no m'han volgut vendre un casc a AMR andorra

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

no m'han volgut vendre un casc a AMR andorra

Entrada Autor: Alex » dg. abr. 27, 2014 7:25 pm

doncs aquest dissabte vaig anar a fer un vol per andorra, i s'em va acudir entrar a la botiga de automotoracing que hi ha a escaldes, la AMR Racing urban.

resulta que ja fa anys vaig comprar en una altra tenda un casc LS2 de talla infantil que era de fibra, era una talla 52. Aixi la meva parella va pasar de tenir un casc tipus "hormiga atomica " a un casc a la seva mida.

doncs al explica-li aixo a la dependenta em comença a tractar de mentider :shock: i em diu que si vull un casc per la meva parella ha de ser un xs, i em dona un hjc, li torno a explicar que busco un de calota molt mes petita i que si podia ser infantil. La contestacio era que per a que volia un casc de policarbonat si podia comprar un HJC que tenia alli i que era la talla de la meva parella, li contesto que per tenir un altre casc gran ja tinc el actual, un airoh.
la contestacio es que no tenia ni idea de cascs i que un casc infantil no era prou segur com un de calota gran, continuant-me tractant de mentider i que no podia ser que hagues comprat un LS2 de fibra i de calota petita.

que no m'ensenyaria mes casc ja que el que volia no ho tenia, i que m'havia de comprar un xs :?

he dubtat de posar una queixa per la mala atencio i educacio d'aquesta "dependenta", pero segur que s'hagues liat molt mes la troca, ara tan sols han perdut un client i llestos

doncs res, que adeu siau, que no m'han volgut vendre ni ensenyar el que volia.

dir que aqui a lleida, he trobat un parell de casc de calota petita, de tamany infantil, i que son igual que molts cascs que heu tingut

per cert, aixo es el que estava buscant :mrgreen:

http://www.outletmoto.eu/casco-moto-int ... -P3977.htm

http://www.outletmoto.eu/casco-moto-bam ... -P5269.htm
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: no m'han volgut vendre un casc a AMR andorra

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 27, 2014 10:06 pm

A vegades un/a dependent/a té el dia girat, com també pot ser que abans hi tenia a la botiga altres tipus de cascs, però tot evoluciona ràpidament i sovint no recorden què venien abans o què van deixar de vendre.

Ja tens el que volies, oi? Doncs no li donis més voltes. 8)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”