Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta foto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 17, 2014 12:25 pm

Estar clar que no sembla massa prudent anar com va aquest 'motorista' amb la moto. Sembla però que va prou prudent pel carril de la dreta i no massa ràpid, ja que el cotxe l'avança!

Només pensar que una pedra o insecte pugui col·lisionar amb la seva pell fa fredar!

Tothom pot anar com vulgui pel mon, però una mica de sentit comú al fer les coses no estaria malament.

Apa Randy, ja he comentat la foto...

Salut

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Eva » dj. abr. 17, 2014 2:57 pm

Per la meva zona hi han molts de insectes (degut als camps i als aiguamoolls) i porc senglars.

Ni en broma es pot anar desprotegit.

Quant he vist la foto m´han vngut esgarrifanças....

I ara diré una el que per molts pot semblar una tonteria, però per a mi no ho es i arribar a aquesta conclussió em va costar molt, gràcies a la inestimable ajuda d en Pascual.

Al marxar a Thailàndia tenia els meus dubtes entre agafar l´equip d´estiu o anar amb el R Star de Rukka.

Allà el mes de febrer era estiu amb molta humitat i em va semblar que anar amb l´equip d´estiu era el més adeient.

Dons degut precissament a la humitat, als insectes i al tipus de conducció ( molt perillosa en certs moments), vaig agafar l´equip que més ben equipat em vaig sentir, o sigui que vaig preferir anar ben equipat, malgrat la calor.

De vegades al sortir a fora no donem importància a l´equip que portem, però l´experiència ens ha ensenyat, que anar ben equipats és bàsic SEMPRE, però si estàs a molts km de casa , tot es complica molt i d´això en aquest darrer viatge he tingut experiència.

O sigui que quant es surt en moto, sempre molt ben equipat ; aqui i per tota arreu.

Com sempre és només el meu més huml parer.

Bona Setmana Santa per tothom.

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: JordiTrident » ds. abr. 19, 2014 10:09 am

Aquesta foto és molt "cantona" perque el tipus va sense samarreta, però si se la posa (i en seguretat no milloraria pas massa) ja seria una forma habitual en mi d'anar en moto a l'estiu (eps, una cosa és baixar a la platja i trajectes urbans curts i l'altra sortir de dissabte al matí a fer 200 kms per carretera). Jo estic amb en sergibuda i en ieie...

I si, és veritat que en un km també et pots trobar gravilla a la rotonda però també s'hauria de fer la pregunta de "com s'ha entrat a la rotonda?" (i no ho dic pel xicot de la foto) perque com apunta el ieie de superequipats fent l'imbècil n'hi un tou...i no tots van en esportives, que les GS també corren molt :wink: :wink: :wink: :wink:

salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jordi » ds. abr. 19, 2014 2:34 pm

Trencaferro ha escrit:Sincerament, encara no sé ni perquè porta el casc.

Ah, segur que el deu portar perquè no li posin la multa! O sigui, que fot més 100€ de multa, que no la nostra propia integritat física.
Si tinguessim el sistèma mèdic de E.U.A., tant me faria perquè allà si et fas mal t'ho pagues tú o la teva assegurança, però com que aqui per desgràcia no funcionem així i toca pagar obligatoriament encara que no l'utilitzis, amb lo què si aquest garrulo es fa mal li pagarem entre tots els ingerts i cures, ho prohibiria, i evidentment faria que fos obligatori un mínim de protecció per circular amb moto, casc, guants, jaqueta i pantalons per lo menys.


P.D. Ah!, i segur que aquests energumens, encara poden tenir la cara dura de queixar-se que els guardarrails són perillosos....quin país, quina mentalitat... :heat
Bona tarda a tots,

Començant per la segona reflexió, et poso un "+1" ja que també em suposo que aquest personatge deu anar (després de quedar al bareto de moda) a fer les concentracions que calguin per reclamar seguretat per als col·lectius "Moteros de pura cepa".

Pel que fa a la primera reflexió, i si no vaig errat, em sembla que les assegurances bàsiques de moto NO COBREIXEN les cures físiques ni assistencials al pilot (si al copilot) de la moto sinistrada, es a dir, que si pateixes un incident/accident, l'Administració et passarà una factura que inclourà la totalitat dels conceptes que esdevinguin necessaris per curar els teus danys personals (no els de l'acompanyant). Això inclou des de l'ambulància (o helicòpter) fins l'última gota de Betadine que hagin de menester. I el preu el posen ells, no pas el de mercat.

Si vaig errat, us prego que m'ho repliqueu, però si es correcte, aleshores es bo que TOTS n'esteu informats, doncs no serieu els primers que, al mal tràngol d'un petit incident, hagéssiu de sumar la voracitat recaptatòria de l'Administració la qual no dubtaria a desplaçar (i cobrar-vos) un helicòpter per un tall superficial al genoll.

Per disposar d'aquesta cobertura cal contractar una prima molt econòmica (uns quinze euros) i ja no has de patir per aquesta qüestió, però no totes les companyies d'assegurances ho avisen.

Jordi (Prony)
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: CMB » ds. abr. 19, 2014 6:59 pm

Prony ha escrit:
Trencaferro ha escrit:Sincerament, encara no sé ni perquè porta el casc.

Ah, segur que el deu portar perquè no li posin la multa! O sigui, que fot més 100€ de multa, que no la nostra propia integritat física.
Si tinguessim el sistèma mèdic de E.U.A., tant me faria perquè allà si et fas mal t'ho pagues tú o la teva assegurança, però com que aqui per desgràcia no funcionem així i toca pagar obligatoriament encara que no l'utilitzis, amb lo què si aquest garrulo es fa mal li pagarem entre tots els ingerts i cures, ho prohibiria, i evidentment faria que fos obligatori un mínim de protecció per circular amb moto, casc, guants, jaqueta i pantalons per lo menys.


P.D. Ah!, i segur que aquests energumens, encara poden tenir la cara dura de queixar-se que els guardarrails són perillosos....quin país, quina mentalitat... :heat
Bona tarda a tots,

Començant per la segona reflexió, et poso un "+1" ja que també em suposo que aquest personatge deu anar (després de quedar al bareto de moda) a fer les concentracions que calguin per reclamar seguretat per als col·lectius "Moteros de pura cepa".

Pel que fa a la primera reflexió, i si no vaig errat, em sembla que les assegurances bàsiques de moto NO COBREIXEN les cures físiques ni assistencials al pilot (si al copilot) de la moto sinistrada, es a dir, que si pateixes un incident/accident, l'Administració et passarà una factura que inclourà la totalitat dels conceptes que esdevinguin necessaris per curar els teus danys personals (no els de l'acompanyant). Això inclou des de l'ambulància (o helicòpter) fins l'última gota de Betadine que hagin de menester. I el preu el posen ells, no pas el de mercat.

Si vaig errat, us prego que m'ho repliqueu, però si es correcte, aleshores es bo que TOTS n'esteu informats, doncs no serieu els primers que, al mal tràngol d'un petit incident, hagéssiu de sumar la voracitat recaptatòria de l'Administració la qual no dubtaria a desplaçar (i cobrar-vos) un helicòpter per un tall superficial al genoll.

Per disposar d'aquesta cobertura cal contractar una prima molt econòmica (uns quinze euros) i ja no has de patir per aquesta qüestió, però no totes les companyies d'assegurances ho avisen.

Jordi (Prony)
Jordi,

Per experiència personal, de l'accident propi amb la moto per carretera, vaig trucar al RACC i no a l'assegurança de la moto. Tot va ser fàcil i ràpid. Cap problema amb la grua, va portar-me a moto a 50 km de l'accident, van venir 2 ambulàncies, a l'hospital tot bé, fins i tot va apareixer en Pascual per allà..., Van portar-me amb taxi a casa, Girona. Malgrat l'accident, la resta bé!

En Randy ens hauria d'aclarir si la foto és de collita pròpia o l'ha tret d'un altre lloc.

Salut

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 19, 2014 7:48 pm

La primera foto me la van passar per whatsapp. La segona és d'un xicot d'un altre Fòrum on estic. 8)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jordi » ds. abr. 19, 2014 7:57 pm

Em refererixo a assegurances "bàsiques" en les quals et recull una ambulància del SEM i et porten a urgències de la Seguretat social. Jo ja he escoltat dues experienciencies "para no dormir" per culpa d'aquesta qüestió. Parlo d'assegurances a tercers.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 19, 2014 8:02 pm

Jordi-Prony, les assegurances bàsiques cobreixen des dels 12.000€ fins als 30.000€. Mirant la pòlissa ja ho veureu. La resta ho sòl pagar la SS.

Altre cosa és que no ens cobrin la factura....

Aquí podem llegir la lletra petita:

http://www.arpem.com/seguros/s_lpn/cobe ... s_c_p.html
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Joan XT » dg. abr. 20, 2014 12:39 pm

Randy-650 ha escrit:Jordi-Prony, les assegurances bàsiques cobreixen des dels 12.000€ fins als 30.000€. Mirant la pòlissa ja ho veureu. La resta ho sòl pagar la SS.

Altre cosa és que no ens cobrin la factura....

Aquí podem llegir la lletra petita:

http://www.arpem.com/seguros/s_lpn/cobe ... s_c_p.html
En el meu cas vaig tenir de pagar de pagar l'ambulància i les cures que em van fer a l'Hospital de Vilafranca que és concertat, però la meva assegurança tenia una clàusula que no me'n recordo de l'import, per pagar el que vulgues, fisio, crosses, ambulància ...
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Trencaferro » dg. abr. 20, 2014 1:10 pm

I aquesta de la R6 que us sembla???
Es diu sylvie, és checa i ho va fer per una aposta que va perdre amb els seus amics que la graven dins el cotxe.

Sempre és agradable de veure això :groupwave , però si arriva a caure encara que no fos culpa seva hagués quedat arreglada per tota la vida i total per fer una gracieta d'inconscient.

[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jordi » dg. abr. 20, 2014 2:46 pm

Amb això de les assegurances, tan sols pretenia avisar perquè ja en conec dos que, tot i tenir assegurances privades, han hagut de pagar.
Feu el que Us plagui
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 21, 2014 10:04 am

Prony ha escrit:Em refererixo a assegurances "bàsiques" en les quals et recull una ambulància del SEM i et porten a urgències de la Seguretat social. Jo ja he escoltat dues experienciencies "para no dormir" per culpa d'aquesta qüestió. Parlo d'assegurances a tercers.
Prony tens tota la rao,atencio als que aneu amb assegurances de 4 rals com las de AMV i altres companyies de sortir del pas d'internet que no tens contractada la cobertura medica ( es pot agafar igual aquesta cobertura com la de l'assistencia en carretera ) la seguretat social no et cobreix els gastos,si que et cura perque han de fer l'assistencia al ferit,pero en aquest cas la SS et cobrara els gastos ocasionats i si no pagas tranquil i be que hisenda ja et cobrara,no us prengueu a broma aixo que es molt serios,s'ha donat el cas que un accidentat ha entrat a un hospital privat i al demanar-li l'assegurança,no tenir-ho cobert i au,altre cop a la'ambulancia i cap al general mes proper,perque els privats no estan per ostias :gosth
Imatge

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Trencaferro » dl. abr. 21, 2014 9:27 pm

Prony ha escrit:Amb això de les assegurances, tan sols pretenia avisar perquè ja en conec dos que, tot i tenir assegurances privades, han hagut de pagar.
Feu el que Us plagui
Ostres, tot i tinguent-la a tot risc m'has fet tornar a llegir la pòlissa. En principi tot cobert i no sé si fins a un límit de 6.011€ per persona, tot i així demanaré als de Generalli que m'ho aclareixin. :Thanks1
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 21, 2014 11:55 pm

Prony ha escrit:Amb això de les assegurances, tan sols pretenia avisar perquè ja en conec dos que, tot i tenir assegurances privades, han hagut de pagar.
Feu el que Us plagui
Torno a repetir, fins on sé jo: -Sempre i quan l'assegurança estigui a nom del condutor, es respectin totes les clàusules de l'assegurança i el vehicle tingui la ITV en vigor, la SS s'en fa càrrec de tot, passant la factura a la companyia del vehicle, sigui de la quantitat que sigui. I si tu mateix dius que ni l'assegurança privada s'en feia càrrec, què estaven incurrint?

Això dels danys personals que tenim tots, 3000€, 6000€, 12000€, 20000€, etc, és per si volem anar a una consulta particular. Hi podem anar sempre sense passar-nos de la quantitat que tenim assignada en cada pòlissa.

Jordi, ja m'explicaràs aquests dos casos que dius, encara que un suposo que sé quin és. I de totes maneres demà ho confirmo tot això que estic dient.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 22, 2014 3:26 pm

He parlat amb un bon amic meu, motero també, que es dedica a això i té el despatx des de fa anys a la Torre Mapfre, i m'ha dit que l'accidentat (per culpa seva) MAI té que pagar res, la Seguridad Social SEMPRE envien les factures a la companyia asseguradora. Que a vegades l'accidentat rep facures a casa convidant-lo a pagar les despeses? SI. Però MAI s'han de pagar, sols ho fan per acollonir-te, i moltes vegades n'hi ha algú que paga, per desconeixement o per por.

I moltes més coses que sé però que en un Fòrum obert no es poden fer públiques. :wink:

Val a dir que jo tinc tots els vehicles de casa assegurats a Tercers Ampliats a Mapfre.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jordi » dt. abr. 22, 2014 11:43 pm

Jo el que sé es que vaig contractar amb AMV i m'ho van deixar molt clar: La legislació pels accidents de motos ha canviat i s'ha de contractar EXPRESSAMENT una assegurança de responsabilitat civil voluntària que cobreixi les despeses mèdiques al conductor del vehicle de la motocicleta. Em sembla que devien ser uns deu o quinze euros (+/-)
Suposo que les companyies que no son "Low Cost" ja te la incorporen quan contractes l'assegurança però, quan vaig contractar la pòlissa de la BMW, els de AMV em van advertir que era convenient fer-ho. I així ho vaig fer.

Per descomptat que si tens una pòlissa a tot risc o una pòlissa que val costa el doble que la que pago jo, l'assistència mèdica al conductor ja deu estar inclosa.

Per què vaig contractar una pòlissa barata?? Doncs perquè fa trenta dos anys que pago assegurances de moto i no l'he hagut de menester mai. I de cotxe en fa trenta. Suposo que em podria comprar un Ferrari!!!!

Jo, davant del dubte, vaig pagar aquest suplement que espero no haver de saber mai si es tracta d'un timo o no. Vosaltres, feu el que us plagui.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Jeppy » dv. abr. 25, 2014 1:24 pm

JosepM ha escrit:Recordeu aquell missatge institucional de fa anys?

Dos joves, en banyador i bikini pujaven en una moto. La veu en off deia alguna cosa com ara "la única prenda obligatoria, el casco".
Durant molt de temps vaig sentir que, a Andalusia a l'estiu, el casc no se'l posava ningú. No sé si encara.

Josep
A Caravaca de la Cruz he arribat a veure la policia municipal circulant amb Yamaha XT600 sense casc. Llàstima que no vaig tenir temps de fer una foto. Era per publicar.
A Andalusia, ningú porta el casc dins dels pobles ni a les carreteres veïnals.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Billy_Joe » dv. abr. 25, 2014 1:49 pm

Jeppy ha escrit:
JosepM ha escrit:Recordeu aquell missatge institucional de fa anys?

Dos joves, en banyador i bikini pujaven en una moto. La veu en off deia alguna cosa com ara "la única prenda obligatoria, el casco".
Durant molt de temps vaig sentir que, a Andalusia a l'estiu, el casc no se'l posava ningú. No sé si encara.

Josep
A Caravaca de la Cruz he arribat a veure la policia municipal circulant amb Yamaha XT600 sense casc. Llàstima que no vaig tenir temps de fer una foto. Era per publicar.
A Andalusia, ningú porta el casc dins dels pobles ni a les carreteres veïnals.
Sí, a mi també em va sorprendre que pels pobles no es fes servir el casc. Bé, a Sevilla també vaig veure motos sense casc, motos no gaires, ciclomotors bàsicament.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: Ja ha arribat la calor! Comentem amistosament aquesta fo

Entrada Autor: Xavmar » dt. abr. 29, 2014 12:11 pm

Jo no se vosaltres, pero si tens un accident de moto el millor que et pot passar es que et portin a un Hospital públic.

Respon

Torna a “General”