per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Alex » dv. feb. 20, 2015 11:31 pm

Bones, primer us poso en antecedents. Fa tres anys tenia una varadero i decideixo comprar-me una Crosstourer i poso a la venda la varadero. I passo l'assegurança de la varadero a la Crosstourer.
Als 8 mesos i veient que no venia la varadero decideixo activar una assegurança i tenir dues motos.
Als tres mesos hi ha un divorci pel mig i veient que necessito diners decideixo posar a la venda les dues motos i la primera que es vengui se'n va de casa.
Per descomptat va ser la crostourer i decideixo cancel·lar l'assegurança.
Als 4 mesos ja separat em compro una moto d'enduro vella com capritx i aprofito la prima que em guardava la companyia d'assegurances per pagar
Aquest any va ser horrible, només vaig poder agafar 4 vegades la moto d'enduro ja que vaig tenir un accident de treball, una operació de ronyó i per rematar em caic trencant-me tres costelles i el homóplat.
Just quan em donaven l'alta d'aquest últim accident em venc la moto d'enduro i la varadero.
Un cop venudes em compro una v-strom 1000 amb els diners de les dues.
I ara fa una setmana per capritx m'he comprat una xt que estic arreglant perquè circuli.
Tot això fent les assegurances a verti, i perdent diners en cada venda, vaig perdre 3000 euros amb la Crosstourer, i uns 500 amb la d'enduro sense comptar el manteniment fet.

Bé, doncs ahir després de pagar a verti l'assegurança de la xt, em va trucar un gestor preguntant si sóc compravenda, que he tingut massa motos en tres anys.
Jo li explico que sóc funcionari, que disposo de temps lliure, i que el meu hoby i passió són les motos.
Li explico el escrit més amunt, i em diu que ho entén però que a verti no volen clients com jo, que em busqui una altra companyia i que quan la tingui els truqui i em tornaran els diners de les assegurances de les dues motos, la Strom i la xt, (que us recordo que acabava de pagar).
Jo estupefacte els indico que haurien de fer el contrari, haurien de donar-me les gràcies per fer tantes assegurances amb ells, i per confiar amb ells.
Que tant de bo tinguessin més clients com jo, que si ho fan perquè tinc bonificacions, que no les vull, i que em fan fora per confiar en ells i ser bon client.Que si hagués fet mal ús d'alguns de les assegurances ho entendria, o si veiessin que jugo amb les assegurances amb diferents motos també ho entendria, però l'únic que he fet és canviar de moto perquè vull i puc, com si vull tenir cinquanta o cambiármela cada any, que és el meu problema.
Em contesten que ho entenen però que aquesta és la seva política.
Jo al·lucinant els demano que tot el que m'acaben de dir m'ho enviïn per escrit, no sigui que faci assegurances noves i ells es quedin amb les primes pagades.
I que jo igualment els explicaré per escrit el passat i sol·licitare que m'informin de tot per escrit.
El gestor em diu que no està autoritzat a enviar res per escrit, a la qual li contesto que llavors com no m'ha informat des del principi que la trucada estava sent gravada, el que m'ha dit no serveix de res. Que m'expliquin els motius de cessament de l'assegurança i amb l'antelació legal estipulada.
Des d'ahir que no se res d'ells, suposo que van a fer-ho correctament, nose, potser no fan res, però jo si ho fare.
Quan pugui vaig a donar de baixa les assegurance; i de l'accident que vaig tenir a l'agost on la meva acompanyant va tenir lesions, i Verti es desentén, ella emprendrà una demanda judicial per no cobrir a terecers, són molt llestos i li donen llargues perquè es passi el termini legal per demandar

JA sé que és una llauna el explicat, però només us dic que tingueu cura, que de vegades el barat surt car, i que PER SER UN BON CLIENT, VERTI EM FA FORA

SALUT I :CatVictoria
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Deivid » dg. feb. 22, 2015 11:50 pm

Collons, flipant...jo tampoc entenc aquestes polítiques horteres de segins quines empreses...
Doncs que els donin!!! Demanda al "cantu" de la teva acompanyant i ves amb uns altres.

Quins capullus


Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 23, 2015 7:51 am

Un consell: denuncia-ho a alguna associació de consumidors, a veure que et diuen.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Leclerk » dl. feb. 23, 2015 11:36 am

Carai, deu ni do.

Ho trobo extrany, si. Però amb les asseguradores n'hi ha per a tots els gustos, crec.

Precisament fa unes setmanes que he canviat d'assegurandora perque fa un parell de mesos em va informar que no em renovaven l'assegurança de la Multistrada 1000. I penseu que no he fet cap parte amb una moto que ja fa 8 anys que tinc (tot i que crec que els primers 3 anys estava en un altra companyia i vaig canviar per trobar un preu més competitiu). I l'assistència en carretera crec que l'he sol·licitat un sol cop per una punxada...

A mi em va sorprendre força perquè entenc que soc un client que no els ha donat problemes, però suposo que grans companyies es mouen per polítiques que van en una direcció i si prenen la desició de deixar un sector concret doncs tiren milles sense entrar al detall. Sinó no m'ho explico.

Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Albert » dt. feb. 24, 2015 7:36 pm

Holaaaa,

Una història interessant la que expliques, vull creure que en tenen algun motiu per fer el que fan, però la veritat es que se m’escapa poder-ho entendre, com la majoria dels temes que afecten a les companyies d’assegurances en general.


-shock -shock
Sort,

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Alex » dc. oct. 07, 2015 7:25 pm

faig un tallaipega del que he escrit en un altre forum en llengua de l'imperi :cattimit

La ultima. Me envian un correo diciendo que no me renuevan. Como era previsible.
Hago seguro con otra compañia y me dicen que tengo en el historial un accidente con culpa
Pues resulta que verti me da la culpa de la caida. El juicio lo tengo el año que viene. Ya he cobrado del consorcio y toca reclamar daños materiales.
Y en el atestado me eximen de culpa.

O sea que a partir de ahora tengo que decir que he tenido un accidente con culps. A tomar pol culo la bonificacion.

De verdad, incompetentes total. Aun espero que me llamen por el accidente un año despues. Todas las veces he tenido que llamar yo. Mas de 80 eur en llamadas. Patetico :catko :catcrazy
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Alex » dl. nov. 09, 2015 10:18 am

Y SORPRESA!!

ahora a mi mujer al renovar el seguro del coche en otra compañia le dicen que ha perdido la bonificacion porque verti tambien la pone como culpable en el accidente al no encontrar el camion!!

o sea que tambien tiene cupla al ser la pasajera :catko :catko :catcrazy :catcrazy :catcrazy :catnono :catnono
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Siono1000 » dl. nov. 09, 2015 8:36 pm

Les assegurances funcionen aixis, que no ho sabies ???

L'únic que et pot donar un cop de ma és el mediador que treu la cara per la companyia, és l'unic que et tractarà com a client seu i si convé farà alguna martingaleta per que estiguis content amb ell i seguir cobrant les seves comissions anuals.

Les grans empreses ens tractem com a bestiar, com a "coses" que donen beneficis, els hi importem un rave. No donen serveis, només en fan propaganda perquè piquis, cobren o despluman sense compassió. Una assegurança si no fas partes no dona cap servei, és el que volen, quedar-se els nostres diners a canvi de res i si han d'afluixar...tot es complica.

Ah...l'estat ens obliga a passar per la seva caixa de forma obligatòria si o si.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: per bon client, Verti em cancela l'assegurança

Entrada Autor: Jordi » dt. nov. 10, 2015 2:47 pm

Contractar les assegurances (i molts altres productes) per telèfon o Internet suposa que en cas de litigi, ben sovint trobaràs una negativa o un mal servei a l'altre costat del telèfon. Si tens totes les assegurances mitjançant un corredor físic, sempre pots parlar amb una persona que farà de mitjancer entre tu i la companyia a la qual representa i, si aquest corredor et té com un bon client, que no li dona maldecaps, farà molt per mantenir-te, parlant amb els seus contactes a la companyia o oferint-te una alternativa. I si ets client de tota la vida, la corredoria no et posarà cap entrebanc.

Per telèfon, si per contractar et posen un 900 i per parlar un 902, ja t'estan donant molts detalls de com pretenen servir-te.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”