Robatoris a BCN

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Robatoris a BCN

Entrada Autor: JosepM » dv. feb. 20, 2015 10:51 pm

Hola companys,

en el fil de la Givi Trekker 58 hi surt com a tema tangencial els robatoris a Barcelona. Un poble on una vegada m'hi van robar un casc.

Fa uns anys, un barceloní em va dir que ell sempre deixava la moto al costat d'una parada de taxis. Em va semblar una bona idea: sempre hi ha algú.

Salutacions,

Josep

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: ErnesTDM » dg. feb. 22, 2015 11:36 am

Jo quan vivia a casa els pares (els polis encara anaven de marro) aparcava la moto davant la porta d'una comissaria de la policia nacional. Doncs un dia em van fotre el dipòsit de bencina!!!

Al entrar a la comissaria i preguntar si havien vist quelcom, em van respondre que no, que no era el seu problema. A les hores tenia 17 anys i una Puch Cobra, s'em va quedar cara de tonto i callat i cap a casa. Si fos ara segurament acabarien tancant-me al calabós de les vegades que em cagaria en la mare que'ls va parir...

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Storm » dg. feb. 22, 2015 10:03 pm

Una vegada anant cap al Marroc tot sol vaig fer nit a Ceuta, en un hostal de mala mort que a baix hi havia un bar del mateix establiment i al davant una caserna militar amb soldats vigilant. Li vaig dir a l'amo de l'hostal que deixaria la moto tota la nit al davant de la caserna pensant que enlloc estaria més segura. "Este es el sitio más inseguro de todos", em va respondre. Em vaig quedar parat i em va fer aparcar dins del bar.

A Barcelona hi aparco gairebé cada dia des de fa anys i mai no m'ha passat res, i això que sempre deixo el casc al Givi. Suposo que va per llocs. Que hi hagi una terrassa de bar o algún establiment (centre comercial, entitats bancàries) que tingui càmeres suposo que és força dissuassori.

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Jordivfr » dg. feb. 22, 2015 11:25 pm

Jo sempre he treballat a Barcelona a diversos barris, Horta, Eixample Dret, Gràcia, Sant Andreu, Eixample Esquerra, Pedralbes, i actualment estic, al Passeig de Gràcia i mai no m'han pispat res a la moto. Només m'ha passat una vegada que algun brètol me la va tirar a terra quan treballava a Horta.
De tant en tant tinc despistes sonats com ara al novembre que vaig deixar l'escutre que tinc per anar a la feina amb el casc a dins, deslligada i amb la clau posada des de les 8:30 del matí que entro a la oficina fins a les 19:30 de la tarda que plego (ja que al migdia vaig al gym i no l'agafo) i ni així la van tocar. Haig de reconeixer que aquesta vegada realment vaig estar de sort.

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Sergi3 » dl. feb. 23, 2015 9:49 am

A mi, només m'han obert el topcase al pàrquing, i des de llavors el deixo obert... Al carrer mai m'han tocat res
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 23, 2015 4:28 pm

Storm ha escrit: A Barcelona hi aparco gairebé cada dia des de fa anys i mai no m'ha passat res, i això que sempre deixo el casc al Givi. Suposo que va per llocs.
Sabent on treballes dedueixo la teva zona d'aparcament..i alli la penya passa volant :P
Jordivfr ha escrit:Jo sempre he treballat a Barcelona a diversos barris, Horta, Eixample Dret, Gràcia, Sant Andreu, Eixample Esquerra, Pedralbes, i actualment estic, al Passeig de Gràcia.
Enhorabona!! l´última ocasió que varem coincidir (I no va nevar) estaveu tu i la teva dona sense feina i amb la (les) criatures...
Menys mal, m´alegro :P
Sergi3 ha escrit:A mi, només m'han obert el topcase al pàrquing, i des de llavors el deixo obert... Al carrer mai m'han tocat res
A mi , a la primera varadero també em varen obrir les maletes al garatge.
Tenia el GPS,Camara de fotos,guants del Lidl,..... i es varen emportar els guants!!
El lladre devia tenir fred -shock
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jordivfr
Presentats
Entrades: 394
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Jordivfr » dt. feb. 24, 2015 12:18 am

Jordivfr ha escrit:Jo sempre he treballat a Barcelona a diversos barris, Horta, Eixample Dret, Gràcia, Sant Andreu, Eixample Esquerra, Pedralbes, i actualment estic, al Passeig de Gràcia.
Enhorabona!! l´última ocasió que varem coincidir (I no va nevar) estaveu tu i la teva dona sense feina i amb la (les) criatures...
Menys mal, m´alegro :P

Gràcies Jordi la veritat és que ha estat una temporada difícil però sembla que comencem a veure la llum :catsalt

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: Gandalfgs » ds. feb. 28, 2015 11:52 pm

La veritat és que és la primera vegada que m'ha passat això, he estat vivint 5 anys a l'hospitalet a la rambla just piug oliveras, prop de l'entrada al metro i no m'havia passat mai res. Consti també que deixaba la moto al costat de la disco dintre barna i tampoc no m'havia passat mai res.

Ara que, si veuen una bmw amb maletes amb enganxines de paisos i altres gadxets que hi porto poden sospitar que aqui hi trobaran alguna cosa, o bé pel suport del gps (vaig notar que me l'havien mogut) ilusos! si em volien robar el suport hi tindrien hores de feina.... amb el que em va costat passar el cable.

No ho se, soposo que és tenir mala sort... ara que és tant fàcil robar una moto :-(

i amb tot quan vaig posar la denuncia pel robatori, si, si vaig esser tant idiota de denunciar-ho: perdre el temps per res.
Quan acabo la denuncia lhi dic al policia que em posaria alarma a la moto i ell em respon que anes en compte que si l'alarma sonaba massa m'hauria de posar una multa per molestar als veins.


Em va quedar cara d'empanat, un cop pasada la sorpresa l'hi vaig preguntar que si sonava l'alarma d'un vehicle no seria llogic que miressin perquè estava sonant en comptes de posar multa?

La resposta és que ells també són treballadors corrents, que els agrada arribar a casa amb la seva familia cada dia i que arriben sempre amb mitja hora de retard o més al lloc on hi ha hagut un problema, per deixar temps als lladres a marxar i no trobar-se amb el merder. municipals, mossos, guardia civil..... tots són persones no herois ni idiotes.



realment és molt millor robar: guanyes calers, et diverteixes i la llei està del teu costat! i així ens va als que intentem fer les coses bé :-(
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: Robatoris a BCN

Entrada Autor: JosepM » dg. març 01, 2015 9:36 am

Quins collons!
T'agafen ganes de desitjar que al lladre se li bloquegi el cardan i es mati.
Quan em van robar un XT, a Tarragona fa anys, em van dir la policia que ells detectaven "encàrrecs", és a dir, que hi havia coma onades de robatoris de models determinats.

Salut,

Josep M.

Respon

Torna a “General”