Lily

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Juan Mesa
Presentats
Entrades: 123
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 12:45 am
Ubicació: Barcelona

Lily

Entrada Autor: Juan Mesa » dj. maig 14, 2015 8:44 pm


Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Lily

Entrada Autor: Jordi » dj. maig 14, 2015 9:13 pm

Quina virgueria!!!!! La idea es boníssima i el preu d'oferta també. Entenc que el temps màxim no pot superar els vint minuts, però quatre motors, giroscop, GPS, càmera......tot això consumeix una burrada i les bateries de fa cinc anys tan sols permetrien quatre o cinc minuts de funcionament, per tant no pots queixar-te.

Entenc que hi ha el risc dels túnels o dels arbres, tan sols es tracta d'anar amb compte. Tot em sembla molt be tret d'una qüestió: Cap on sap que ha de gravar? Es a dir, com orienta la càmera cap l'usuari?

Sigui com sigui, em sembla un invent molt enginyós. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Jordi Prony =º┴º=
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Lily

Entrada Autor: Albert » dv. maig 15, 2015 10:48 am

Holaaaa,
Prony ha escrit: ... Tot em sembla molt be tret d'una qüestió: Cap on sap que ha de gravar? Es a dir, com orienta la càmera cap l'usuari?

Sigui com sigui, em sembla un invent molt enginyós. :aplaudiment :aplaudiment :aplaudiment

Jordi Prony =º┴º=

Potser apunta sempre cap al aparell de control de has de portar al damunt?


Jo li veig un altre petit problema... no supera els 40 Km/h... i no et pots separar d'ell mes de 30 metres!!

Tot i això ho trobo molt i molt interessant i divertit!!!!


-good -good
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Lily

Entrada Autor: Jordi » dv. maig 15, 2015 1:57 pm

Si, el tema dels 40 per hora suposa un handicap, però segurament compleix amb els requisits del 90% dels potencials compradors.
Tots ens hem preguntat algun cop "Com ens veiem, des de fora?". Amb aquest aparell, ho podem saber.
Repeteixo, l'invent és força interessant i no cal que sigui només per quan et desplaces, tal com es veu al vídeo.

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Respon

Torna a “General”