quina de novetats 2015 !!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 17, 2014 9:15 am

avui m'ha arrivat el meil amb les proves de producte de les ultimes novetats de MOTOS.NET i m'he quedat sorpres de la cantitat de novetats que hi han a nivell de totes les marcas,ja es va veure en els salons de Mila i Colonia ,pero alla no estavan provades,aqui ja han caigut en mans de profesionals :catok sera un any divertit en aquest aspecte i sembla que aquest nou concepte de ''trail de carretera'' iniciat amb la Versys 1000 crea adeptes deixo las proves amb els enllaços a veure si en un temps en veiem alguna a las sortides de MTC :catBirra

MV AUGUSTA,com sempre alta costura
http://motos.coches.net/noticias/mv_agu ... 7-[BOLETIN]

Yamaha MT 09 aquesta donara molt que parlar
http://motos.coches.net/noticias/yamaha-mt-09

BMW R 1200 R sense telelever .... despres de veure com anava la Nine T aquest diumenge crec que sobren les explicacions
http://motos.coches.net/noticias/bmw-r- ... 7-[BOLETIN]
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Jordi » dc. des. 17, 2014 2:52 pm

Molt maques totes, suposo que de les tres, la que mes possibilitats tindrà d'acompanyar-nos serà la Yamaha, atès a que el seu preu mes reduït i la seva versatilitat la posa molt per davant de les altres dues.
La MV Agusta es força bonica, però primer haurà de demostrar la seva fiabilitat i adequar el servei posvenda per poder oferir i atendre el volum d'unitats previstes.
La BMW es una moto de boulevard i, fins diumenge, era una moto per la qual sentia simpatia.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 17, 2014 4:53 pm

Prony ha escrit: La BMW es una moto de boulevard i, fins diumenge, era una moto per la qual sentia simpatia.
Jordi "Prony"
ai mareeee,que t´ha pasat ara ?? si no et va adelantar ningu a tu él diumenge :riure :riure
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 17, 2014 10:22 pm

La MT-09 Tracer és molt maca, a l'estil de la TDM. I a un preu que no arribarà als psicològics 10k.
Com també la nova Versys, tant la 650 com la 1000. Veig que ambdues marques estàn espavilant.

M'agrada que hi hagi "moviment", tot i que trobo a faltar R's de 250/400 cc, trails autèntiques de 500 cc, amb els seus 50 CV i amb menys de 150 kg plena, com també sportstouring de mitjana cilindrada amb cardan.

Potser perquè vinc d'una època que m'enamorava de molts models, cosa que ara no em passa? :catcallo
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Molinenc » dc. des. 31, 2014 7:24 pm

Em dona la sensació que aquesta yamaha s'infarà a ventes. Com diu el Randy, la barrera dels 10K es molt important per a molta gent, i despres d'haver llegit el resum, te molt bona pinta.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: quina de novetats 2015 !!

Entrada Autor: Steelman » dj. gen. 01, 2015 1:06 pm

La MT-09 fa moooooooooooooooooooooooooooooooolt bona pinta. Pot fer mal a la Crossruner nova que "juguen al mateix segment" pero amb un preu un 50% mes car (i aixo és molta pasta)

Tot i així, la foto "adventuritzada" de la Tracer... li han posat un pantallot que tela!

Imatge

En general fa molt bona pinta. Personalment em faltaria veure-la i probar-la, ja que no sé si el tamany és "tirant a fazer" o "tirant a Supertenere".


V's
Ex ...moltes coses

Respon

Torna a “General”