La millor moto del segle XXI

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Molinenc » ds. abr. 19, 2014 7:45 pm

A tots us vull fer dues preguntes:

Per vosaltres, quina es la millor moto que s'ha fabricat a partir de l'any 2001 (que es quan va començar el segle XXI)?
I perquè?

Gràcies.

Jo tinc molt poca experiència amb motos. Només n'he provat dues, i per mi la Fazer 600 es una moto que va be, però molt lluny de ser de les millors motos del segle XXI.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 19, 2014 7:53 pm

Per mi:

-Abans del 2001, la BMW GS 80. Per estrenar un concepte nou.
-Després del 2001, La XT E, o la 660, per ser una moto a l'abast de tothom i per saber defensar-se a tot arreu, apart de tenir una mecànica fiable sense electrònica.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Ximetric
Presentats
Entrades: 540
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Ximetric » ds. abr. 19, 2014 11:20 pm

BMW, segur !!! :aplau1
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Alex » dg. abr. 20, 2014 3:50 am

la v-strom 650. i aixo que he tingut la 1000, pero per preu,fiabilitat, i que es defensa en tots els aspectes, la 650
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Billy_Joe » dg. abr. 20, 2014 9:57 am

Al meu parer, BMW ha sabut renovar-se continuadament i a partir del 2004 s'ha fet amb gran part del pastís de les empreses japoneses. Per mi, la R1200GS ha marcat una época, convertint-se en una icona, i per tant, la votaria com la millor del segle XXI
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Sergi3 » dg. abr. 20, 2014 10:02 am

Alex ha escrit:la v-strom 650. i aixo que he tingut la 1000, pero per preu,fiabilitat, i que es defensa en tots els aspectes, la 650
Jo opino el mateix, de moment. Més o menys economica, un motor prou potent per viatjar, no molt pesada per ciutat.

Salut!!
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Joan XT » dg. abr. 20, 2014 12:24 pm

Randy-650 ha escrit:Per mi:

-Abans del 2001, la BMW GS 80. Per estrenar un concepte nou.
-Després del 2001, La XT E, o la 660, per ser una moto a l'abast de tothom i per saber defensar-se a tot arreu, apart de tenir una mecànica fiable sense electrònica.

Eiii :theking , tu si que en saps, no sere pas jo el que et porti la contraria.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 20, 2014 5:13 pm

Alex ha escrit:la v-strom 650. i aixo que he tingut la 1000, pero per preu,fiabilitat, i que es defensa en tots els aspectes, la 650
Jo tb ho veig així, et dóna molt a un preu molt raonable, a part de ser polivalent i molt robusta.

Salut!!!
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. abr. 20, 2014 11:54 pm

No se si la millor, però la XT segur que estarà en un lloc de podi.

Us haveu fixat que totes les opcions que hem dit son tipus Trail. Hi ha alguna R que us faci el pes? Ducati?

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 21, 2014 4:49 am

ErnesTDM ha escrit:No se si la millor, però la XT segur que estarà en un lloc de podi.

Us haveu fixat que totes les opcions que hem dit son tipus Trail. Hi ha alguna R que us faci el pes? Ducati?
Relació no la XT com a moto del segle XX, però és realment una mítica. En quan a motos R, sí que em seria difícil de dir una per sobre de les altres al segle XXI, però de totes les que jo he pogut provar, la que més m'ha impactat, per tecnologia, potència i en definitiva, eficàcia, és la BMW S1000RR. Ha incorporat elements en una moto de sèrie que fins el moment en que va sortir, eren gairebé exclusives de motos de competició.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 21, 2014 9:52 am

jo personalment crec que la millor moto del segle XXI encara no ha arrivat,no se quina sera pero de moment res de res,ficar una Xt o motos derivades de lo que hi havia a principis dels 90,no es de justicia per els fabricants ni per les motos que hi han al mercat,pot ser que aqui al foro agradi una mica mes la moto de ''a 120 vaig be i sobretot amb seguretat si la cosa es revira'' pero qualsevol de las RR del mercat els dona miliuna voltes a las maquinas que podem veure en una sortida de MTC,un altre cosa es que arriva un moment,que a sobre de una Panigale,S 1000 RR,CBR 1000 o una MV Augusta F3 no aguantesim ni mitja hora pero aquestes si que son maquines de debo.
p.d. per mi la millor moto del mon es la meva R 90 S que te 39 anys i 7 messos i arranca a la primera :Arpa
Imatge

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. abr. 21, 2014 10:24 am

Kpeps ha escrit:jo personalment crec que la millor moto del segle XXI encara no ha arrivat,no se quina sera pero de moment res de res,ficar una Xt o motos derivades de lo que hi havia a principis dels 90,no es de justicia per els fabricants ni per les motos que hi han al mercat,pot ser que aqui al foro agradi una mica mes la moto de ''a 120 vaig be i sobretot amb seguretat si la cosa es revira'' pero qualsevol de las RR del mercat els dona miliuna voltes a las maquinas que podem veure en una sortida de MTC,un altre cosa es que arriva un moment,que a sobre de una Panigale,S 1000 RR,CBR 1000 o una MV Augusta F3 no aguantesim ni mitja hora pero aquestes si que son maquines de debo.
p.d. per mi la millor moto del mon es la meva R 90 S que te 39 anys i 7 messos i arranca a la primera :Arpa
Cert, la millor del segle (fins el moment) s'hauria de dividir per categories, perquè sinó la decisió depèn molt dels gustos de cada un.
Per mi, la millor maxi scooter és la TMax, ha iniciat tota una gama de scooter-esportives.
La millor al meu entendre en el segment Maxi trail ha estat i és la R 1200 GS, un segment que va iniciar BMW amb la GS 80.
En les esportives, la que va marcar molt va ser la Yamaha R1 (del 98), va ser una esportiva de primera linea i va deixar la competència (incluint CBR918RR) molt lluny. De totes formes, a partir del 2007 ja van haver-hi molts canvis en aquest camp, i totes les marques han anat a buscar les prestacions pures i L'efectivitat en circuït, per tant, pels que no som pilots professionals, cada cop hem tingut més opcions per anar més ràpids i segurs. Per això, després de provar-ne algunes, la que em va donar millor sensacions amb un equipament full, va ser la BMW S1000RR. La potència convidada amb el control de tracció i l'antirebot, la fan molt efectiva per un usuari estàndard que només vulgui rodar per d'inverssió.

Curiosament de les que he dit, només he tingut la TMax 530, que ara estic a punt de vendre.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Molinenc » dl. abr. 21, 2014 11:41 am

Billy_Joe ha escrit:
Kpeps ha escrit:jo personalment crec que la millor moto del segle XXI encara no ha arrivat,no se quina sera pero de moment res de res,ficar una Xt o motos derivades de lo que hi havia a principis dels 90,no es de justicia per els fabricants ni per les motos que hi han al mercat,pot ser que aqui al foro agradi una mica mes la moto de ''a 120 vaig be i sobretot amb seguretat si la cosa es revira'' pero qualsevol de las RR del mercat els dona miliuna voltes a las maquinas que podem veure en una sortida de MTC,un altre cosa es que arriva un moment,que a sobre de una Panigale,S 1000 RR,CBR 1000 o una MV Augusta F3 no aguantesim ni mitja hora pero aquestes si que son maquines de debo.
p.d. per mi la millor moto del mon es la meva R 90 S que te 39 anys i 7 messos i arranca a la primera :Arpa
Cert, la millor del segle (fins el moment) s'hauria de dividir per categories, perquè sinó la decisió depèn molt dels gustos de cada un.
Per mi, la millor maxi scooter és la TMax, ha iniciat tota una gama de scooter-esportives.
La millor al meu entendre en el segment Maxi trail ha estat i és la R 1200 GS, un segment que va iniciar BMW amb la GS 80.
En les esportives, la que va marcar molt va ser la Yamaha R1 (del 98), va ser una esportiva de primera linea i va deixar la competència (incluint CBR918RR) molt lluny. De totes formes, a partir del 2007 ja van haver-hi molts canvis en aquest camp, i totes les marques han anat a buscar les prestacions pures i L'efectivitat en circuït, per tant, pels que no som pilots professionals, cada cop hem tingut més opcions per anar més ràpids i segurs. Per això, després de provar-ne algunes, la que em va donar millor sensacions amb un equipament full, va ser la BMW S1000RR. La potència convidada amb el control de tracció i l'antirebot, la fan molt efectiva per un usuari estàndard que només vulgui rodar per d'inverssió.

Curiosament de les que he dit, només he tingut la TMax 530, que ara estic a punt de vendre.
Tens rao Billy Joe. Definir la millor moto del segle XXI costa molt si no fem uns filtres per categories. De totes maneres quan vull dir moto, vull dir no scooter.
Per tant potser el millor sería definir la millor moto de tres categories: Trail, Carretera/turisme i deportiva.

Vaig a fer la meva tria, però sense haver provat cap de les tres (vaia tela), però si després d'haver llegit bastant sobre elles.

La meva elecció es:

Trail: R1200GS (per ser la moto que més a revolucionat el mercat trail en l'ultima decada. (tot i el preu)
Carretera o turisme: Per el que he anat llegint i d'opinions de la gent, la BMW R 1200 RT
Deportiva: La que més m'agrada es la GSX1000R

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Molinenc » dl. abr. 21, 2014 11:44 am

Kpeps ha escrit:jo personalment crec que la millor moto del segle XXI encara no ha arrivat,no se quina sera pero de moment res de res,ficar una Xt o motos derivades de lo que hi havia a principis dels 90,no es de justicia per els fabricants ni per les motos que hi han al mercat,pot ser que aqui al foro agradi una mica mes la moto de ''a 120 vaig be i sobretot amb seguretat si la cosa es revira'' pero qualsevol de las RR del mercat els dona miliuna voltes a las maquinas que podem veure en una sortida de MTC,un altre cosa es que arriva un moment,que a sobre de una Panigale,S 1000 RR,CBR 1000 o una MV Augusta F3 no aguantesim ni mitja hora pero aquestes si que son maquines de debo.
p.d. per mi la millor moto del mon es la meva R 90 S que te 39 anys i 7 messos i arranca a la primera :Arpa
Quan dic la millor moto del segle, vull dir del 2001 al 2014.
També estic d'acord amb tu Kpeps. Tot i que la polivalent Yamaha XT ha estat una màquina molt bona relació qualitat/preu, per a mi no sería la moto escollida, ni de bon troç, perque hi han motos que la superen amb molts aspectes, també en preu, ho se, però la millor no pot ser una XT.

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2029
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Sergibuda » dt. abr. 22, 2014 11:46 am

Crec que no arribaríem a posar-nos d'acord ni en què vol dir ser la millor moto (la més versàtil? la més lògica? la més ràpida? la més tecnològicament avançada? la millor per fer corbes de forma ràpida? la millor per fer corbes de forma segura? la millor per fer corbes de forma divertida? la que exigeix més del pilot i per tant n'extreu més? la que facilita la vida al pilot tant que pot anar dormint?...).

Les millors motos: les meves!
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Billy_Joe » dt. abr. 22, 2014 12:37 pm

Sergibuda ha escrit:Crec que no arribaríem a posar-nos d'acord ni en què vol dir ser la millor moto (la més versàtil? la més lògica? la més ràpida? la més tecnològicament avançada? la millor per fer corbes de forma ràpida? la millor per fer corbes de forma segura? la millor per fer corbes de forma divertida? la que exigeix més del pilot i per tant n'extreu més? la que facilita la vida al pilot tant que pot anar dormint?...).

Les millors motos: les meves!
Una pregunta tant genèrica dona per moltes interpretacions de "la millor", però jo crec que la pregunta està més destinada a gaudir de les diferents opinions que a buscar una guanyadora. :wink:
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Jordi » dt. abr. 22, 2014 1:28 pm

Quin es el millor CLUP DE FUMBOL del segle XXI??

Pregunteu-ho a Barsalona
Pregunteu-ho a Madrit

I Santes Pasques
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: La millor moto del segle XXI

Entrada Autor: Molinenc » dj. abr. 24, 2014 6:12 pm

Prony ha escrit:Quin es el millor CLUP DE FUMBOL del segle XXI??

Pregunteu-ho a Barsalona
Pregunteu-ho a Madrit

I Santes Pasques
Home, aquesta pregunta es molt fàcil de respondre. En el segle XXI, quants titols te el barça, i quants en te el Madrid.

Tant per titols, com per joc, guanya el Barça, de carrer.

Respon

Torna a “General”