La nova Africa Twin al descobert

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Steelman » dt. maig 12, 2015 11:24 am

http://www.motorcyclenews.com/news/2015 ... -revealed/



Enviat des del meu XperiaZ2 i Tapatalk
Ex ...moltes coses
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
 
Entrades: 14824
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 12:50 pm
Ubicació: Reus - CATALUNYA

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Rad » dt. maig 12, 2015 2:36 pm

M'agrada!!
Futurible? Segur que sí.
Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
 
Entrades: 442
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 11:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Randy-650 » dt. maig 12, 2015 2:59 pm

De nom CRF1000L? No li poden posar Africa Twin? :catcrazy
I pel que dedueixo, és una sustituta de la Varadero. Agafen unes peces d'aqui, unes d'allà, es munta, i au, ja tenen 'moto nova'. :catcallo
No entenen els Honda Sam que els que esperen la nova AT volen una autèntica trail, no una burra grossa? :catnono Al final entendran perquè molta gent es passa a KTM.

http://www.honda-montesa.es/noticias/Ma ... a_twin.php
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
 
Entrades: 14288
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:20 am
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Bernat » dt. maig 12, 2015 3:16 pm

Doncs a mi m'agrada, a veure si així el mercat de les trails es diversifica més, no ho dic pels models que hi han que en hi han molts però cuasi bé tot el pastís se'l emporta la GS i estaria bé que quedés més repartit.
Com anyoro aquells temps on anar amb una GS era ser un payo amb gust estètic discutible, el motor sortint pels costats i amb transmisió com els cotxes.
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
 
Entrades: 204
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 2:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Jordi » dt. maig 12, 2015 3:39 pm

El poc que s'hi pot veure en dues fotos sembla estèticament atractiu.
El que no acabo d'entendre és, què hi fa un motor en línia??
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
 
Entrades: 2943
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 11:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: CMB » dt. maig 12, 2015 6:52 pm

Prony ha escrit:El poc que s'hi pot veure en dues fotos sembla estèticament atractiu.
El que no acabo d'entendre és, què hi fa un motor en línia??


Dexar espai lliure a la zona del dipòsit proper al conductor?
Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
 
Entrades: 2727
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 5:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: CMB » dt. maig 12, 2015 6:53 pm

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
 
Entrades: 2727
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 5:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Bernat » dt. maig 12, 2015 8:19 pm

A l'enllaç de la wikipedia que heu posat posa...
110cv
218 quilos en plè
Llanta daventera 90/90 D21 i 140/80 R18 la posterior.
Sembla ben enfocada de cara el fora carretera.
Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
 
Entrades: 204
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 2:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Kpeps » dc. maig 13, 2015 5:02 pm

te bona pinta pels que els agraden les motos del estil FUN enduro,ara es tindra que veure el preu,que segur no sera inferior a 14000 eurets,de Africa Twin o Varadero en te ben poc,no sembla ni gaire comoda ni gaire rutera,li veig el Handicap que amb aquests cavalls no es podra limitar per lo que una gran cantitat de clients no i podran accedir,casi casi queda en ''tierra de nadie'' ja que no es una 800 ni una 1200 i tampoc crec que els de KTM tinguin cua amb la 1050,pero....segur que te el seu public :catok
p.d ja era hora que Honda fes un model amb cara i ulls perque mira que el disenyador ultimament es coronava de gloria :catcrazy
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
 
Entrades: 7728
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 6:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: JoanCG » dc. maig 13, 2015 9:55 pm

Bernat ha escrit:A l'enllaç de la wikipedia que heu posat posa...
110cv
218 quilos en plè
Llanta daventera 90/90 D21 i 140/80 R18 la posterior.
Sembla ben enfocada de cara el fora carretera.


110Cv, son més que suficients (per a la majoria). Ok per tant. Però...he lleguit que pesa "en orden de marcha deberá estar entre los 220 y 230 kg".

La meva 1190 Adventure R, sense benzina (l'he pesat), fa 215kgs amb totes les eines, defenses laterals, cubrecarter, llums auxiliars, etc.

SI pretenen una trail per fer...trail de debò, hauria de pesar al menys 20kgs menys; en cas contrari, i a falta de teneir més dades, no sé que pot oferir de més que les actuals Triumph Tiger, f800gs, KTM 1050, etc (al marge del embragament automàtic, que segur que afeguirà 10Kgs més).



Salut!!!
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
 
Entrades: 714
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 8:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Xavmar » dj. maig 14, 2015 1:19 pm

Randy-650 ha escrit:De nom CRF1000L? No li poden posar Africa Twin? :catcrazy
I pel que dedueixo, és una sustituta de la Varadero. Agafen unes peces d'aqui, unes d'allà, es munta, i au, ja tenen 'moto nova'. :catcallo
No entenen els Honda Sam que els que esperen la nova AT volen una autèntica trail, no una burra grossa? :catnono Al final entendran perquè molta gent es passa a KTM.

http://www.honda-montesa.es/noticias/Ma ... a_twin.php


L'antiga Africa Twin també es deia XRV650 o XRV750 pero era una AT, ara es diu CRF1000L pero també es una AT, la diferencia un motor en línea en comptes de V.
No veig ninguna semblança amb la varadero, amb el poc que es veu, es clar. Segurament será menys pesada, mes estreta i mes per fora asfalt que la Varadero, pero tot això son suposicions.
Esperem a veure i quan tinguem totes les dades critiquem.
Xavmar
Presentats
 
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 8:02 pm

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: JoanCG » dj. maig 14, 2015 3:29 pm

Xavmar ha escrit:Esperem a veure i quan tinguem totes les dades critiquem.


Tens raó!!! :aplaudiment
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
 
Entrades: 714
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 8:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Llagasta » dt. maig 19, 2015 11:26 pm

La majoria de la nova Africa Twin, acabarán plenes de proteccions i amb maletes i bagul, conducció 100x100 carretera, ja ho veureu, 215 kgs.son masses per fer off-road aplicant-se, al menys per la majoria, si no mireu el que passa amb les GS 800 que es una moto practicament calcada a la AT, excepte en les dimensions de la roda de darrera :esperant
Imatge
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
 
Entrades: 3255
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 1:18 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Steelman » dc. maig 20, 2015 8:54 am

Llagasta ha escrit:La majoria de la nova Africa Twin, acabarán plenes de proteccions i amb maletes i bagul, conducció 100x100 carretera, ja ho veureu, 215 kgs.son masses per fer off-road aplicant-se, al menys per la majoria, si no mireu el que passa amb les GS 800 que es una moto practicament calcada a la AT, excepte en les dimensions de la roda de darrera :esperant


Com les R1200GS
Ex ...moltes coses
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
 
Entrades: 14824
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 12:50 pm
Ubicació: Reus - CATALUNYA

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Jordi Pons » dv. maig 29, 2015 9:05 am

Avatar de l’usuari
Jordi Pons
Presentats
 
Entrades: 513
Membre des de: dg. maig 22, 2011 8:13 pm
Ubicació: Mollerussa

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Pere29 » ds. maig 30, 2015 4:14 am

Home el que d´entrada sembla es que no es massa alta pero bueno tambe pot ser que aquest probador fagi dos metres. Respecte al pes ja estaria com una 800gs si fa no fot, tampoc hi ha cap trail grossa que estigui per sota de 200kg.

Jo aposto que sortiran dos versions una mes asfaltica i una altre mes enfocada a fer off com a fet Ktm, Bmw, Triumph

Respecte al que diu en JoanG que no aporta res diferent t´equivoques Joan es HONDA. :catfirst

Suposo que es nota que m´agrada. :catenamorat
Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
 
Entrades: 396
Membre des de: dg. maig 08, 2011 9:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: ARBE » ds. maig 30, 2015 5:30 pm



Aviam... si vols rular amb una moto i passar desapercebut, no és la millor idea vestir-la com l'han vestit :riure :riure :riure
-----------
Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
 
Entrades: 1890
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 1:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Llagasta » dg. juny 07, 2015 11:12 pm

Pel que es veu a la foto amb camuflatge, sembla una moto massa llarga entre eixos i massa baixa, també es molt reduida la distància del motor a terra, aixi a grosso modo una trail de carretera més i que no aporta res de nou, a part del embragatge automatic opcional, veure'm... :catpensant
Imatge
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
 
Entrades: 3255
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 1:18 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Randy-650 » dt. juny 16, 2015 2:17 pm

Llagasta ha escrit:Pel que es veu a la foto amb camuflatge, sembla una moto massa llarga entre eixos i massa baixa, també es molt reduida la distància del motor a terra, aixi a grosso modo una trail de carretera més i que no aporta res de nou, a part del embragatge automatic opcional, veure'm... :catpensant


Home, com més llarga entra eixos més estabilitat a alta velocitat per pistes, no? Que no sigui massa alta tampoc és greu, no faran trialeres amb aquesta moto.
Jo la veig molt apte per fer pistes, mës que la Yamaha ST 1200, la Tiger o la GS.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
 
Entrades: 14288
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:20 am
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La nova Africa Twin al descobert

EntradaAutor: Sergibuda » ds. jul. 25, 2015 12:07 pm

Honda ha anunciado más detalles técnicos sobre la nueva CRF1000L Africa Twin, que comenzará a comercializarse en Europa a finales de 2015. Como sus exitosas predecesoras, la CRF1000L Africa Twin está completamente equipada para la aventura, con un potente motor y un eficaz y ligero chasis listos para atravesar continentes tanto por carretera como por caminos off-road.

Desde el comienzo del proyecto CRF1000L Africa Twin, hubo una motocicleta que por su impresionante equilibrio, funcionalidad, aplomo y manejabilidad, tanto en carretera como en el campo, fue la fuente de inspiración: la XRV750 Africa Twin, que demostró ser una referencia válida incluso al compararla con las innumerables modelos tipo Adventure existentes hoy en día. Puede que la máquina que ahora luce su mismo nombre no comparta ninguna pieza con su predecesora, pero hereda toda la esencia y el espíritu que hicieron tan buena a la XRV750 Africa Twin.

El enfoque de su desarrollo, “go anywhere” (“viaja a todas partes”), comienza con el motor, preparado para afrontar desde salidas off-road o por carretera, hasta muchos otros usos entre estos dos extremos. La planta motriz de la CRF1000L Africa Twin es un bicilíndrico en paralelo de 1000cc que aprovecha la experiencia off-road de Honda con las máquinas de competición CRF250R/450R, usando el mismo diseño de culata Unicam de cuatro válvulas para lograr unas compactas dimensiones. Un ligero árbol de levas de fundición – que usa los mismos materiales que la CBR1000RR Fireblade – activa el tren de válvulas, y para encender la mezcla aire/gasolina se utilizan dos bujías por cada cámara de combustión.

La potencia y el par, enérgicos y lineales, proporcionan una respuesta instantánea en cualquier punto de su rango de revoluciones – acompañada por un profundo y gratificante rugido a medida que estas suben. El cigüeñal calado a 270º aporta a su entrega de potencia un carácter distintivo y un excelente tacto y tracción de la rueda trasera. Los ejes primarios biaxiales de equilibrado eliminan las vibraciones.

La reducida altura del motor contribuye a la excelente distancia libre al suelo de la CRF1000L Africa Twin – otro pre-requisito para crear una auténtica máquina adventure. También incorpora un buen puñado de componentes de diseño inteligente para una gran eficacia, tanto dinámica como estética. La bomba de agua está alojada en el hueco del embrague, y tanto esta como la de aceite son accionadas por un eje de equilibrado compartido. El diseño de la parte inferior del cárter permite reducir aún más el tamaño del motor, y allí se aloja la bomba de aceite.

La ligera caja de cambios manual de seis velocidades usa el mismo diseño de selector que las CRF250R/450R para asegurar unos cambios precisos. Además, está equipada con embrague antirebote.

Para la parte ciclo de la CRF1000L Africa Twin se fijaron tres objetivos clave – conseguidos en la XRV750 original: prestaciones off-road y por carretera y la agilidad necesaria para ser una excelente utilitaria incluso para desplazamientos diarios.

El bastidor de semi-doble cuna, de acero, proporciona el equilibrio perfecto entre estabilidad a alta velocidad – también a plena carga – y auténtica eficacia off-road, además de agilidad y fuerza bruta. La centralización de masas – con elementos como el conjunto de batería situado tras la culata – contribuye a lograr un bajo centro de gravedad.

La horquilla Showa invertida de largo recorrido es totalmente ajustable e incorpora pinzas Nissin de cuatro pistones y anclaje radial y discos flotantes lobulados de 310mm. El amortiguador trasero Showa multiajustable dispone de ajuste hidráulico de precarga de muelle. Como la CRF450R Rally, la CRF1000L Africa Twin usa ruedas de radios de 21/18 pulgadas delante/detrás, con neumáticos de 90/90-21 y 150/70-18 respectivamente.

Siguiendo la idea de diseño “unlimited adventure” (“aventura sin límites”), el estilo de la Africa Twin usa la mínima carrocería, presentando unas formas ligeras y resistentes que ofrecen protección contra los elementos al conductor y le dan un tacto ágil y manejable. El doble faro con tecnología LED mantiene el sello de la versión original y la altura del asiento es ajustable en 20mm (desde 870mm a 850mm). Un gran depósito de 18.8 litros de gasolina – complementado por excelente eficiencia de combustible – ofrece una autonomía por encima de los 400 km.

Para ajustar el conjunto electrónico y afrontar eficazmente cualquier condición off-road o por carretera, el sistema Honda Selectable Torque Control (HSTC)* ofrece tres niveles de control, además de permitir también al conductor desactivar el sistema ABS* de la rueda trasera.

La CRF1000L Africa Twin estará disponible en cuatro opciones de color: CRF Rally, Tricolor, Plata y Negro.

PVP: Desde 12.700 euros
sergibuda




they called me an accident
Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
 
Entrades: 1561
Membre des de: dc. juny 27, 2007 3:18 pm
Ubicació: BCN

Següent

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants