K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Entrada Autor: Fiasco » dl. juny 16, 2014 8:49 am

Bon dia a tothom, a veure si algú em pot donar un cop de mà perquè tinc el cap com un bombo després d'haver-me passat el cap de setmana consultant totes les webs i fòrums sobre el tema.

Ara tinc una RT del 2007 que volía canviar per la RT LC i ja la tenia encarregada i de fet va arribar al concessionari de Girona just l'endemà d'haver fet BMW el recall. Total que la moto és allà i jo aquí. I tinc un parell d'opcions: esperar que ho solventin o quedar-me una K-1600 GTL.

El problema és que no en tenen cap per provar, i em preocupa especialment els gairebé 100 kg de diferència, tot i que la menor talla de la GTL segur que ajuda. Però agrairé a qui en tingui una i hagi pogut comparar si em pot il·lustrar sobre si em trobaré una moto molt menys àgil que la RT. El meu ús de la moto és anades a la feina per carretera (una 40 km) un parell de cops per setmana, sortides de cap de setmana amb la dona i a l'estiu algún viatget. El 90 % del ús és carretera o autopista i l'altre 10 % per ciutat (o potser menys i tot, només quan he d'anar a BCN per feina). I el tema de moure-la en parat, és molt més complicat que amb la RT ? De fet amb la RT m'apanyo prou bé, i en 7 anys que fa que la tinc no m'ha caigut cap vegada, que penso que ja és un gran èxit pel que he pogut llegir.

Els problemes de desgast de pneumàtics que parlen als foros estan solventats ? o tocarà treballar per la Michelin ???? I, en definitiva, tot el que em pogueu aclarir de quines diferències m'hi trobaré si finalment faig el cop de cap.

Mil gràcies a tots.

Joan

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 16, 2014 10:48 am

si la teva ideia era una RT i ara per esperar una mica t'ofereixen una GTL esperat a que canviin l'amortidor i ja esta,si la tenies emparaulada no la ''desreservis'' ja que la tenen venuda per un altre que espera segur i al que li faras si la moto ja ha arrivat el favor de l'any,siguen dues maquines espectaculars,no tenen res a veure una amb l'altre,las presses son malas conselleres i aixo de l'amortidor es una xorrada inoportuna que d'aqui a un any no s'en recordara ningu,ni sera la primera ni l'ultima a la que li fan un canvi d'amortidor !!
p.d ara t'en explico una que es veu lo extranys que som els de les motos: tinc un conegut que cada tres anys es canvia la maquina,no vol mai ESA perque li agrada posar Ohlins del model que agafa nou,o sigui que el que es queda la seva moto a posteriori els estrena i ell els posa a la venda per comprar-ne uns altres, l'altre dia em ve a veure i em diu....vaja putada que un mecanic et tingui que tocar la moto s'en nova i canviar l'amortidor....li dic,si........tu has tingut molts problemes amb aixo....va quedar callat :girldevil :pegacul
Imatge

Avatar de l’usuari
Fiasco
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dl. set. 16, 2013 12:27 pm
Ubicació: Santa Coloma de Farners

Re: K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Entrada Autor: Fiasco » dl. juny 16, 2014 10:58 am

je je je, merci kpeps. Doncs em penso que sí que tiraré cap aqui. Tot i que després d'una molt clarificadora conversa amb l'Eva no creguis que no em fa gràcia la GT (ara ja no és la GTL). Tema amortidors, doncs no fa ni sis mesos que vaig haver de canviar l'ESA i l'ABS de la meva !!! Van posar-se d'acord per espatllar-se un darrera l'altre. No em puc queixar de BMW que va subvencionar amb el 50 % ambdues reparacions, en una moto de 7 anys !!!

La veritat però és que vaig provar la RT LC i és una meravella de moto pel meu gust i em penso que si acabaré esperant que ho solventin !!!

merci

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Entrada Autor: Eva » dl. juny 16, 2014 10:40 pm

Personalment m' encanta la GT, no la GTL. malgrat quant canvii de moto em pasaré a la Rt.

Ara aprofito la moto que tinc i que realment m´´ agrada. Més endevant ... menys pes...

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: K-1600 GTL vs RT 1200 LC

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. juny 18, 2014 2:23 pm

Jo entre les dues.........em quedo amb la Pan.... :smoke

Respon

Torna a “General”