La nova Africa Twin al descobert

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Sergibuda » dg. feb. 07, 2016 2:20 pm

Jo aniré a provar-la aquest dimarts, però la meva opinió no té cap valor, tenint en compte que serà la primera trail a la que pujo en ma vida.
sergibuda




they called me an accident
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
 
Entrades: 1544
Membre des de: dc. juny 27, 2007 3:18 pm
Ubicació: BCN

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Jordi » dl. feb. 08, 2016 5:54 pm

M'ha dit un ocellet que a MTC ja n'hi ha una.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
 
Entrades: 2930
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 11:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Kpeps » dt. feb. 09, 2016 2:38 pm

Prony ha escrit:M'ha dit un ocellet que a MTC ja n'hi ha una.

Jordi "Prony"


esperem veuren mes d'una :esperant ha de ser una moto amb un bon volum de vendes :catok no la he probat pero crec per el que es llegeix que l'han encertat.
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
 
Entrades: 7708
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 6:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Sergibuda » dc. feb. 10, 2016 2:38 pm

Jo la vaig provar ahir. La vaig trobar molt fàcil de conduir, però m'esperava més potència.


Com ja he dit en alguna altra ocasió, quan em faci gran i em costi portar motos de veritat, jo també m'acabaré passant a les trail. -grin -grin -grin
sergibuda




they called me an accident
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
 
Entrades: 1544
Membre des de: dc. juny 27, 2007 3:18 pm
Ubicació: BCN

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: CMB » dv. feb. 12, 2016 12:20 am

Sergibuda ha escrit:Jo la vaig provar ahir. La vaig trobar molt fàcil de conduir, però m'esperava més potència.


Com ja he dit en alguna altra ocasió, quan em faci gran i em costi portar motos de veritat, jo també m'acabaré passant a les trail. -grin -grin -grin


Uiiii, quin comentari més.... 'no trobo el qualificatiu'

La moto té 95 cv i força par. Jo també comparat amb els 130 cv de la Crosstourer els notava menors, però més que suficients per anar pel món correctament.

Que la moto sigui fàcil de conduir parla molt bé de la moto, no? No li trobo cap mena de problema en aixó.

Passant a les trail, no t'hi veig saltant per les muntanyes!!! ;)

Apa, salut
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
 
Entrades: 2727
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 5:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Sergibuda » dv. feb. 12, 2016 1:28 am

Ja he dit abans que els meus comentaris no tindrien pas cap valor perquè comparo amb el que és incomparable.

Jo porto una custom amb 100 cavalls i 400 Kg de pes (més els meus) i pensava que volaria al costat de la meva i he vist que no és pas per tant, tot i que hi ha diferència i que un cop ha sortit sí que estira i estira moltíssim més. Aquí sí que he trobat una diferència espectacular, però jo l'esperava des de la sortida.

En principi i emprant la lògica, sí que la "portabilitat" de la moto hauria de ser un punt a favor, però el fet d'anar en moto ja és (potser) una mica il·lògic i per tant no hauríem de basar-nos en la lògica, sinó en les sensacions i els sentiments. Amb aquesta premissa, com ja he comentat algun cop, jo acostumo a anar molt més al límit que la majoria dels que esteu per aquí, però no per anar més ràpid o tombar més, sinó perquè els límits del binomi pilot-moto són molt més baixos en el meu cas i per mi dir que és fàcil de portar ve a ser el mateix que dir que per una autovia és fàcil conduir...

De tota manera, no tinc gaire criteri i no cal que em preneu seriosament.
sergibuda




they called me an accident
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
 
Entrades: 1544
Membre des de: dc. juny 27, 2007 3:18 pm
Ubicació: BCN

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: CMB » ds. feb. 13, 2016 1:53 am

Molt bé, molt bé!

Cada moto és un món i cada persona una opinió!

Suposo que estaras d'acord amb mi que la moto va fina i això potser dona la sensació que el motor no estira prou. Quan agafes velocitat ja és el vent qui dona la sensació... jejejeje!!!

No hi ha ningú més per aquí que l'hagi provada?
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
 
Entrades: 2727
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 5:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Jesus » dg. feb. 14, 2016 10:42 am

Ahir vaig veure la d' un company a la prévia que vam fer de la mensual, i es maquíssima, però crec que Honda tindria que fer com Triump amb la 800, és a dir, fer una altre versió amb llantes més orientades a l' asfalt ( 19 i 17 per exemple)...per a mi seria una molt bona alternativa per a molts de nosaltres.

De preu...pica, ja que l' automàtica equipada se' n va prop dels 17.000€...però les Honda mai han estat barates... i crec que és un pel cara.

Si me la compraria? Doncs pinta molt bé... si féssin una versió més asfaltitzada i trobés un comprador que pagués bé la GS LC equipada fins a dalt... no us dic que no, ja que tot i estar molt content de la BMW, per anar sempre sol ...no em cal tanta moto...el temps ho dirà.

V' sss :catok
GeSus
Gas a la burra!!!
Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
 
Entrades: 3384
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 12:55 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: 650X » dt. feb. 16, 2016 7:45 am

Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!
Imatge
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
 
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 7:21 am
Ubicació: Folgueroles

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: CMB » dc. feb. 17, 2016 11:47 am

650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!


Ummm Enric

Bona explicació la teva...

Veig que vas matisant una mica la opinió del principi... Està bé!

Sentir a parlar bé a tu de la moto, és bona cosa, senyals que han fet bé la feina aquesta gent. Estic d'acord amb el que comentes de maneta embrage, caballet central, potència justa però suficient, ... T'has deixat una cosa que havies criticat, el silenciador que no t'agradava. Podria ser que amb Akrapovic solucionem diverses coses?

El diumenge podries haver vingut amb una CRF 1000 L, vam parlar de tu..... :cathola

Respecte al DCT, tot són opinions i circumstàncies... jejejeje Si no agrada no es compra i si agrada es compra! :D

Salut
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
 
Entrades: 2727
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 5:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: 650X » dc. feb. 17, 2016 2:04 pm

CMB ha escrit:
650X ha escrit:Bé, doncs ja que tothom hi diu la seva us n'explicaré què en penso, m'ha agradat molt, he provat la versió més lleugera sense abs ni dtc i també la versió més completa abs i dtc, durant dues proves completes amb pistes bones, carreteres de corbes ratoneres i vies ràpides, i les sensacions han sigut molt satisfactories realment és una gran moto unes mides correctes per gent d'estatura normal, imagino que per més alts de 1,85 la cosa ja queda un pel petita, igual que les regulacions de la maneta de frè,en la posició més ample, pels que tenim les mans grans queda una mica petita, em sembla recordar que la d'embragatge no tenia regulació possible i a més era de tiro mecànic (m'esperava un hidràulic), que el cavallet central sigui opcional és un atràs i en conjunt es nota molta qualitat als plastiquets que n'hi ha un bon munt. Contràriament al que m'esperava d'una 1000cc i llanta 21" la conducció és fluida i deixa anar rapidet en carreteres de corbes amples sense predre aplom a la traçada, comparativament és molt més aplomada aquesta crf1000 que la ktm 1050, que salvant les mides de llantes i suspencions seria el seu rival més directe en quan a potència i pès (una mica menor en ktm)
Quan la carretera es torna estreta revirada i la velocitat requereix abusar dels frens realment es nota un molt bon treball de les suspencions, és una alegria enorme trobar bones suspencions a les motos de sèrie, els frens els vaig trobar encertats (fluixos, però encertats... ja explicaré perquè) i del motor... doncs jo no soc fan dels motors tan lineals, el vaig trobar quan vols anar rapidet en carreteres sinuoses i has de canviar de marxa per retenir i tenir bona sortida de corba que se'm feia difícil encertar el punt ideal de canvi de marxa, cosa que em feia ullar repetidament el comptarevolucions, si es veritat que te una bona entrega de parell i fa que respongui molt bé als mitjos poguent estalviar canvis de marxa i seguint anant molt ràpid, però... l'empenta que trobes a les últimes 2.000 rev, en qualsevol motor (que no sigui honda) no hi és, i fà que et trobis més sovint del que voldries a la zona vermella sense tenir preparat el peu per canviar de marxa. La finura hi és, hi ha empenta, però li falta una mica de caràcter per els que de vegades ens engresquem una mica per asfalt, altre cosa diferent es per off, la majoria de defectes es tornen virtuts, fins i tot que no tingui cavallet central n'és una... els frens fluixets i dosificables, l'entrega lineal de potència, l'absència de "patada" a dalt, es converteixen en aliats donant la sensació que vas amb una moto de pés inferior i totalment adaptada al Off, casi... casi... des del meu punt de vista es més propera a una 40on/60off que a una 50/50, això si, respectant els 220 kg del conjunt, per mí es una gran moto que permet conduir per pistes a sac, sense miraments, pots entrar a les corbes al estil "enduro" posant pes a davant sense por de perdre la roda i sortir-ne donant gas i creuant la moto sense les fuetades que aquests animals solen donar, em vaig divertir molt, (ja que vaig vendre la ktm 690) feia temps que no gaudia tant de fer pistes i la conducció lliscant.
Altres coses a valorar, el seient es molt còmode i sembla adaptat a llargues jornades, el soroll ès molt bó, greu, net i al volum just i el panell sembla una punyetera nau espacial (aquí jo soc un clàssic, ho reconec)
Per tant en conclusió: si les meves sortides no incloguessin viatges per autopistes on s'agraeix un pes elevat i un confort extra, me la compraria. Només he trobat a faltar una mica de potència a dalt, amb 15cv ja fariem, i amb aquest augment de potència hauria de venir un selector de mapes per tenir diferents opcions en on i en off... i crec que ja ho tindriem. -thumbup
Petició a Honda... l'entrega de potència ha de generar alguna mena de sentiment (sigui respecte, por, adrenalina o el que sigui) però no indiferència! (per no dir riure) per el sistema DTC aquesta entrega és collonuda, allò va engranant marxes i casi no notes ni a la velocitat que vas... però per un canvi manual :catnono

Del DTC no en dic res per no ferir sensibilitats :riure

Salut i kms!


Ummm Enric

Bona explicació la teva...

Veig que vas matisant una mica la opinió del principi... Està bé!

Sentir a parlar bé a tu de la moto, és bona cosa, senyals que han fet bé la feina aquesta gent. Estic d'acord amb el que comentes de maneta embrage, caballet central, potència justa però suficient, ... T'has deixat una cosa que havies criticat, el silenciador que no t'agradava. Podria ser que amb Akrapovic solucionem diverses coses?

El diumenge podries haver vingut amb una CRF 1000 L, vam parlar de tu..... :cathola

Respecte al DCT, tot són opinions i circumstàncies... jejejeje Si no agrada no es compra i si agrada es compra! :D

Salut

No et pensis que no en tenia ganes... havia de dormir, treballava de nits, respecte al silenciador, ja se sap, si no et fa el pès doncs toca anar a industria auxiliar. Em va agradar la moto, per mi seria una opció a considerar si hagués de canviar la meva.:roll:

Enviado desde mi LG-D802 mediante Tapatalk
Imatge
Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
 
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 7:21 am
Ubicació: Folgueroles

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Pasqual » dj. feb. 18, 2016 12:57 am

En Jordi em proposa que digui la meva. Ho he dit al FB, faig copiar i enganxar

Doncs jo també he caigut a la temptació. Ja he provat la nova AT. No comentarè el que moltes persones més preparades i amb més experiencia que jo ja han fet. Com tothom en destaca les virtuts (que jo comparteixo en general), jo faré 3 comentaris subjectius de coses que no m'han fet tot el pes.
Per autopasta va aplomada i ràpida, però la protecció és limitada a nivell de les espatlles i les cames. Potser millora amb la pantalla alta.
El motor m'ha semblat de monocilindric fins que puja de voltes i el "reprise" està més aprop del tractor bavarès que d'una japo. Diuen que amb el DCT, això millora. No ho sé.
La posició m'ha semblat comode, però no tant com per fer-hi molts quilòmetres d'una tirada. És dur i estret. Un seient de gel, segur que ho millora.
La suspensió m'ha agradat, però la meva no estava ben reglada i la roda del davant , "flotava" una mica. A les frenades, però, gairebé no s'enfonsava i donava força seguretat.
Parlant de frenada, progressiva però una mica limitada. Perfecte per pistes, però justet per l'asfalt. D'altre banda, la retenció del motor m'ha decepcionat molt. Gairebé inexistent. Has de reduir forces marxes si el vols utilitzar. Això o tirar de frens.
Com algun entès ha comentat, és molt àgil en revolts amples (i quina moto no ho és?), però pujant als Àngels, he tingut la sensació d'anar millor amb la GS.
Estèticament m'encanta (especialment la tricolor), però les maletes originals les he trobat de "fireta" i especialment el top case molt lleig (de fet, tots ho son).
Per acabar, el preu. Amb tots els packs i extres oficials, gairebé son 17.000€ (?). Qui em pot explicar perquè uns punys calefactables originals i instalats costin 500€?
Per pista? No ho sé, però el poc pes i la sensació de seguretat fa pensar que ha de ser molt i molt fàcil.
En resum, a l'espera de poder provar la Tiger, un notable alt. Molt alt, tot i que tinc l'impressió que la majoria dels compradors no la utilitzaran per el que està pensada.
Però això pasa amb gairebé totes les motos, no? Quantes trails trepitgen terra?
Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
 
Entrades: 2057
Membre des de: dv. jul. 10, 2009 12:20 am
Ubicació: Garrotxa

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Steelman » dj. feb. 18, 2016 3:32 pm

gracies pasqual
Ex ...moltes coses
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
 
Entrades: 14823
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 12:50 pm
Ubicació: Reus - CATALUNYA

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Straw man » dv. feb. 26, 2016 5:18 pm

ahir en vaig veure una aparcada al carrer, a la platja de nova icària, i em va sembla preciosa en viu...
segur que ha d'anar bé, finura i fiabilitat (i preu...) honda,
la única pega que li posaria a vista és que el lateral del dipósit, cantellut i sense protecció de materials plàstics, està molt exposat i el radiador perillosament a prop del nervi... de ben segur que amb unes bones defenses es soluciona però encara no he vist res de indústria auxiliar en aquest sentit.

l'escapament, tot i anar per sota, està prou protegit i la alçada lliure és acceptable, no és una 990 però segur que permet passar per tot arreu amb una mica de tècnica jeje

parlo de virtuts off road, les altres, com a bona honda: les dono per suposades :catfirst

m'agrada molt i se'n vendran com rosquilles, com més se'n venguin millor que millor, més tindrem on triar :CatVictoria
strawman going straight to the devil
strawman going straight to hell.
Avatar de l’usuari
Straw man
Presentats
 
Entrades: 294
Membre des de: dv. maig 18, 2012 11:40 am
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Kartykeyan » dt. març 01, 2016 11:36 pm

L'altre dia vaig provar la nova Africa i vaig fer un petit video, aquí el deixo:
Watch on youtube.com


Com a conclusions podria dir que en tema posició i polivalència es de les millors que he provat mai però si que es veritat que li falten uns 15/20 cv per si es vol utilitzar mes per l'asfalt. Crec que es la millor moto ara per ara 50% off 50% on.
Kartykeyan
Presentats
 
Entrades: 63
Membre des de: dc. març 23, 2011 12:58 pm
Ubicació: Barcelona - Sants

AnteriorSegüent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants