Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Jordi » ds. oct. 11, 2014 10:34 pm

Hola,

Finalment he escollit Cal Quico, a Prats de Lluçanès. Un lloc força maco, tan de fora com de dins, on m'han fet una bona selecció de viandes i espero que a tothom agradi.
Primer he anat a La Mola, on la porta era tancada amb els amos a l'interior (i una merda de gos d'aquells chihuahua que no paren de bordar). He trucat i la dona, sense ni girar-se a mirar qui era, ha cridat molt grollerament que "està tancat", ho he intentat en dues ocasions mes i no he obtingut resposta. Ells s'ho han perdut.

Moltes gràcies a tots per els vostres suggeriments!!!!!! :Thanks1 :Thanks1 :Thanks1

Jordi "Prony·
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Storm » dt. oct. 14, 2014 7:15 pm

L'enhorabona pel casament, Prony. Que vagi bé, el banquet. Records a la núvia de part meva :Banda

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Jordi » dt. oct. 14, 2014 8:15 pm

Storm ha escrit:L'enhorabona pel casament, Prony. Que vagi bé, el banquet. Records a la núvia de part meva :Banda
Culleres!!!!! I com ho has endevinat?? No ho sabia ningú de Mototurisme!!!
Oju!!!! Que no és per "penalti", sinó per por de que se me la emporti un altre!!!!
Això si, li te una mania terrible a les motos i als moteros per la qual cosa no sé si desprès de la ruta de Nadal (que ja tinc contractada) tindrem oportunitat de veure'ns gaire mes.
I es que tiren mes dos tetes que dos cilindres boxer......... (I quines tetes, Verge Santíssima)

Jordi "Prony-in-love"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Mamut
Presentats
Entrades: 612
Membre des de: ds. jul. 09, 2011 6:51 pm
Ubicació: Andorra

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Mamut » dc. oct. 15, 2014 12:34 am

Encara no he rebut la participació de casament perquè aqui dalt el correu arriba tard, però pots comptar amb mi.
A Cal Quico has dit, oi?
.
Estem en guerra

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 15, 2014 12:41 pm

Prony es un lloc molt maco per anar-hi,ademes et puc dir que jo hi vaig fer un cop un dinar que vaig organitzar i bon servei i bona teca,l'unic que et puc aconsellar es que truquis la setmana abans d'anar-hi per confirmar ja que a vegades d'aquella agenda els cauen las lletres :please :Banda
p.d de lo del casament no se que dir-te,pensa-ho be ja que si amb 56 anys encara es ''flor'' algun gat ''encerrao'' hi ha,aixo t'ho dic com amic que no vull ''malmeter'' :Saludant
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: Jordi » dc. oct. 15, 2014 1:50 pm

Mamut ha escrit:Encara no he rebut la participació de casament perquè aquí dalt el correu arriba tard, però pots comptar amb mi.
A Cal Quico has dit, oi?

Jaume, no pateixis que et tinc a la llista, la Gloria Camila encara no ha enviat les participacions perquè fins dissabte no vam confirmar el restaurant.
Kpeps ha escrit:Prony es un lloc molt maco per anar-hi,ademes et puc dir que jo hi vaig fer un cop un dinar que vaig organitzar i bon servei i bona teca,l'unic que et puc aconsellar es que truquis la setmana abans d'anar-hi per confirmar ja que a vegades d'aquella agenda els cauen las lletres :please :Banda
p.d de lo del casament no se que dir-te,pensa-ho be ja que si amb 56 anys encara es ''flor'' algun gat ''encerrao'' hi ha,aixo t'ho dic com amic que no vull ''malmeter'' :Saludant
Josep, ja està trucat i reservat, mai deixo les coses per l'últim minut, de totes maneres anirem a tastar els plats per escollir el menú. Com que no tenia la teva adreça, la participació anirà a la teva feina.

Jordi "Prony-in-love"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 803
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Cerco restaurant per l'oest d'Osona

Entrada Autor: VMan » dc. oct. 15, 2014 2:25 pm

EPPPPPP!!!!! nosaltres vindrem de gorres al casament :aplau1 :aplau1 :aplau1 :smoke :smoke :smoke paga en Jordi I "Rei de TerrassaCITY"
:Banda :Banda :Banda :Banda :Banda :Banda :Banda :Banda :Banda :Banda

Respon

Torna a “General”