Aires Bàvars (R1200GS)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Aires Bàvars (R1200GS)

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. abr. 24, 2014 1:48 pm

Ximetric ha escrit:
Kike Esteban ha escrit:... ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm...
Kpeps ha escrit:...com et diuen a mes km's porten millor van...
Coi !!, doncs la meva ahir va fer 90.000 Km's :run , deu de ser una de les millors !!! :smoke je, je, je...

SALUT !!
Ximet Ric
Doncs no se com serà la meva amb 90000 km, però la teva sona perfecte.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Aires Bàvars (R1200GS)

Entrada Autor: Billy_Joe » dj. abr. 24, 2014 8:48 pm

Jesus ha escrit:
Billy_Joe ha escrit:
Kike Esteban ha escrit:Hola. Enhorabona per l'adquisició i benvingut a l'excel.lència. Has de saber que fins als 35 ó 40.000 no sabràs quina moto portes. Es a dir, si ara ja t'agrada el seu comportament, prepara't per a pujar de nivell que això encara no ha començat. Aquesta és la meva experiència: després de 9 motos, la núm. 10 ha estat la GS1200 i ara que porto 45.000 Km crec que ha arribat a la plenitud. Ha anat incrementant el seu rendiment des de el primer dia i no para de sorprendre'm. Has fet una bona elecció, segur.
Gaudeix!!

Salut.
Kike.
Hola Kike, tot just he fet 100 km i ja he començat a veure el què, i si encara va millorant amb els km, doncs fantàstic. El que si faré demà mateix serà canviar els pneumàtics per uns Anakee III. El pneumàtic davanter encara és l'original, i el del darrera és el segon, i el seu estat fa desmerèixer la seves reaccions. Prefereixo acostumar-me a la moto amb uns pneumàtics nous, doncs vull conèixer la moto sense el vici d'uns pneumàtics vells i mal gastats.
Salutacions
Ostres, és com la que tenia jo ... una 2008 ... una gran màquina ... fins i tot encara conservo l'Arai d'en Simon Crafart... com tu.

Pel que fa al pneumàtics, jo ficaria els Metzeler Tourance NORMALS no els XP.

Salut !!! :wink:
Doncs el Crafar és l'Arai més còmode i al que més profit li he tret, ara el faig servir per diari.
Amb el tema dels pneumàtics, he preferit de muntar els Anakee III com una aposta personal per Michelin, que són uns pneumàtics que gairebé sempre m'han anat bé.
Ara espero treure tant profit a la GS com al Crafar.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Avatar de l’usuari
Billy_Joe
Presentats
Entrades: 582
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
Ubicació: el Vendrell

Re: Aires Bàvars (R1200GS)

Entrada Autor: Billy_Joe » dl. maig 05, 2014 3:00 pm

Ja he fet els meus primers 1000 km amb la R 1200 GS i estic perfectament adaptat, és una moto fantàstica. Espero trobar temps per compartir alguna ruta amb vosaltres.
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)

Respon

Torna a “General”