Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: JosepM » dg. oct. 26, 2014 12:46 pm

Hola companys,

no he anat mai a aquestes dues concentracions, ni crec que ho faci, perquè les concentracions no són lo meu, i anar per Espanya no m'atrau massa... Però crec haver llegit que alguns de vosaltres sí que hi heu anat.

Arran de la notícia de la suspensió del Pingüinos 2015, m'ha agafat la curiositat.

L'alcalde de Valladolid en culpa uns "ecologistes síndria, verds per fora i rojos per dins".
Hi ha manifestació de motoristes contra la suspensió.
Hi ha qui diu que els pingüins aquests hi anava massa gent, i portant la moto amb el remolc, i que l'altra (Motauros) és més autèntica.
També hi ha qui diu que l'organització de Pingüinos busca molt el benefici, mentre que l'altra és de moteros per a moteros (vaja, com les KDD que feu vosaltres).
I tal i tal.

Com deia, m'ha agafat curiositat. Algú me'n podria fer cinc cèntims des de l'experiència?

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Jordi » dg. oct. 26, 2014 7:01 pm

Si vols anar a donar de menjar als habitants de Tordesillas, que s'exciten com conills i viuen de la massacre del Toro de La Vega, ves a Motauros.
Jo si tingués un sac ple d'antrax, aniria a Tordesillas i fumigaria el poble sencer. No deixava ni el Parroco ni el Sargento de la Guardia Sivíl.
M'en faig creus de que un mototurista hi va anar l'any passat. I encara li dirigeixo la paraula!!!! Però com que es de la zona dels correbous.....
Imatge
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Pere29 » dg. oct. 26, 2014 8:33 pm

Prony ha escrit:Si vols anar a donar de menjar als habitants de Tordesillas, que s'exciten com conills i viuen de la massacre del Toro de La Vega, ves a Motauros.
Jo si tingués un sac ple d'antrax, aniria a Tordesillas i fumigaria el poble sencer. No deixava ni el Parroco ni el Sargento de la Guardia Sivíl.
M'en faig creus de que un mototurista hi va anar l'any passat. I encara li dirigeixo la paraula!!!! Però com que es de la zona dels correbous.....
Imatge


Sincerament Prony i amb tots els respectes crec que barrejes coses sense venir a cuento, anar a una concentracio com aquesta et pot agradar mes o menys pero jo no veig la relacio amb el toro de la vega, es una macro concentracio de gent que li agrada la moto. (simplement)

Jo e anat un cop a Pinguinos (2007) vaig disfrutar molt vaig coneixer molta gent jo recomano que com a minim un cop anar.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Jordi » dl. oct. 27, 2014 9:43 am

Hola Pere29, segur que tens tota la raó. Disculpa'm
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Kpeps » dl. oct. 27, 2014 7:34 pm

a mi em sembla que aquestes dues macroconcentracions en el fons son el mateix,al principi la montan uns,els Pingüinos,en acavat la pilota es comença a fer grossa i el negoci tambe per lo que uns quants dels primers organitzadors decideixen fer els Motauros aduint la autenticitat,com tambe passa a altres concentracions,jo no hi he anat mai ni i anire ,pero la gent que hi va repeteix,per lo que alguna cosa bona han de tenir,per lo que tinc entes ultimament ja no deixaven entrar ni cotxes ni quads ni furgonetas de suport....
p.d. si la fesin en qualsevol poble de las rodalies tambe tindrien quorum si li conserven el nom,per lo que lo de Tordesillas sembla comedia.
Imatge

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Sidru » dl. oct. 27, 2014 8:42 pm

Hola que tal,
deixant a banda totes les qüestions polítiques i demes histories, et dire que es una de les concentracions d'hivern mes antigues d'Espanya. El fet principal es que a partir del 2000 (aproximadament...), el grup que portava tota la moguda (em sembla que es diuen Turismoto), per diverses raons, pero principalment per calers es varen dividir, el gruix important es va endur el nom de la concentració Pinguinos i els restants varen muntar els Motauros. Pinguinos en clara política de molta gent i els Motauros mes petit, de totes maneres actualment parlem de mes de 25000 Pinguinos i prop de 3000 Motauros..... Pinguinos es mes comercial....no sol fer-la molt temps al mateix lloc.....van on els "ajuden mes", Motauros des de fa anys a Tordesillas. Personalment en dec portar uns 15 anys, no seguits .... m'agrada més Motauros, menys gent (tot i que ja som masses), tens el poble a cinc minuts caminant, etc.... Si busques una concentració d'hivern autentica ...ja fa anys que aquestes no ho son.... Pero aixo no vol dir que amb una bona colla t´'ho passis molt be, sempre es coneix gent i la ruta per la 122 fins alla, esta molt be....
Aquest any segurament aniré als Motauros....cosa que em fa un xic de por....sinó fan l'altre...estara a petar..!!!!!

Salut i benzina.... :smoke :smoke :smoke

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 27, 2014 11:56 pm

Sidru ha escrit:Hola que tal,
deixant a banda totes les qüestions polítiques i demes histories, et dire que es una de les concentracions d'hivern mes antigues d'Espanya. El fet principal es que a partir del 2000 (aproximadament...), el grup que portava tota la moguda (em sembla que es diuen Turismoto), per diverses raons, pero principalment per calers es varen dividir, el gruix important es va endur el nom de la concentració Pinguinos i els restants varen muntar els Motauros. Pinguinos en clara política de molta gent i els Motauros mes petit, de totes maneres actualment parlem de mes de 25000 Pinguinos i prop de 3000 Motauros..... Pinguinos es mes comercial....no sol fer-la molt temps al mateix lloc.....van on els "ajuden mes", Motauros des de fa anys a Tordesillas. Personalment en dec portar uns 15 anys, no seguits .... m'agrada més Motauros, menys gent (tot i que ja som masses), tens el poble a cinc minuts caminant, etc.... Si busques una concentració d'hivern autentica ...ja fa anys que aquestes no ho son.... Pero aixo no vol dir que amb una bona colla t´'ho passis molt be, sempre es coneix gent i la ruta per la 122 fins alla, esta molt be....
Aquest any segurament aniré als Motauros....cosa que em fa un xic de por....sinó fan l'altre...estara a petar..!!!!!

Salut i benzina.... :smoke :smoke :smoke
Mira !! fa dies que penso en tornar-hi, potser podrem fer un altra viatge junts..si em vols d'acompanyant. :mrgreen:

He recuperat aquesta foto de quant ens varem conèixer, Pingüinos 96...fa quantre dies d'això.

Imatge

I aquestes del 97.

Imatge

Imatge

I el 99, quins records !
Imatge
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Cristina » dt. oct. 28, 2014 1:44 pm

.
Ostres Siono!!
Quines "antiguitats" :lol: :lol:

Jo he estat tres cops a Pingüinos i dos a Motauros, la darrera aquest any.

viewtopic.php?f=2&t=15863


Sí, Pingüinos més massificat que Motauros, fins al moment :roll: . Però si t'agraden les motos i el bon ambient són dos llocs on anar a passar-ho bé, tot va a gustos i sempre deixant de banda altres temas eh Prony.

Jo amb quedo amb Motauros. :aplau1

Per cert, ja hi ha dates per Motauros 2015: del 15 al 18 de gener.

:Banda :Banda

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 28, 2014 11:06 pm

Cristina ha escrit:.


Jo he estat tres cops a Pingüinos i dos a Motauros, la darrera aquest any.

viewtopic.php?f=2&t=15863

Banda :Banda
Jo la veritat és que ara mateix no sé quants de cops hi he estat, no tants com en Sidru però si uns quants, fins hi tot he anat dos cops sol a Motauros.
Cristina he mirat el teu enllaç d'aquest any i en sembla que hi ha una errada, dius que per en Xavi (Xgal) era el primer cop, però en sembla molt que deu tenir mala memòria ja que un any varem compartir la mateixa tenda, el que si no recordo era a on, si Pingüinos o Motauros?
Fa temps que ens varem decantar per Motauros, la super massificació cansa una mica i fa molta mandra. Potser el que cansa més és veure que hi ha molt de "fantasmet" i a mi m'agrada tenir l'exclusivitat en això. :mrgreen: de totes formes es com tot a la vida, ja et poden dir el que vulguin que fins que no ho has vist amb els teus ulls no pots dir si a tu t'agrada o no.

L'últim cop que vaig anar a una d'aquestes va ser a Motauros el 2010, va ser un viatge entretingut ja que abans de sortir de l'Eix ja ens va agafar la primera nevada i força maca, amb el cul ven apretadet esperant arribar a l'Autovia i allà...buuuufffffff varem veure algunes imatges que encara recordo, tot de motos aturades buscant-se la vida i nosaltres com si fosim "professionals" endavant amb la carretera plena de neu glaçada. Aquell moment, avançant totes les motos aturades amb les nostres trails carregades a tope és una imatge que quedará per sempre al meu record. Nosaltres pensant : El cab*ó d'en Pasqual no pensa aturar-se ? i els altres pensant: Si que dominen aquests tius. Les dues cares de la mateixa moneda.
Aquesta foto és a Lleida, només queden 600 km.
Imatge

Altra gent va penjar fotos d'aquell dia, fotos com aquesta. :heat
Imatge
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Sidru » dc. oct. 29, 2014 12:04 am

Casiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... :groupwave :groupwave :groupwave :groupwave
Jajajaja......ja ho crec que em de tornar-hi ..... :run

Molts bons moments .....per cert tal com dius en XGal en porta mes d'un....em sembla que uns tres.
Ja et fare visita de cortesia....ja saps que sempre et tiro la canya per anar-hi...cuida't company!!!!! :smoke

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Xgal » dc. oct. 29, 2014 8:35 am

:groupwave :groupwave
Ep nois, ja podeu comptar amb mí per el próxim Motauros :Banda , espero que no hi hagi molta gent, però el fet que no es fagi Pinguinos, suposo que molta gent irà a Motauros :aplau1

De totes maneres, ja em podem anar parlant.......... :conversa
Per cert, quines dates és fa??

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Pere29 » dc. oct. 29, 2014 4:52 pm

Doncs jo tambe estare atent a aquest fil perque fa molt temps que vull anar a motauros, de moment prefereixo no comprometrem a res, perque ultimament quan planifico les coses amb molta antelacio no se que passa que al final no surten.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Kpeps » dc. oct. 29, 2014 10:12 pm

Senyores i senyors,potser molts neofits estarem atents en aquest fil a veure com avança ja que el mai..es converteix en potser...i el potser en som-hi... :groupwave
Imatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Pasqual » dj. oct. 30, 2014 6:20 pm

Siono, potser si que la memòria ens falla :smoke :smoke

Fas fer una crònica del viatge a motauros que crec és aquesta motauros-cronica-i-fotos-vt2801.html però no la puc obrir. Crec era el 2010 (em puc equivocar) i mai oblidaré la imatge teva i d'en Sidru "volant" per els camps i carreteres nevades de Soria......

Buscar que de ben segur deus tenir alguna foto com aqueste que son teves

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 31, 2014 2:08 pm

Pasqual ha escrit:Siono, potser si que la memòria ens falla :smoke :smoke

Fas fer una crònica del viatge a motauros que crec és aquesta motauros-cronica-i-fotos-vt2801.html però no la puc obrir. Crec era el 2010 (em puc equivocar) i mai oblidaré la imatge teva i d'en Sidru "volant" per els camps i carreteres nevades de Soria......
Aquí tens l´enllaç correcte i la podràs obrir
http://mototurisme.cat/viewtopic.php?f=1&t=2801
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Josepmaria » ds. nov. 01, 2014 10:44 am

Curios post, no l'interessa ni pensa asistir-hi mai...sincerament, jo ocupo el meu temps en coses que si m'interessin i en motivin a futur. Jo "si" he assistit a les dues, i el de menys son les concentracions en si, que com totes, son un recull de contrastos. Per mi el mes important es el cami, i si m'apureu les inclemencies del temps. Travessar la península en moto, sempre es un plaer, aquí no pondera res mes que el fantastic paisatge, carrteres solitaries i el rum rum del motor (bóxer en el meu cas, el millor per mi) de la moto.

per qualsevol altre cosa, ja tenim el aborrit dia a dia...
BMW R 1200 GS LC 2015

[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Curiositat sobre Pingüinos i Motauros

Entrada Autor: Xgal » dg. nov. 02, 2014 9:13 pm

Algú va dir, No importa el destí, importa en camí................

I si a més hi vas els companys........que més vols :run

Respon

Torna a “General”