IMPOSSIBLETrencaferro ha escrit:Jo pel què he llegit i vist, aquesta que han presentat, no porta palanca de canvis, m'imagino que anirà amb el sistema DCT.
Què en penseu d'això els que feu off i l'heu provat a la crostourer?
Teoricament es mes ràpid i mes facil de cambiar que un manual, crieu que pot ser un gran pas per una moto endurera al 80%???
AL menys amb la versió que te la Crosstourer DCT. M'explico: LA moto desembraga automàticament a pocs km per hora i no torna a embragar, per tant el motor no reté gens amb descensos. I això és un perill inmens!
Per que torni a retenir el motor cal donar una punta de gas. La qual cosa provoca augment de la velocitat... Just l'efecte contrari del que vols provocar amb la retenció.
No sé, pot ser si ho fes a 0 km/h la cosa canviaria. Vaja ho diré diferent. No tens el joc d'embrague que fem servir per mesurar la força amb la qual treballa la tracció.
Vaja, aquesta és la meva humil experiència!!!
Potser vaig errat en algún punt, però jo ho tinc captat així.
(Dit això el DCT és una meravella de la técnica i va de nassos)