Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Lomotard » dl. abr. 06, 2015 12:04 pm

Bon dia,

Ja fa temps que m'estar rondant pel cap de fer el salt a les motos de gran cilindrada, concretament a les maxitrails.
La meva primera moto va ser una Kawasaki zr750s que tenia 68CV i amb la qual va ser perfecte per començar a agafar experiència dins aquest món (llàstima del seu pes, era bastant pesada).
Actualment tinc una BMW F800GS, còmoda, molt econòmica i molt lleugera comparada amb la Kawasaki.

M'agradaria preguntar -vos (dins la meva ignorància, ja que no he provat mai cap més moto que les meves) als que heu fet el salt a les maxitrails.

En algun moment us heu arrepentit pel canvi?
Si pel motiu que fos, haguéssiu de canviar de moto faríeu el pas invers?
O es un canvi com de la nit al dia?

Moltes gràcies per endavant.

Salut i gaasssss

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 06, 2015 8:16 pm

a veure,entre una maxi trail i la teva trobaras una diferencia de 25 a 40 kg depenent del que busquis,tenen una mica mes de potencia ja que la teva moto actual te un motor amb força mala baba si l'apretas,pero el que per mi es el millor,la comoditat,son facils de portar i ademes et serveixen per tot,no et dire que siguin les motos que mes m'agradin pero si las que mes trobo a faltar quan no en tinc,com tens una maquina que te valor de mercat,si no vols arriscar i busques de segona ma amb pocs km's i afeginti pocs calers en trobaras,Yamaha Super tenere,alguna GS si la busques sense presa i altres models que potser no son ben be trail pero estan en el segment,mira be lo del pes i l'equipament,crec que qui en te una no baixa de cilindrada ja que no son per anar a grans velocitats i es mouen be per tot arreu :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Pere29 » dl. abr. 06, 2015 11:16 pm

Per mi la 800 es la mida ideal, suficient gran per fer cualsevol cosa que et passi pel cap, i menys pesada i voluminosa que les maxis, nomes faria el canvi en cas de que vulguis viatjar amb acompanyant, per comododitat, no pas per motor, (jo no he trobat que em faltes potencia mai) o que realment t´ agradin mes. (podria pasar :riure :riure :riure :riure )

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Kike Esteban » dt. abr. 07, 2015 1:00 am

Respostes:
* La meva moto anterior, Suzuki GSR. 100 CV. Rendiment fantàstic, manteniment molt econòmic, versàtil i fiable. Moto actual, BMW R1200GS de 2011, l'última sèrie abans de la LC. No m'arrepentiré mai del canvi. Penso que tinc LA MOTO. Si, encara que soni pedant. Porto 60.000 Km i cada dia estic més satistet del canvi.
* Ara que he provat la mel, mai tornaria enrrera. Sòc on he de ser.
* El canvi va ser brutal. No ja per la potència, doncs venia de 100 CV, Brutal per la resposta, el confort, l'ergonomia...
No obstant això, he de dir-te que no portes qualsevol màquina. Penso que la 800 GS és una màquina amb la qual faràs el mateix que pugui fer una 1200, sobre tot si viatges sol. Només a un régim elevat notaries la diferència. En ruta, no, segur. Però, és clar, pujar una baula sempre resulta atractiu.
Ànims. :catok
Salut.
Kike.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Xavier » dt. abr. 07, 2015 6:43 pm

Penso que tens una bona màquina.

Si tens manera de provar una maxi-trail, fes-ho. Tindràs sensacions de primera ma.

Jo no he portat mai una F800 com la teva però he sentit dir que és més fàcil de portar la GS1200 que la teva. Jo tinc una RT (o sigui que de trail res), m'agrada el mam i per això em vaig comprar un moble bar. Avui per avui, no la canvio per res.

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Lomotard » dt. abr. 07, 2015 10:14 pm

Lleguin les vostres respostes, he de reconèixer que em va començar a rondar pel cap de canviar la moto, quan la meva dona va començar a acompanyar en les sortides.
No vaig tan bé, però tampoc tenia massa clar si tindria les mateixes sensacions conduint una maxitrail.
Igual si es bona idea buscar una moto de proves. Quina és la millor opció, esperar els dies oficials de les marques o buscar algun concessionari?

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 07, 2015 11:45 pm

Avui en dia quasibé tots els concessionaris tenen motos per provat, al menys els més grossos.
D'altre banda dedueixo que vols fer el salt a la GS 1200. Jo les he provat les dues, i SENSE SABER anar en moto et dic que amb la 800 tens sensacions, 'portes' la moto, balles amb la moto. Has de treballar per portar-la. En canvi amb la 1200 és com portar un Mercedes 350 cdi automàtic: vas com un marquès, pots anat sempre en tercera, no et mareges, als revolts pots frenar i la moto no es mou, quan frenes no s'enfonsa, i més coses.

Si és això el que vols, endavant. :catok
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Lomotard » dj. abr. 09, 2015 2:26 pm

Meu fet agafar moltes ganes de provar una maxitrail.
A veure com m'ho faig per coordinar dia i hora amb algun concessionari (ja que els dissabtes al matí he de treballar, per sort i gràcies).
Gràcies per les vostres opinions.

Salut i gaassss :catok

Kike Esteban
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Kike Esteban » ds. abr. 11, 2015 1:50 am

Randy-650 ha escrit:Avui en dia quasibé tots els concessionaris tenen motos per provat, al menys els més grossos.
D'altre banda dedueixo que vols fer el salt a la GS 1200. Jo les he provat les dues, i SENSE SABER anar en moto et dic que amb la 800 tens sensacions, 'portes' la moto, balles amb la moto. Has de treballar per portar-la. En canvi amb la 1200 és com portar un Mercedes 350 cdi automàtic: vas com un marquès, pots anat sempre en tercera, no et mareges, als revolts pots frenar i la moto no es mou, quan frenes no s'enfonsa, i més coses.

Si és això el que vols, endavant. :catok
R 1200 GS: "Ella Baila Sola" :catok
Salut.
Kike.

Rickybike
Presentats
Entrades: 11
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:14 pm

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Rickybike » ds. abr. 11, 2015 11:42 am

Lomotard ha escrit:Meu fet agafar moltes ganes de provar una maxitrail.
A veure com m'ho faig per coordinar dia i hora amb algun concessionari (ja que els dissabtes al matí he de treballar, per sort i gràcies).
Gràcies per les vostres opinions.

Salut i gaassss :catok
Ja sé que no és un GS, però crec que al maig fan els Orange days a ktm. Jo tinc una trail petita i no penso canviar però probar-les potser si, :mrgreen:

https://www.ktm.com/es/dealer-service/b ... SjrVGAaHGV
Using Tapatalk

Avatar de l’usuari
Lomotard
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 2:26 pm
Ubicació: Sant Guim de Freixenet (Joan i Gemma)

Re: Canvi de mitja cilindra a gran cilindrada

Entrada Autor: Lomotard » dg. abr. 12, 2015 7:59 am

Rickybike ha escrit:
Lomotard ha escrit:Meu fet agafar moltes ganes de provar una maxitrail.
A veure com m'ho faig per coordinar dia i hora amb algun concessionari (ja que els dissabtes al matí he de treballar, per sort i gràcies).
Gràcies per les vostres opinions.

Salut i gaassss :catok
Ja sé que no és un GS, però crec que al maig fan els Orange days a ktm. Jo tinc una trail petita i no penso canviar però probar-les potser si, :mrgreen:

https://www.ktm.com/es/dealer-service/b ... SjrVGAaHGV
Estic d'acord amb tu, la KTM no era una candidata pel canvi, però per provar-la no hi perdre res de res.
Però ara que surt el tema de KTM. No sé per què o si són manies meves però KTM és una marca que no m'ha dona't confiança, sobretot en temes de fiabilitat.
Vaig molt equivocat? Tenen moltes "pijadetes"?

-852 -852

Respon

Torna a “General”