Hola nois !!
Doncs si, si et compres una GS amb prop de 100.000 Km's et regalen les pràctiques de mecànica de franc !!
Després de la sustitució de l'amortidor davanter, pel que em vaig haver de fer un extractor de molls a mida, ara em toca una altra cosa.
...i és que venint de Huesca la moto se'm fotia 6.8/6.9 l/100 Km's, tot a velocitat legal, i jo mosca, que què culleres seria?, vent de cara?, les maletes?, una averia a la injecció?, la qualitat del combustible de l'Eroski? ???
Doncs el divendres tornant d'un recado a Tarragona anava sentit com que les estriberes em vibraven més del normal donant gas, i si el treia se n'anaven ???? coi, sembla que la transmissió fa algun krok-krok més notori del normal... En arribar a casa vaig fer girar la roda en buit i ja em va donar la sensació de que venia de la cardan.
Avui retiro amb el dit la goma mig trencada de la sortida del canvi i... et voilà !!!! només m'hi queda mitja creueta !!!! :groupwave :groupwave
Aquí us deixo el testimoni de la raó d'haver de desmuntar tot el braç, i així aprofitaré per portar el grup del darrera a posar-hi rodament/s nou/s.
Salut i bon vi !!! (com algú ja em diu).
Ximet Ric
Compra una BMW i et regalem pràctiques de taller de franc !
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Compra una BMW i et regalem pràctiques de taller de franc !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Compra una BMW i et regalem pràctiques de taller de fran
es clar,amb 100.000 km's ja surten coses d'aquestes (i amb menys tambe) depen del us que si aixi donat aquestes duran mes o menys,he vist cardans i canvis amb mes de 200000 km's ,encara que amb motos amb els manteniments al dia sense faltar-ne un,son peçes de desgast que van petant i si no tens mans per fer-ho tu pot sortir una mica ruinos,quan diuen que una BMW es per tota la vida es cert,el que ens hem de fer a la ideia quan compres motos amb cert kilometratge es que surten coses aixi i las has d'anar reparant,jo en tinc una de 40 anys i lo bo es que tot es reparable,pero com he dit,si no tens ideia de mecanica mes val que la canviis a partir de certs km'ss si el que vols es no reparar res :Banda.
p.d. Ximetric ,tens moto per anys que el motor si te oli es de lo poc que no et fallara mai ,per lo demes ....mastermans :mrgreen: lo bo per els manetes es que ara hi ha molta peça de recanvi de segona ma :idea es questio de buscar.
p.d. Ximetric ,tens moto per anys que el motor si te oli es de lo poc que no et fallara mai ,per lo demes ....mastermans :mrgreen: lo bo per els manetes es que ara hi ha molta peça de recanvi de segona ma :idea es questio de buscar.
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3102
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Compra una BMW i et regalem pràctiques de taller de fran
Hola Ximetric, no cal que desmuntis el braç. Desmuntes el tirant superior del grup del darrera i quan aquest baixi (vigila el latiguillo de fré) estira de l'arbre i et sortirà sense gaire dificultat. Llavors el portes a un taller mecànic on et posaran unes creuetes normalitzades infinitament mes bones i infinitament mes barates que les originals, les quals, per mes "inri", porten untadors per poder-els-hi fer un manteniment.
Quan el tinguis, neteja be i unta els estriats (mascle i femella) i amb amb un tub subjectes l'estriat del costat del grup, de manera que puguis introduir, amb molta delicadesa, l'arbre (des del costat del grup) i amb tacte acoseguiràs sense dificultat (si es net i untat) encarar els estriats i ja ho tindràs a lloc.
T'aconsello que primer de tot posis el maleït fuelle del davant perquè jo, quan vaig fer el canvi de marxes, vaig trigar mes estona en posar aquest fuelle que en muntar la resta de la moto. Es, amb diferència, la part mes complicada que vaig tenir que fer.
Al grup, vols dir que realment has de canviar els rodaments?? L'oli del grup s'embruta desseguida i es IMPRESCINDIBLE canviar-lo sempre, a l'igual que el de la caixa de canvis. Les partícules metàl·liques barrejades amb l'oli fan una pasta que es pitjor que l'esmeril.
Jordi "Prony"
Quan el tinguis, neteja be i unta els estriats (mascle i femella) i amb amb un tub subjectes l'estriat del costat del grup, de manera que puguis introduir, amb molta delicadesa, l'arbre (des del costat del grup) i amb tacte acoseguiràs sense dificultat (si es net i untat) encarar els estriats i ja ho tindràs a lloc.
T'aconsello que primer de tot posis el maleït fuelle del davant perquè jo, quan vaig fer el canvi de marxes, vaig trigar mes estona en posar aquest fuelle que en muntar la resta de la moto. Es, amb diferència, la part mes complicada que vaig tenir que fer.
Al grup, vols dir que realment has de canviar els rodaments?? L'oli del grup s'embruta desseguida i es IMPRESCINDIBLE canviar-lo sempre, a l'igual que el de la caixa de canvis. Les partícules metàl·liques barrejades amb l'oli fan una pasta que es pitjor que l'esmeril.
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Re: Compra una BMW i et regalem pràctiques de taller de fran
Hola Llorenç !
Els kilometres per si sol no em semble masses per un cardan. Ja et dic, a la Rider de Formigal, just passant el túnel del Monrepos, una amic meu que venia amb la seva RT, va trencar una creueta, amb 190.000 kms. Fins llavors la moto no había donat problemas. Grua, moto cap a casa i El Guillem i jo, amb paquet a la moto . La RT ja esta reparada, amb material nou, no pas de segona má que no saps l'estat. Total, que la RT es apun de fer ja els 200.000 kms i te molta corda per endevant.
Anim ! tremendo , ( Vull veure les fotos d'ucraïna !!) :workpc
Els kilometres per si sol no em semble masses per un cardan. Ja et dic, a la Rider de Formigal, just passant el túnel del Monrepos, una amic meu que venia amb la seva RT, va trencar una creueta, amb 190.000 kms. Fins llavors la moto no había donat problemas. Grua, moto cap a casa i El Guillem i jo, amb paquet a la moto . La RT ja esta reparada, amb material nou, no pas de segona má que no saps l'estat. Total, que la RT es apun de fer ja els 200.000 kms i te molta corda per endevant.
Anim ! tremendo , ( Vull veure les fotos d'ucraïna !!) :workpc
BMW R 1200 GS LC 2015
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]
[smiley smilie=10 fontcolor=000000 shadowcolor=000000 shieldshadow=1]JM[/smiley]