan circulen de baixada us asseguro que és difícil de seguir-los en moto, van llençats! Els hauriem de recomenar que s'equipessin amb un mono de pell?! Tots hem vist les conseqüències d'una caiguda en bicicleta.

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Sergibuda » dc. abr. 16, 2014 11:36 am

Hook ha escrit:(...)
Voldria introduir una cosa més al debat:
La carretera de casa (Romanyà de la Selva, Baix Empordà) és molt freqüentada per equips de ciclistes professionals . Quan circulen de baixada us asseguro que és difícil de seguir-los en moto, van llençats! Els hauriem de recomenar que s'equipessin amb un mono de pell?! Tots hem vist les conseqüències d'una caiguda en bicicleta.
És un altre exemple com els que he posat jo. Però cal tenir en compte que coses com aquestes (posar-se els cinturons al seient del darrera d'un cotxe, per dir-ne alguna) també ens semblaven ciència ficció i una exageració i ara les veiem normals. El món canvia i nosaltres també. També es feien competicions motociclistes sense casc!!!

Randy-650 ha escrit: Sergi, sabia que saltaries. :lol:

(...)
Per això mateix el meu comentari final. Com tu dius, ho hem d'acabar xerrant al voltant d'una taula per acabar descobrint que no tot és blanc o negre, tal i com creiem nosaltres dos.


Alucinamaripili ha escrit:
Albert ha escrit:Segur que si la moto la portes una noia amb la mateixa roba... els comentaris haurien estat molt i molt diferents :wink:
Seguríssim.

Aquí no hi ha debat!!!

Això sí, NO FOTO = NO NOIA SENSE SAMARRETA
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Albert » dc. abr. 16, 2014 6:28 pm

Sergibuda ha escrit:
Alucinamaripili ha escrit:
Albert ha escrit:Segur que si la moto la portes una noia amb la mateixa roba... els comentaris haurien estat molt i molt diferents :wink:
Seguríssim.

Aquí no hi ha debat!!!

Això sí, NO FOTO = NO NOIA SENSE SAMARRETA
Imatge
Ara si??


:wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Billy_Joe » dc. abr. 16, 2014 10:53 pm

Recordeu aquesta campanya?
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Xavmar » dj. abr. 17, 2014 10:34 am

Randy-650 ha escrit:
Sergibuda ha escrit:Doncs a mi és una sensació que m'encanta: anar en moto sense samarreta.

Blablablabla.......
Sergi, sabia que saltaries. :lol:

Aviam com ho explico....a mi realment tant em fa com vagi la gent. Jo sols miro per mi i prou, per la MEVA seguretat i per la del meu grup. Tu et sents segur anant en samarreta, o sense? Sols pensar-ho em poso malalt, perquè sé que qualsevol tonteria, per molts ulls que posem, pot ser fatal per nosaltres. T'estimes més patir una caiguda-tonta-aquí-no-ha-passat-res o t'estimes patir durant molt de temps com aquest xicot que anava a casa a dinar, a 1 km de l'oficina, a les 2 de la tarda i va agafar grava en un rotonda quan hi entrava?


Imatge

Repeteixo, tothom és lliure d'anar com vulgui. Però no m'agrada que amb els meus impostos paguin les cures (i cares que són) de la gent que ho podien haver evitat anant vestits adequadament. A EEUU què passa si caus amb la moto? O ho paga la companyia d'assegurances o ho pagues de la teva butxaca. Aquí les imprudències de la gent ho paguem entre tots.

Això hauríem de parlar-ho sentats en una taula, tot fent un esmorzar, són masses punts de vista que no compartim en absolut. Ja saps que la filosofia Harley, com la filosofia BMW, no la comparteixo, però l'accepto. Això si, ho dic, sense amagar-me, però sempre intentant no faltar mai el respecte a ningú.

Aviam si ens veiem un dia i la fem petar, vinga! :conversa
Randy, crec que estàs entrant en terreny pantanós, com tu molt bé dius en el títol parlem amistosament d'aquesta foto i això es el que està fent la gent, ara crec que tu arribes a un grau mes.
De la mateixa manera jo podria posar-me com una fera per la gent que fuma i beu doncs també ens estan costant molts diners a tots i per sort o per desgracia ningú comenta unes imatges que son molt mes habituals que aquest home anant en moto sense proteccions.
Però es clar, això es un altre tema, no?
I amb tot el respecte.

Respon

Torna a “General”