La nova Africa Twin al descobert

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Xavmar » ds. jul. 25, 2015 11:59 pm

Aquesta moto farà pupa. La veig estreta de cames i això per out es força important.
M'agrada
:catsalt :catsalt :catsalt

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 26, 2015 8:44 pm

A mi em sembla una moto preciosa. Posem-la al costat d'una GRAN moto amb la qual quasi bé calca els paràmetres tècnics a excepció de la llanta davantera (21 la Honda i 19 la Suzuki).
Comparteixen pes, potència, capacitat de combustible (un litre de dif.), transmissió, etc......

La Suzuki es una moto excepcional, no ho dubteu pas, però la Honda ens proporciona un motor nou i una estètica que no admet comparació.

Imatge Imatge

Si no em fes mandra haver de netejar la maleïda cadena, la Honda tindria molts números per estar al meu garatge algun dia.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 27, 2015 1:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Xavier » dl. jul. 27, 2015 9:47 am

Si noi. És molt maca.

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Cesc » dl. jul. 27, 2015 11:41 am

les Hondas el vermell es el seu color pero la nova Africa blanca i llantes daurades crec que encara m'agrada mes :catsalt

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 28, 2015 12:07 am

Molt maca! Ideal per fer 'el burru' fora asfalt.
ara, massa pes i..... massa potència. Amb el motor de 500 CC que tothom en parla maravelles i amb 40 kg menys ja tenim l'arma definitiva. Per mi, eh? Però ja n'hi ha una, la XTZ 660.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Xavier » dt. jul. 28, 2015 10:13 am

Randy-650 ha escrit:Molt maca! Ideal per fer 'el burru' fora asfalt.
ara, massa pes i..... massa potència. Amb el motor de 500 CC que tothom en parla maravelles i amb 40 kg menys ja tenim l'arma definitiva. Per mi, eh? Però ja n'hi ha una, la XTZ 660.
Jo amb el tema "marró" no m'hi poso. No en tinc ni idea però veig una maxi-trail collonuda que crec que la gent que la compri l'utilitzarà més per carretera que per fer "off road". I en certa manera penso que és el què busquen els de Honda. I han fet una moto preciosa.

Si la fessin amb un motor de 500 no seria una màquina apte per llargues tirades per carretera que és on em sembla que la veurem més, competint amb GS, Super Teneré, Explorers, etc... i aquestes màquines les veig a l'asfalt. I van de conya! Ara bé com que no m'hi fico mai a pistes, per això no n'hi veig. Que no vol dir que no n'hi hagin com en Joan i la seva KTM.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 28, 2015 12:08 pm

m'agrada força l'estetica que te,amb els cv's justos per qui la necesiti limitada (i perqui no...tambe) te l'aspecte d'endurera, si serveix o no.... o es mes o menys apta per off road,ja ho diran els experts (jo com en Xavier....) al ser una moto que per preu estara ''en tierra de nadie'' tindra el seu public,no es ni una maxi trail,per cv's ja esta molt mes que superada,ni una de segment mitja ja que Triumph's i GS 800 estaran molt per sota del preu d'aquesta,que un cop equipadeta rondara els 15000 euros,tot lo demes ho veig mes que correcte i fara que el mercat s'animi,que despres de las porquerias esteticas que ha fet Honda ultimament :Cat :Cat .
als que dieu que tindrian que fer una 500,crec que ni en conya,las monos de 600-700,son de vendes moooolt residuals :catpensant :catpensant imagineu menys motor....
l'altre dia parlant amb un que te una AT de las velles em deia que li veia poc motor,li vaig preguntar que li semblava la seva,com tots els que tenen una AT ja sabeu la resposta,li vaig dir ....DONS ET SOBRARIA MOTO PER TOT ARREU....la resposta es que no la veia gaire comode com la seva fantastica original maquina ....en fi...mai estem contents.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 28, 2015 3:25 pm

Observo que hi ha fotos en les quals equipa paramans i d'altres que no. Suposo que tot deu ser opcional.
Això és el que veurà el conductor (noteu que el model te els colors AT???)

Imatge

Honda sap com fer els motors bonics. Aquesta imatge correspon al motor amb doble embragatge, 100% asfalt.
Imatge

Cada vegada que la miro m'agrada més, llàstima de la cadena.......
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Cesc
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. març 04, 2013 11:30 am
Ubicació: Terrassa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Cesc » dc. jul. 29, 2015 7:44 pm

Imatge

pel que es veu sembla que el gas i embrague son de cable :catko -shock

potser despres de l'experiencia d'en Barreda en el Dakar :riure

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 29, 2015 9:27 pm

M'esteu fotent catxondo.... és que se'm començen a erissar els mugrons... -sweatdrop -sweatdrop -sweatdrop
-----------

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 29, 2015 9:47 pm

Bé, ja més serenat després de llegir les novetats al post del company Sergi,

Els que em coneixeu ja sabeu que sóc del del clan dels africanerus indòmits; tothom que ha tingut la AT la recorda amb emoció, sense excepció (crec que puc dir-ho sense por a equivocar-me).

És una màquina que t'atrapa,

és un fenomen d'aquells que no sé si té nom: potser no sigui la primera en res, però era la segona en tot (lògicament contextualitzant-la a la seva època i entenent que és una forma d'expressar polivalència). Amb el pastor alemany passa igual, i diuen els entesos que amb el CETME (el fusell d'asalt espanyol) -jo no hi entenc-

Jo encara ara després d'una ruta li dono els copets de rigor i dic: "què bé que vas, Cabrona!" perquè la funcionalitat i el plaer de conduir-la són una meravella; inclús per caminots és una plaer circular encara que sigui una vacaburra.

Ningú no entén perquè Honda ha donat l'esquena durant anys a un model tan ben trobat, és una incògnita difícil d'explicar-nos pels que l'hem gaudit o la gaudim encara. És clar que té limitacions, voldria més motor, tot i que si rutejo sol trobo a faltar ben poques vegades... per aquelles puntes en avançar; sobretot per quan anem 2 amb equipatge. Frenada, això sí que em veig just, molt just... en fí, que és una moto de fa 20 anys, no fotem !

(en el meu cas he de reconéixer que si el pressupost i/o la vida m'ho hagués permès li hagués posat les banyes a la AT fa uns pocs anys i aniria amb una Adv... )

Bé, em fa molta, molta, molta il·lusió veure néixer aquest model amb la denominació Africa Twin, espero que sigui una digna successora i mantigui encesa la flama del mite (collons que n'estem de místics avui).

Em faria ballar el cap si hagués de renovar montura, seria l'única alternativa que contemplaria (i provaria).

al final del video diu "una cosa a considerar, quan vam llençar la primera Africa Twin, en aquells temps, no teniem competidors, i la moto va començar a ser una llegenda. Ara, molts anys :catko després, hi ha molts competidors, però tot i aixì tinc la sensació que la nostra moto està preparada per començar a ser una nova llegenda" (val, que treballa a Honda, ves que ha de dir...)

Ah ! la tricolor, és clar -good
-----------

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 30, 2015 8:48 am

Kpeps ha escrit:
........

als que dieu que tindrian que fer una 500,crec que ni en conya,las monos de 600-700,son de vendes moooolt residuals :catpensant :catpensant imagineu menys motor....
.............
Les motos de baixa cilindrada i poc per són suficient per molta gent. No tothom necessita >100 cv per passar-s'ho bé. Jo mateix amb la moto que més he disfrutat ha estat amb una Honda CRE 125 2T. Tacos l'hivern i semillisos l'estiu. Dos en u. I la nova AT, sols pensar que aprofitant la CRF 250L, posant-hi el nou motor de 500 i un dipòsit de 18 litres segurament no passaria de 180-185 kg i seria apte per fer de tot. Sols somiar-ho ja em cau la baba.

Recorda l'època de les Gilera RC, Dominator, XT 600, DR 600, KLX 650 i demés. Ningú es queixava! -dance4
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Randy-650 » dj. jul. 30, 2015 9:24 am

El primer vídeo que rula per la xarxa. Sembla lleugera quan giren el manillar en un salt... -shock




I un exel•lent article de Morrillu, per mi ara mateix el millor provador que hi ha per aqui:

http://m.motorpasionmoto.com/trail/hond ... a-del-2015
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Kpeps » dj. jul. 30, 2015 9:32 am

Randy-650 ha escrit:
Kpeps ha escrit:
........

als que dieu que tindrian que fer una 500,crec que ni en conya,las monos de 600-700,son de vendes moooolt residuals :catpensant :catpensant imagineu menys motor....
.............
Les motos de baixa cilindrada i poc per són suficient per molta gent. No tothom necessita >100 cv per passar-s'ho bé. Jo mateix amb la moto que més he disfrutat ha estat amb una Honda CRE 125 2T. Tacos l'hivern i semillisos l'estiu. Dos en u. I la nova AT, sols pensar que aprofitant la CRF 250L, posant-hi el nou motor de 500 i un dipòsit de 18 litres segurament no passaria de 180-185 kg i seria apte per fer de tot. Sols somiar-ho ja em cau la baba.

Recorda l'època de les Gilera RC, Dominator, XT 600, DR 600, KLX 650 i demés. Ningú es queixava! -dance4
Randy,amb aquesta moto no volen omplir els camins de traileros , sino les carreteres dels Alps ..els Pirineus i les sortides de motoclubs amb el model en questio,aixo de las aixecades de roda i els salts giran el manillar son pur marketing com uns altres que conec que tambe si abonen....i no em refereixo a les orange bikes...ja m'entens :catok
Imatge

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Xavier » dj. jul. 30, 2015 9:49 am

Em passa com en Prony. Com més la miro més m'agrada tot i que jo sóc d'un altre estil, m'agraden els tractors amb cabina.

En algun lloc he llegit que té 95 CV i la veig una molt bona Maxi Trail per carretera i crec que farà forat. L'estètica que té i els preus que parlen la faran més que interessant.

Avatar de l’usuari
JosepM
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dc. oct. 09, 2013 10:16 pm
Ubicació: Valls

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: JosepM » dj. jul. 30, 2015 6:48 pm

Com més me la miro més m'agrada!
El que no entenc és com pot ser que tingui 50 CV menys que una KTM 1190...

Pel que fa a la potència, crec que avui dia calen 100 CV, i si pot ser, 120. La gràcia en el meu cas és poder avançar ràpidament els duminguerus que no foten més que nosa a les carreteres de muntanya que tinc a prop de casa, gent que no s'arrambla per deixar passar, que frena massa als tombs i accelera als curts trams rectes: fa 22 anys me'ls feia petar com si res amb una Dominator, ara me'n trobo massa que porten TDI grossos.

Salut,

Josep

Avatar de l’usuari
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Cuco » dj. jul. 30, 2015 11:17 pm

Jo en plan superpatillero m´he fet la meva versió.... :)

Imatge

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: ARBE » dv. jul. 31, 2015 5:06 pm

Aquest video promocional, repassa la AT en els inicis del Dakar,

quan el Dakar era el Dakar... gallina de piel


[BBvideo 560,340][/BBvideo]


hi ha una imatge que m'ha encantAT minut 1:05 , em faria un póster tamany paret amb ella
-----------

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: Steelman » dv. jul. 31, 2015 6:57 pm

ARBE ha escrit: hi ha una imatge que m'ha encantAT minut 1:05 , em faria un póster tamany paret amb ella
Si que és maca!!


Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

Entrada Autor: CMB » dj. ago. 06, 2015 11:34 am

Bones

Doncs si que pinta molt bé, ja ho anem diguent des de fa unes setmanes...

D'aquí a unes setmanes la veurem en viu i es faran les primeres proves amb opinions reals...

Potser un xic passada de pes...

Salut

Respon

Torna a “General”