Preguntes CrossTourer

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: JosepM » dl. nov. 17, 2014 4:48 pm

Hola companys,

resulta que tinc una Varadero que se m'està fent velleta... i he pensat que la CrossTourer DCT podria ser una bona substituta... sobre tot després de fer-li una breu prova (que em caldria ampliar amb el concurs de la mestressa). Com que aquí en sou alguns que la teniu, goso fer-vos un parell de preguntes.

-Maletes. Les originals Honda són petites i/o no segures. A més, voldria aprofitar les meves Givi actuals. Un em va dir que les Monokey normals (com les meves E46) deixen poc espai per als peus del conductor, i que ell es va comprar unes Trekker. Me'n podeu dir alguna cosa?

-Protecció. Per l'alçada que faig, crec que la pantalla original alta m'anirà bé. Quant al cos i cames, no sé on he llegit que existeixen uns deflectors casolans, simples però que ajuden molt a que no arribi tan directe l'aire a les cames. Algú en sap res?

-Fre darrera (DCT). En el seu dia em va semblar que el fre del darrera era poc accessible per culpa del bony del DCT. He pensat que si me la compro m'hi aniria bé una maneta de fre de darrera, posada al manillar com si fos un scooter. Algú amb coneixements tècnics té alguna cosa a dir al respecte?

Gràcies,

Josep M.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Alex » dl. nov. 17, 2014 6:07 pm

Jo he tingut la vara i la crosstourer.
La ct no es la evolucio de la vara, es una altra moto.
Per proteccio la vara es molt millor que la ct. I a la ct has de ficar la pantalla givi tourer o la alta de la casa.
Amb la ct tindras problemes de cervicals i de radars

Pel meu gust les dues son massa pesadotes

Per mi una evolucio de la vara seria la nova v-strom, molt semblants de motor pero amb mes patada i menys pes. Ara, proteccio casi nula
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Jordi » dl. nov. 17, 2014 6:31 pm

JosepM ha escrit:Hola companys,
.........
-Fre darrera (DCT). En el seu dia em va semblar que el fre del darrera era poc accessible per culpa del bony del DCT. He pensat que si me la compro m'hi aniria bé una maneta de fre de darrera, posada al manillar com si fos un scooter. Algú amb coneixements tècnics té alguna cosa a dir al respecte?
........
Tècnicament es pot fer, no seria gaire complexe però m'agradaria que ho fessis. Hi ha diverses raons:

* Et va semblar que era poc accessible de la mateixa manera que uns guants semblen incòmodes els primers quilòmetres / hores. Segur que desprès de la primera sortida, i sense ni adonar-te'n s'haurà tornat "accessible".

* Perds la garantia del vehicle.

* Es EXTREMADAMENT PERILLÓS. Posar una maneta de fre on li correspon l'embragatge suposa que en un moment de despiste, instintivament vagis a prémer l'embragatge i resulta que es el fre. Molts dels que porten vehicle automàtic per primer cop, premen el pedal de l'embragatge quan resulta que s'ha convertit en el del fre. Es possible que al teu cotxe l'hi hagis de canviar la part del darrera.

* Si un altra persona condueix la teva moto, encara que sigui el mecànic, "ni te cuento" el que pot suposar-li.

* La CT porta frenada combinada, igual que la varadero, no?? Doncs no t'hi capfiquis.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 17, 2014 6:39 pm

Prony ha escrit:
* Es EXTREMADAMENT PERILLÓS. Posar una maneta de fre on li correspon l'embragatge suposa que en un moment de despiste, instintivament vagis a prémer l'embragatge i resulta que es el fre. Molts dels que porten vehicle automàtic per primer cop, premen el pedal de l'embragatge quan resulta que s'ha convertit en el del fre. Es possible que al teu cotxe l'hi hagis de canviar la part del darrera.
sI...
Una vegada, una companya de feina va regalar una Vespa al seu marit.
Com que jo vaig en moto i sé conduir moto em va dir que li portés a casa...
Quant em va veure tres cop seguits derrapant... em va dir..segur que la pots portar a casa??

Per instint, apretava "embrague" quant la moto pujava de voltes (sense pensar que ja canvien soles) i al fer-ho.... bloquejava darrera i derrapada!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: JosepM » dl. nov. 17, 2014 6:50 pm

Gràcies per les vostres aportacions, companys!

AIxò del fre del darrera, més que per conduir, és perquè resulta que a casa meva hi he d'entrar la moto, de cul enrera, en un pendent pronunciat.

Amb el fre del davant, rellisca, així que haig d'anar jugant amb el fre del darrera; i porto marxa posada per les quatre vegades a la vida que he hagut de deixar el fre del darrera per posar el peu a terra: deixant l'embragatge se m'ha aturat.

No sé com faria aquesta operació amb una moto alta, pesada, automàtica, i amb un fre de darrera mig amagat.

Salutacions,

Josep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 17, 2014 6:53 pm

i una crosstourer manual?
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: JosepM » dl. nov. 17, 2014 10:13 pm

Steelman ha escrit:i una crosstourer manual?
Això del DCT em va fer força patxoca...

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Trencaferro » dl. nov. 17, 2014 11:44 pm

Jo no ho he provat, però si va tant bé com els canvis sequencials en els cotxes, segurament també me l'agafaria amb DCT.


Enviado desde mi iPad con Tapatalk
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Alex » dt. nov. 18, 2014 7:20 am

El dct es lo millor que he provat mai
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 18, 2014 7:29 pm

Alex ha escrit:El dct es lo millor que he provat mai
Home, el mouse de canard també està molt bó! -nosweat -nosweat -nosweat -nosweat

Bromes a part, certament tens raó. És una delicia conduir amb un DCT a les mans. Jo n'estic encantadísim. Mai tindras mal a la mà esquerra si la maneta de l'embragatge va dura.

Com a experiencia personal, dir-te que el conjunt de canvi DCT amb el cardant és magnífic. Els canvi de 3a, 4a, 5a i 6a marxa ni els notes. Pots anar amb mode manual i anar baixant marxes fins entrar la 1a i no enterar-te. Tret que vas apretant - i ja no baixa més. Li trobo un petit inconvenient en les maniobres curtes a ciutat. No tens el toc d'embragatge i en alguns casos cal anar alerta!

Pel que comentes de la posició del peu dret per frenar. Amb els casi 18000km que hi porto MAI he tingut dificultat en frenar la moto. Que per cert va de conya. La frenada és contundent i l'ABS no és intrusiu. Porta frenada combinada que els més entesos dirant si és bó o no portar-ho, crec que és bona cosa. Tot i que és frena molt més amb el de davant. :D

El pes de la moto el trobo un xic elevat respecte a la competència i a mi em costa una mica entrar molt ràpid a les curves. Vaig més confiat amb la Husqvarna que pesa 145kg que amb la Crosstourer, però això és un tema personal meu. Unes bones mans amb aquesta moto poden portar un ritme endimoniat de veritat amb una posició de conducció super còmode i una suficient protecció de cos i cames. Per la meva alçada 1.73 i la cúpula alta no noto gens de pressió del vent als hombros, ni al casc ni a les cames, això si amb uns petits deflecteors originals a un preu molt asequible (estrany esent honda)

Qualsevol cosa que vulguis preguntar, aquí estic...

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 18, 2014 7:33 pm

Trencaferro ha escrit:Jo no ho he provat, però si va tant bé com els canvis sequencials en els cotxes, segurament també me l'agafaria amb DCT.


Enviado desde mi iPad con Tapatalk
Doncs si que va força igual. Tingues present que és doble embragatge i sempre porta una marxa engranada. No és per variador com els cotxes hybrids de toyota per exemple. És com el DSG de Volkswagen.

Té una pega, no pots fer soroll de motor a dins d'un tunel... -harhar -harhar -harhar

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 18, 2014 7:40 pm

A mi, quant Honda la va treure al mercat no era una moto que m'agradés..
Pero mica en mica i sobretot un dia que vaig estar mirant-la d'aprop amb un amic que la tenia..la vaig començar a mirar amb uns altres ulls
Imatge
Imatge





Aixó si, jo sense el DCT (m´agrada fer soroll als túnels HAHAHAHAH)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 18, 2014 7:48 pm

a mi m'agrada aquesta...

Imatge

:CatVictoria

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 18, 2014 7:54 pm

Aquesta és la que tenia el meu amic.
La va equipar molt be i a més li va posar un vinil vermell molt finet, que li quedava molt xula
Imatge Imatge Imatge Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Siset » dt. des. 09, 2014 11:01 pm

Ostres, fa dies que no entrava i no havia vist aquest post.
Porto 40.000 km amb la meva DCT i encantat de la vida. Aqui no s'ha entés gaire aquesta moto però fora si. Pots treure informació a "crosstourer.com" son bona gent.
Lo del fre de radere a la maneta esquerra treute-ho del cap.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Preguntes CrossTourer

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 10, 2014 9:00 am

Siset ha escrit:Ostres, fa dies que no entrava i no havia vist aquest post.
Porto 40.000 km amb la meva DCT i encantat de la vida. Aqui no s'ha entés gaire aquesta moto però fora si. Pots treure informació a "crosstourer.com" son bona gent.
Lo del fre de radere a la maneta esquerra treute-ho del cap.
hola Siset,despres de 40000 km's quin consum et fa de mitja ? si no es molt preguntar,cada quan fas las revisions i que valen mes o menys (si las fas a Honda,es clar) aquesta moto es molt incompresa,te un motor excelent,la van voler vendre com el que no es i es van fotre la patacada,pero es una maquina excelent.
Imatge

Respon

Torna a “General”