caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Alex » ds. ago. 30, 2014 5:59 pm

Bones. El dia 18 d'agost quan em dirigia cap a Euskadi en una rotonda de les afores de Pamplona hi havia una "piscina" de gasoil. Dic piscina perque ocupava tota la rotonda.
Resultat que em van patinar les dues rodes alhora i vam caure. Jo tinc homoplat i tres costelles trencades i la meva xicota el colze dislocat.

La meva pregunta es si puc reclamar per l'accident al Gobierno de Navarra per l'estat de la via.

Ens veiem
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Cabirol » ds. ago. 30, 2014 6:13 pm

Osti tu quina mala llet, espero que os en recupereu lo mes aviat possible,
lo referent si pots demandar a algu, no ho se , pero no va venir la policia, ambulancia etc etc, depen del informe que fesin , si que pots demanar danys i perjudicis, ( no hi entenc en lleis, pero es el que penso)
ara paciencia amb aquestes costelles trencades, jo no men vaig trencar cap pero fot un mal de cu----osss

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 30, 2014 7:37 pm

Si va venir la policia a fer el "parte" al moment del accident, crec que pots demandar per que va veure que va passar
Si no va venir ningú...crec que no hi pots fer res. Intentar es pot però........

Anims en la recuperació!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. ago. 30, 2014 8:56 pm

Hosti, Àlex!!!
.... espero que us recupereu bé.
En quant a la reclamació....si hi ha testimonis o parte policial, pots reclamar, i ho has de fer, per la baixa i per la responsabilitat de qui és respondable del bon estat de la via.

Avatar de l’usuari
Ad_hoc
Presentats
Entrades: 146
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 4:54 pm
Ubicació: Sant Celoni

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Ad_hoc » ds. ago. 30, 2014 11:43 pm

Jo també crec que has de reclamar, doncs vàreu caure pel mal estat de la calçada amb substàncies lliscants. Mira be contra qui reclames, que sigui el responsable del manteniment de la carretera. Millor parlar amb un advocat que t'assessori.
Aquest estiu vaig passar amb la meva dona per un seguit de rotondes a Pamplona i per sort tot estava bé. :heat

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Trencaferro » dg. ago. 31, 2014 2:04 am

Pots reclamar al responsable de la via, en cas de que l'atestat policial posi que la causa principal de l'accident és a consequència de l'oli caigut al mig de la calçada.
Ho podries intentar, en cas de que fossis l'únic vehicle accidentat, i lo de l'oli t'ho haguessin posat com a causa secundaria a l'accident.
Però, si no has avisat a ningú pels motius que sigui, o si, i la Guardia Foral o l'Ertxaina (ara no sé de qui és competència allò) ha posat com a causa principal de l'accident la manca de pericia a la conducció per part del conductor, ho tens bastant dificil per no dir impossible de guanyar'ho.(si hi passen 100 vehicles pel lloc del accident i només se n'accidenta un, això es considera una manca de pericia a la conducció. Depèn de qui ho faci i com ho valori.).

La teva companyia d'assegurances pot aconseguir i de fet ha de tenir l'atestat, mira d'esbrinar a veure què posa.

Sort i et desitjo una ràpida recuperació.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Alex » dg. ago. 31, 2014 11:11 pm

Gracies nois. Doncs si que va vindre la foral. I ara a l'espera de veure les diligencies. I ja us dic que de manca de percia resderes. Fins i tot va caure un ambulanciero del munt de gasoil que hi havia. Era imposible la circulacio per vehicles de dues rodes.

Ara a esperar diligencies i a veure que diu la companyia
V's i ens veiem
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Jordi » dv. set. 05, 2014 1:17 pm

Primer de tot, molts anims i recuperat ben aviat.
En segon lloc, que tinguis molt d'èxit amb la teva reclamació.
En tercer lloc:
Per quins set-sous, a les ITV's no es verifica l'estanquitat del tap de combustible?

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Esparver
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dt. oct. 29, 2013 11:19 pm
Ubicació: Taradell
Contacta:

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Esparver » dv. set. 05, 2014 9:15 pm

I qui diu que no es verifiqui? se sol verificar perque es un element de perillositat, per el marder, i pels gasos........ara bé, esta ple de mangantes de gasoil pel món que no tenen res mes a fer que anar trinxant taps dels diposits dels camions per fotre'ls el combustible.......hem vist mil invents per parts dels pobres camioners perque no els passi mes, però a mes d'això, també et sols trobar el típic personatge, que li ensenyes que el seu camió o cotxe perd gasoil a raig, i li sua tres nassos el tema.........es mes, s'emprenya si es veuen suspesos a la itv per aquesta qüestió........apartir d'aqui, ja sé que sempre té la culpa el mateix, però també hi ha gent de la itv que va en moto, hi ha camioners preocupats per portar el seu vehicle en bon estat, i hi ha d'altre gent que es al món perque hi sigui la mostra...........

Salutacions

Sam

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Alex » dl. set. 22, 2014 7:33 am

Nois. M'ha arribat l'atestat. Posa que la causa principal i unica del accident son els 60 metres de gasoil que hi havia.
Ara el meu advocat reclamara al consorci i al Gobierno de Navarra

A veure si rasquem algo :lol:
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: caiguda per gasoil. Es pot reclamar?

Entrada Autor: Albert » dl. set. 22, 2014 9:12 am

Holaaa,

Paciència amb les costelles i ànims per aquesta recuperació.

Una bona noticia que l'atestat digui això, segurament ja tens molt de guanyat.


:cry: :wink:
Sort,

Respon

Torna a “General”