Llibre "Cinta Americana"

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Llibre "Cinta Americana"

Entrada Autor: Leclerk » dg. gen. 04, 2015 7:44 pm

Molt bones,

aquestes festes m'he regalat el llibre "Cinta Americana" del conegut Dennis Noyes.

Només volia dir-vos que, pel que porto llegit, pinta magnífic. No és cap novetat dir que en Noyes escriu molt bé. És molt interessant amb força dosis d'humor.

Fins al punt que porto uns dies buscant al youtube videos dels 80 amb en Gardner, Lawson, Spencer, Mamola, etc... tot i que parla de totes les èpoques, fa molta gràcia llegir articles que va escriure als anys 80 (cada article inclou la data de publicació) i et porta a viure (en el meu cas gairebé no tinc records d'aquella època, el meu seguiment del mundial comença prácticament amb el primer mundial d'en Rayney (1990)) una època daurada del mundial.

En fi, que us el recomano.

Si a algú li interessa es pot comprar en aquest web: http://www.cintaamericana.es/home.html

Salut

PD: Que conti que no tinc cap interès comercial ni particular en el llibre en qüestió ;)
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Llibre "Cinta Americana"

Entrada Autor: JosepM » dl. gen. 05, 2015 7:54 am

A mi m'agradava molt llegir-lo al SM30. Recordo per exemple quan va anar a provar la nova Goldwing 1500 6 cilindres, i va fer la prova d'aixecar-la de terra ell sol: va estar espatllat uns quants dies. -happy

Més endavant, quan jo ja començava a veure que, com ens passa a tothom, era una mica repetitiu, ell se'n va anar al Motociclismo i en vaig perdre el rastre.

Josep

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Llibre "Cinta Americana"

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. gen. 05, 2015 1:51 pm

És l'únic que posa seny a les retransmisions de TELECIRCO....bon tio, i el fill també, bon pilot, tot i que no té gaire bona sort.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Llibre "Cinta Americana"

Entrada Autor: Jordi » dl. gen. 05, 2015 3:52 pm

Jo soc del mateix parer, és i serà un paio que aporta molt valor al periodisme del sector. A mi també m'encantava llegir-lo al Solo Moto, però fa anys que ja no compro cap revista.

Em sap molt de greu i em fa molta llàstima quan aquell poca-solta i maleducat comentarista de la tele l'interromp o el fa callar. Tanta saviesa trepitjada.......

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Re: Llibre "Cinta Americana"

Entrada Autor: JordiTrident » dv. gen. 09, 2015 9:20 pm

Crec que aquest llibre està centrar bàsicament en el mundial de motos, però als primers SM30 dels 80 -també sota el títol de "Cinta Americana"- explicava històries de quan rondava en moto per Europa, d'experiències personals quan havia provat tal o qual moto o de viatges al Japó quan encara era un gran desconegut. Alguns fins hi tot els vaig fotocopiar per conservar-los. En recordo un especialment, de la seva època hippie als 60 i com es va comprar la seva primera BSA que va batejar com a Sofia, que es titulava alguna cosa així com "Recuerdos de Sofía o si tu moto pierde aceite, no te mojarás los pies"...

...ara bé, si agafes un SM o motociclismo de l'època quan provava motos és quan flipes de veritat de veure com escriu les sensacions que li transmet la moto. A dia de vull sóc gairebé incapaç de llegir-me una prova sencera d'una moto -fins i tot les que m'agraden!!!- i no em fa res rellegir una altra vegada qualsevol prova de qualsevol moto escrita per ell: des de la primera VF a una Morini, passant per BMW o Kawasaki GPZ...

Una altra anècdota. Com molts de vosaltres, fa moooolt de temps que no compro revistes del sector. Si les (intento) llegir m'avorreixen soberanament, del mundial tot és palla i repalla, però fa un parell d'anys per matar el temps em va caure un Motociclismo a les mans i vaig començar a llegir un article del Mundial...quan ja m'havia llegit 3 pàgines senceres, en vaig ser conscient...què faig? estic a punt d'acabar-lo i no m'he saltat ni una línia...vaig mirar qui el signava...no podia ser un altre...en DENNIS NOYES, el més gran!!!

Disfruta del llibre...el posaré a la llista de "possibles compres"

Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Respon

Torna a “General”