650X ha escrit:Les últimes imatges del video sembla la carretera de santa Fe al Montseny
Bones,
tens tota la rao, les ultimes imatges son pujant a Santa Fe del Montseny, i la resta diria que de Santa Fe a Viladrau, aquest matí he parat al mateix lloc on para la noia del video.
Kike Esteban ha escrit:Doncs mireu això. Marta, aquesta és la teva.
salut.
Kike.
Steelman ha escrit:[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Srta. Marta, per lo què he sentit d'alguns ocellets per aqui i algunes cotorres per allà, m'imagino que ja la tens. Però, entre aquestes dues, aquesta crosrunner és infinitament millor i mil vegades més bonica que el rotax bicilindric, ara, una altre cosa és el preu... :pegacul
(Ara, suposo que amb la bicilindrica tindries molt d'èxit a les discos Arena, perquè el paio del video té molta pinta de mossega-coixins!!! Juas juas jaus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Has mirat la que volies provar i no varem tenir temps?
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
20 cv més de potència, suspensió invertida, doble far i sense ser guenya, pantalla alta, punys calefactats i top-case, i a sobre a un pvp molt inferior. (Ja saps que pots venir qualsevol dia a aprovar-la encara que estigui limitada, i aprofitem a fer unes birres per celebra'ho!) :groupwave
Això si, si vens a esquiar a baquèira i no vas amb tres lletres et mirarem malament! Jajajajaajjaa :smoke :smoke
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
He estat quatre cops usuari d'Honda, es una gran marca, però ultimament tenen el punt de mira una mica desviat, francament. El reciclatge de la VFR 2002, si fos barata....encara, pero a + de 10.000 euros.....francament,em planteijo coses mes modernes, com per exemple la F 800 GS
Josepmaria ha escrit:He estat quatre cops usuari d'Honda, es una gran marca, però ultimament tenen el punt de mira una mica desviat, francament. El reciclatge de la VFR 2002, si fos barata....encara, pero a + de 10.000 euros.....francament,em planteijo coses mes modernes, com per exemple la F 800 GS
Potser si que no es motor de ultima generació el de la Crossrunner, i potser si que el preu es una mica elevat, però vols dir que realment es mes "moderna" la F 800 GS???
Jo de tu, abans de decidir-me per una cosa o altra les provaria les dues, n'estic segur que la mecànica de la Crossruner no et decebrà gens!!!
Kike Esteban ha escrit:Doncs mireu això. Marta, aquesta és la teva.
salut.
Kike.
No dic pas que no pugui anar bé aquesta moto, però..... Kike.....
mes enllà de les motos de BMW també hi ha vida!!!!
8)
Evidentment, Albert. Tens tota la raó. Però conec dues noies que porten la F700 GS i que tiren molt, com ara la Kinder, i per això li recomano. Jo he provat una i vaig quedar sorprés. A última hora totes les motos van bé i depén sempre del gust de cadascú. Que per això hi ha moltes marques!!. De totes maneres recordo que en veu baixa la Marta va dir-me que aquesta moto no tenia cardan!!! Qué vol la Kinder???
:roll: :Saludant
Salut.
Kike
Kike
per la qualitat dels components i ben feta com te que estar (no oblidem que es HONDA) el preu es correcte,desde el punt de vista comercial no es pot comparar amb cap altre Japonesa,tenim la mania de generalitzar com si totes fosin iguals i tinguesin que valdre el mateix i no es aixi,de la mateixa manera que hi han Mercedes i Opel's,pero aquesta maquina amb 100000 km's ben cuidada anira igual que el primer dia i altres motos de altres marcas aixo es IM-PO-SI-BLE.
p.d un altre cosa es que sigui lletja de pebrots i els de Honda encara no hagin fet fer el Harakiri al seu dissenyador estrella que aixo es un altre quiestio :pegacul
Tal com apunteu, crec que amb cardan seria "LA MOTO", (El mateix que li passa a la V-Strom 1000), ara bé, posar un cardan no crec que sigui gaire senzill i això té un preu tot i que penso que si ho fessin, també l'aplicarien a la VFR i altres futurs models, per la qual cosa la inversió quedaria amortitzada ràpidament.
Comparo les imatges de la nova amb la vella i observo que no es tracta d'un "restiling" superficial, sinó que es tracta d'un model completament nou. No veig res que s'hi assembli, el xassís i frens son completament diferents i això es un valor afegit.