NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 17, 2014 1:48 pm

A Holanda ja l'han començat a instal.lar, em sembla una excel.lent idea, i que millora molt la qualitat de conducció durant la nit.

Ara, suposo que aquí a ejpania això no ho veurem per desgràcia fins d'aqui a 40-50 anys o més..... :Gun1

A veure què us sembla, com diu l'amic Randy, comentem'ho amistosament:

[web 100%,600]http://arstechnica.com/business/2014/04 ... etherlands[/web]





P.D. no sé com es fa per veure directament la pagina de l'enllaç... :help
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 17, 2014 5:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Minina » dj. abr. 17, 2014 2:14 pm

No se si el que vols dir es això, si es així, has de fer servir el botó Insert a website in your post (2on. a la esquerra del de youtube).
Et surt web 100%,100 aquest últim 100 l'he modificat a 500 per que es vegi mes llarga la finestra.

[web 100%,500]http://arstechnica.com/business/2014/04 ... therlands/[/web]

Avatar de l’usuari
Hook
Presentats
Entrades: 231
Membre des de: dc. març 13, 2013 7:34 pm
Ubicació: Romanyà de la Selva

Re: NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Hook » dj. abr. 17, 2014 3:07 pm

La idea és fantástica i la millora en seguretat és més que notable.
Però com bé dius... no se ho veurem aplicat a les carreteres "del Ministerio".

Jo, si les asfalten bé i treuen les "fulles d'afeitar" que ells anomenen "quitamiedos" ja em donc per satisfet! :aplau1

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 17, 2014 5:03 pm

De moment han fet un tram de 500 metres de prova sols. I sembla molt efectiu, no ho negaré.
Aquí hi ha un petit vídeo per veure-ho millor:

[web 90%,90]http://es.autoblog.com/2014/04/15/las-c ... nda-video/[/web]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Trencaferro » dj. abr. 17, 2014 5:45 pm

[quote="Minina"]No se si el que vols dir es això, si es així, has de fer servir el botó Insert a website in your post (2on. a la esquerra del de youtube).
Et surt web 100%,100 aquest últim 100 l'he modificat a 500 per que es vegi mes llarga la finestra.

Merci minina, ja me n'he ensortit.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: NOU SISTEMA D'ILUMINACIÓ DE CARRETRAS

Entrada Autor: Jordi » dj. abr. 17, 2014 6:15 pm

Tot això es molt maco però el primer que caldria abans de gastar-se el diners en això (que també hi estic d'acord en que s'ha de fer) es en educar a la població.
En aquest país hem de prendre consciència de que som uns autèntics analfabets en matèria de com s'ha de circular. Ens falta molta educació viaria i, encara que les enquestes ens indiquen que, "en general ens considerem bons conductors" això es perquè, per falta de coneixements, no som conscients de les conductes incorrectes que cometem habitualment mentre conduïm.
Generalitzo perquè no vull incloure ni excloure ningú. Simplement només cal contemplar el transit durant uns minuts per veure la quantitat de situacions "teòricament punibles" que s'hi produeixen, una darrera l'altre.

Si existís una política d'educació viària, ni hi haurien domingueros, ni moltes de les caravanes que es produeixen ni, per descomptat moltes de les víctimes que tenim actualment.

Desprès de tot, si fa falta, posem-hi llums a les carreteres.

Avui en dia, en aquest país hi ha dos o tres milions de persones que estan al marge de la llei. Aquesta gent compren un cotxe en un desguas per....100 euros amb el nº de bastidor rascat. No tenen carnet de conduir, ni DNI, no tenen assegurança ni tenen la ITV. Si els paren saben que no els passa absolutament res de res, els citen a un judici al qual no pensen assistir. Tornen al desguas i compren un altre cotxe per 100 euros mes i tornem-hi......Tenen un accident, abandonen el cotxe i se'n tornen al desguas......

Tot sense carnet, sense assegurar, sense ITV sense DNI, sense saber conduir, amb menys de divuit anys........

El país, ara per ara, funciona d'aquesta manera, es dur però es així. Els únics que pringuem som nosaltres, els que paguem impostos i tenim DNI.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”