L'acompanyant queda cobert en un accident

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Alex » dj. nov. 06, 2014 8:17 am

bones, despres de l'accident de fa uns mesos en que la meva parella va estar de baixa prop d'un mes i mig i ha estat fent rehabilitacio, la companyia VERTI diu que els danys corporals i les indemnitzacions les ha de pagar qui ha provocat l'accident.

jo tenia entes que era la companyia qui li pagava i despres reclamava al causant de l'accident

a les clausules de contracte no hi posa res, si que hi posa que queden coberts els tercers

algu sap que s'ha de fer o si es correcta l'actuacio de VERTI ?
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Minina » dj. nov. 06, 2014 8:27 am

En el meu cas tot va quedar cobert per la companyia, em van pagar la rehabilitació i indemnització per el temps de baixa, crec recordar que era amb Helvetia.

A casa sempre m'encarrego de fer les contractacions i l'únic que ser es que pots assegurar-la amb acompanyant o sense, no se aquesta companyia com funciona. També he de dir que nosaltres en aquell moment la teniem a tot risc, que no se si té res a veure en el cas d'acompanyants i ens ho vam fer nosaltres, no hi havia un tercer. Si es culpa d'un tercer sempre s'ha de fer càrrec aquest tercer, o la seva asseguranssa, en el teu cas el gobierno de Navarra. L'advocat que t'hagi portat el cas jo crec que hauria de reclamar això també, sinó la teva parella s'ha de buscar un advocat per que li reclami.

A veure si hi ha algun expert que et pugui ajudar.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7586
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. nov. 06, 2014 9:32 am

Hosti, Àlex....mira-ho bé; a veure si t'ho ha de mirar un advocat.

Avatar de l’usuari
Jg200266
Presentats
Entrades: 13
Membre des de: dt. set. 23, 2014 6:29 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Jg200266 » dc. nov. 19, 2014 10:46 am

La compañía contraria t'ha de pagar tot si esta demostrat que es la culpable, en cas que l'accident fos culpa teva la teva companyia ha de pagar totes les depeses del acompanyant ja que juridicament es considera un tercer, i existeix jurisprudencia sobre el tema.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Alex » dj. nov. 20, 2014 8:06 pm

Doncs la companyia verti no vol pagar els dies de baixa a l'acompanyant. Diuen que s'ha de reclamar al gobierno de navarra
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Kike Esteban » dv. nov. 21, 2014 1:06 am

Doncs que reclamin!. l'apartat "reclamación de daños" no és precisament això? Aquests no son els de la "gente despierta"? doncs que despertin.
En el teu cas, procuraría un bon advocat i estudiaria la possibilitat de demandar a la teva companyia per "dejación e inhibición". Consell: Necessites un bon advocat, amb ganes de currar.
Salut i SORT!
Kike.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Albert » ds. nov. 22, 2014 5:57 pm

Holaaaa,
Kike Esteban ha escrit:Doncs que reclamin!. l'apartat "reclamación de daños" no és precisament això? Aquests no son els de la "gente despierta"? doncs que despertin.
En el teu cas, procuraría un bon advocat i estudiaria la possibilitat de demandar a la teva companyia per "dejación e inhibición". Consell: Necessites un bon advocat, amb ganes de currar.
Salut i SORT!
Kike.
Malauradament el Kike te raó segons jo ho veig. Massa sovint he vist que hi ha casos en els que es necessari buscar un advocat per aconseguir que la "teva asseguradora" faci la seva feina i s'encarregui de fer les reclamacions que li pertoquen.

Sovint ho deixem córrer per lo complicat que sembla aconseguir-ho, però amb un advocat que conegui una mica el tema, resulta molt més senzill.
Sort,

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Alex » ds. nov. 22, 2014 9:17 pm

Doncs dilluns tinc hora amb l'abogada i posarem una querella. I aixo que tinc dos motos asegurades a verti
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: L'acompanyant queda cobert en un accident

Entrada Autor: Kike Esteban » dg. nov. 23, 2014 1:34 am

Alex ha escrit:Doncs dilluns tinc hora amb l'abogada i posarem una querella. I aixo que tinc dos motos asegurades a verti
Recorda que si guanyes contra la teva companyia, aquesta ha de pagar les despeses del procediment. Estudieu amb l'advocada la possibilitat de reclamar a Verti indemnització per danys i perjudicis i també per incompliment de contracte. No t'arronsis!!
Salut i SORT.
Kike.

Respon

Torna a “General”