Alerta Gravillon català

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Alerta Gravillon català

Entrada Autor: GRUM » dg. jul. 06, 2014 7:02 pm

Només informar-vos que, darrerament, tot i que no sortim gaire, els "grum" ja ens hem trobat "gravillon" en un parell de carreteres de la zona del Solsonès-Berguedà.
Així que aneu tots molt alerta, que es veu que estem agafant els mals costums dels veïns francesos :girldevil :girldevil :girldevil
Ara la única que recordo és la de Coll de Jou, pujant des de Solsona cap a Port del Compte. Hi vaig passar fa poquet sol perquè algú m'havia dit que estava acabada d'asfaltar i m'ho vaig passar genial, al cap de dues setmanes, hi vam tornar amb les dues motos i Kagum tot, ja hi havien escampat el maleït "gravillon", i no pas poc, així que a mitja pujada, volta i cap a casa :gosth
Aneu amb compte companys i companyes!! :please

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 06, 2014 8:42 pm

Gràcies per avisar, GRUM. Si en saps alguna més per la zona posa-ho també. :Thanks1
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 07, 2014 10:41 am

No entenc que estigui acavat d'asfaltar i en dues setmanas estigui ple de gravillo.....molt extrany ,oi ??
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 07, 2014 11:28 am

Pel solsonés.... he trobat molt sovint carreteres amb graveta.
Sobretot aquelles carreteres o camins veinals perduts...

és curios
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Esparver » dc. jul. 09, 2014 9:05 pm

Això t'ho trobes de tant en tant......la carretera de Sant Feliu de Saserra fins a Prats que vam fer el dia de la trobada a Osona, jo l'havia fet un temps abans i tots els parxes de la carretera eren plens de gravillons..........cap problema, aixeques el ritme, vas en compte i nar fent...........

Salutacions

Sam

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: JosepM » dj. jul. 10, 2014 8:35 am

Esparver ha escrit:... tots els parxes de la carretera eren plens de gravillons..........cap problema, aixeques el ritme, vas en compte i nar fent...........
EL problema és trobar-te'ls de sobte al mig d'un tomb. :Gun Com m'ha passat, per desgràcia, dues vegades a la vida.

Josep

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Jesus » dj. jul. 10, 2014 9:00 am

No sé si té a veure amb qui és el responsable del manteniment? Crec que la diputació es fa càrrec de les carreteres menys transitades.
Per aquí es troba grava a: Romanya, St Grau, Els Angels, Sta Peaia....un mal invent des del meu punt de vista!!!

Salut!!! :wink:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Esparver » ds. jul. 19, 2014 1:13 pm

Ahir a la tarda, tot acalorat, sortint de la feina amb la scoopy m'en vaig anar a fer Collsaplana, no se si van ser els del rallye, o els de manteniment de carreteres, però hi havia alguns petits parxes de quitrà, petits, que s'anaven desgranant perque amb l'aigua i demés no han cuallat bé........vaig fer tota la carretera esquivant pedres caigudes, vigilant on havien enquitranat i on la muntanya havia fet baixar sorra a la carretera..... no hi ha mes problema que ,vigilar una mica mes i corre un xic menys..........i mira que amb la scoopy que has de tivar de fre arreu, ja vaig tenir mes feina que si l'hagués fet amb la VFR.

Els de les carreteres d'aqui d'osona em van comentar que els han rebaixat el pressupost en un 60% i tenien les mateixes carreteres, mes accidents i menys pressupost..........apartir d'aqui, ho fan com poden, si amb gravillons poden asfaltar i que l'asfalt no salti..........millor que aquests parxes d'asfalt en desintegració que vaig trobar jo........en tot cas, ja hi farem passar algunes trobades de clàssics, allà on hi hagin gravillons, que aquests dels cotxes clàssics deixen la carretera ben neta amb els semislicks d'anar a "passejar"......... :mrgreen:

Salut

Sam

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: Alerta Gravillon català

Entrada Autor: Esparver » dc. ago. 20, 2014 9:06 pm

Ara m'en he enrecordat.......una altra carretera arreglada a base de gravillon, es la de Beget............nu se com esta, però al juny, quan hi vaig passar, relliscava anant en cotxe..............perque allà si hi havia mooooooooolt de gravillon! Hi passem oi, el 24?

Salut

Sam

Respon

Torna a “General”